wau, täähän on suosittu aihe, hyvä että tuli oma topiikki tälle <3 ite oon menos kanssa sinne, jos vaan töistä saan sopivasti vapaata. Oon kyllä sanonut pomolle, että tuo ajankohta olis vähän pakko saada vapaaksi. Eli varmaan saankin.
Tulen sinne parin luokkakaverin kanssa autolla (minä en aja, mutta se toinen kaveri ajaa) ja sit sinne pitäs tulla täältä Varkaudesta yks toinenkin mun luokkalainen. Heh, paitsi että se toinen, minkä pitäs olla kuskina, ei enää käy tota koulua...x_x Mutta heidän kanssa olisin tulossa ja tarkoitus olisi nähdä mm. vanhoja kavereita joita ei muuten oikein näe ja haalia käsiin yaoi mangaa ja muuta kamaa. Ja sitten jos sen pienimuotoisen miitin saisi aikaiseksi, ja sitten pitäisi nähdä muutama muukin eri ropesivuilta tutuksi tullut ihminen. Yöpaikasta ei ole mitään tietoa eikä siitäkään kuinka kauan Wrath ja tää kuski aikoo viipyä siellä conissa...hotellit saattaa olla aika kalliita, joten pitäs yrittää ottaa yhteyksiä Tampereella asuviin kavereihin jos saisi vaikka pummattua yöpaikan kolmelle jostakin. Ei sieltä ihan samana päivänä haluaisi lähteä vielä mihinkään.
Ohjelmiin en ainakaan viime vuonna kerinnyt paljoa osallistua...tuli kiire mennä intiaanien kanssa kahville Jyväskylässä *virn* Mutta olis aika mielenkiintoista jotakin seurata ja katsella, vaikka kavereiden kanssa menee varmaan suurin osa ajasta. Ja sitten tää cossiasu.... ongelmana on se, etten osaa tehdä mitään ja se, että olen laiska ja se, etten tiedä mitän cossaisin. Heh, ajattelin tehdä vain kissankorvat ja hännän tai jotain vastaavaa. Eli oon Loveless inspiroitunut, mutta koska mulla on pitemmät hiukset kun Ritsukalla, en voi sitä oikein nimellisesti cossata. Enkä leikkaa hiuksia ja vierastan peruukkeja...