1
Miyako esittelee itsensä lähetetty Ma 10 Maalis 2008, 17:24
Elikkäs... Tässä pieni esittely henkilöstä nimimerkin Miyako takana!
Nimi: Tuota... Ehkä en sittenkään paljasta. Se on aika harvinainen.
Ikä: vuosimallia -93, syntynyt helmikuun lopulla, laskekaas siitä
Kotipaikka: Tuusulassa asustelen
Harrastukset: klarinetin soitto soolona, triossa ja orkesterissa, jumppa tai tanssi on yritetty löytää joka vuodelle...
Ulkonäkö: 166 cm, normaalipainon ylärajan tuntumassa, keskiruskeat ja puolipitkät hiukset, siniharmaanvihertävät silmät. Käytän mieluiten tummia farkkuja, erinäköisiä villapaitoja ja pooloja, rakastan violettia ja sinistä.
Luonne: Tuota... Itseään on aika hankala kuvailla. Olen aika järkevä ihminen, ja mietiskelen aika usein. Saatan olla aina alkuun aika hiljainenkin, mutta kun pääsen vauhtiin, niin puhettahan piisaa. Mielialani vaihtelee nykyisin aika herkästi: jos naurattaa, niin nauran, mutta vähän ajan päästä saatan olla masentuneen oloinen. Kaiken hauskan lisäksi poltan pinnani ihan liian helposti.
Olen myös helposti sääntöihin ja kaavoihin kangistuva, ja minulle pitää useimmiten kertoa hyvinkin yksityiskohtaisesti, miten jotkut asiat tehdään. Luultavasti osittain sen takia ikäiseni pojat ovat huomanneet kuinka älyttömän hauskaa mun kiusaaminen on. Itse olen sen takia RANKASTI KIUSAAMISTA VASTAAN, ja taistelen sen kitkemiseksi henkeen ja vereen.
Mistä pitää:
*musiikki <3
*Harry Potterit
*Death Note
*kaikennäköiset kielet ja niiden opiskelu
*STRATOVARIUS!
*Sonata Arctica (samaan syssyyn...)
*Fullmetal Alchemist
*kirjoittaminen
*piirtäminen
*Loveless
*äiskän kookoskanakastike <3<3<3
*Pirates of the Caribbean
*oman turvallisen kaveriporukan kaa sekoilu
*Tokyo Mew Mew
*itsekseen hoilaaminen
Mitä inhoaa:
*KOULUKIUSAAMINEN
*ennakkoluulot
*en-osaa-en-siis-tee -asenne
*maksalaatikko (Luojan kiitos se poistettiin koulun ruokalistoilta!)
*ihQdaa
*meidän vanha tietsikka
*minä (aina välillä... Ei siis koko ajan.)
Tuota... Tuli taas kivasti listoja. Ehhe...
Nimi: Tuota... Ehkä en sittenkään paljasta. Se on aika harvinainen.
Ikä: vuosimallia -93, syntynyt helmikuun lopulla, laskekaas siitä
Kotipaikka: Tuusulassa asustelen
Harrastukset: klarinetin soitto soolona, triossa ja orkesterissa, jumppa tai tanssi on yritetty löytää joka vuodelle...
Ulkonäkö: 166 cm, normaalipainon ylärajan tuntumassa, keskiruskeat ja puolipitkät hiukset, siniharmaanvihertävät silmät. Käytän mieluiten tummia farkkuja, erinäköisiä villapaitoja ja pooloja, rakastan violettia ja sinistä.
Luonne: Tuota... Itseään on aika hankala kuvailla. Olen aika järkevä ihminen, ja mietiskelen aika usein. Saatan olla aina alkuun aika hiljainenkin, mutta kun pääsen vauhtiin, niin puhettahan piisaa. Mielialani vaihtelee nykyisin aika herkästi: jos naurattaa, niin nauran, mutta vähän ajan päästä saatan olla masentuneen oloinen. Kaiken hauskan lisäksi poltan pinnani ihan liian helposti.
Olen myös helposti sääntöihin ja kaavoihin kangistuva, ja minulle pitää useimmiten kertoa hyvinkin yksityiskohtaisesti, miten jotkut asiat tehdään. Luultavasti osittain sen takia ikäiseni pojat ovat huomanneet kuinka älyttömän hauskaa mun kiusaaminen on. Itse olen sen takia RANKASTI KIUSAAMISTA VASTAAN, ja taistelen sen kitkemiseksi henkeen ja vereen.
Mistä pitää:
*musiikki <3
*Harry Potterit
*Death Note
*kaikennäköiset kielet ja niiden opiskelu
*STRATOVARIUS!
*Sonata Arctica (samaan syssyyn...)
*Fullmetal Alchemist
*kirjoittaminen
*piirtäminen
*Loveless
*äiskän kookoskanakastike <3<3<3
*Pirates of the Caribbean
*oman turvallisen kaveriporukan kaa sekoilu
*Tokyo Mew Mew
*itsekseen hoilaaminen
Mitä inhoaa:
*KOULUKIUSAAMINEN
*ennakkoluulot
*en-osaa-en-siis-tee -asenne
*maksalaatikko (Luojan kiitos se poistettiin koulun ruokalistoilta!)
*ihQdaa
*meidän vanha tietsikka
*minä (aina välillä... Ei siis koko ajan.)
Tuota... Tuli taas kivasti listoja. Ehhe...