41
Vs: No hope for the weak. ~ Remi lähetetty La 03 Heinä 2010, 20:48
Remi
No-life

toinen näytti tosissansa miettiä Kein demonisuutta. Kei ohjasi sladen istumaan laatikon päälle. vajassa oli pimeää, mutta kuunvaloa sentään kajasti pienestä ikkunasta. katosta killui jos jonkin moisia terä aseita. Kei mietti, olikohan sittenkään hyvä jäädä vajaan vähäksi aikaa.
"luulisi että sinulla olisi jokin päämäärä.. vampyyrithan elävät pitkään, joten on varmasti tylsää olla tietämättä mitä haluaisi tehdä, oli sitten vampyyri tai ei.." Kei tuhahti irrottaen otteensa miehestä. " minulle tulee melkein aina vastuuta vähän kaikista.. ensisijainen vastuuni on adoptioisäni Alex. seuraavat vastuuni on vähän kaikki.. ja nyt olen vastuussa sinusta." hän nauroi hieman huvittuneena. miksi ihmeessä Keille tuli tapa olla vastuussa, niistä jotka häntä auttavat?
"vaikuttaa ase vajalta.." tuumisi Kei katsellessaan ympärilleen.
"luulisi että sinulla olisi jokin päämäärä.. vampyyrithan elävät pitkään, joten on varmasti tylsää olla tietämättä mitä haluaisi tehdä, oli sitten vampyyri tai ei.." Kei tuhahti irrottaen otteensa miehestä. " minulle tulee melkein aina vastuuta vähän kaikista.. ensisijainen vastuuni on adoptioisäni Alex. seuraavat vastuuni on vähän kaikki.. ja nyt olen vastuussa sinusta." hän nauroi hieman huvittuneena. miksi ihmeessä Keille tuli tapa olla vastuussa, niistä jotka häntä auttavat?
"vaikuttaa ase vajalta.." tuumisi Kei katsellessaan ympärilleen.