Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Samirix tulee ja pelastaa päivän! lähetetty Ma 03 Maalis 2008, 17:04

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Nimi: Sanna.

Lempinimet: Sora, San diego, Sany-chan, Mister/ Herra Peipponen, Sani, Sami, Pikku teini, Samiku, Miku 2, Manga holisti, Kirpputorilainen, halinalle, Puhpallero, Puhpallerosora ja Samirix ( Ihmiset ovat keksineet ihania lempinimiä minulle XD)
Mami kutsuu mua yleensä pikku teinksi.

Nettinimet: Samirix, Sanyko ja Sorax.

Syntymäpäivä: 07.05.1992.

Horoskooppi: Härkä.

Kiinalainen horoskooppi: Apina.

Veriryhmä: Ei hajuakaan.

Pituus: n. 160 cm.

paino: 55 kg.

Perhe: Perheeseeni kuuluu isä, äitipuoli, kolme kipaletta pikku veljiä, pikku sisko ja äiti (joka asuu jossain ihan muualla).

Asuin paikka: Jakomäki, Helsinki. Asun tavallaan Halikossakin.

Silmät: Ruskeat ( Ehkä jopa tumman ruskeat).

Hiukset: Mustanruskea lilat on väriltään. Takaalta lyhyet ja sivuilla on pidempää. ( En tiedä miten sen selittäis näin Suomen kielellä tai millään kielellä).

Pituus: n. 160 cm.

Kenkä: 38-39.

Koulu: Peruskoulu. 8. luokka.

Lempiohjelmat: Fullmetal Alchemist, simpsonit ja hullut japanilaiset.

Lempielokuvat: Death Note, Henkien kätkemä, Kissojen valtakunta, Liikkuva linna, Pirates of the caribbean, Back to the future ja Millennium actress.

Lempiartisti/-bändi:: An Cafe, Ayabie, The Gazzette, Moi Dix Mois, Tokyo Hotel, Indika, Tiktak, The Nigthmare, Utada Hikaru, Miyavi, A-ha, Modern Talking, Ceciline Dion.. (ja jatkuu vaikka kuinka pitkälle.. kai).

Luonne: Minun luonteeni on aika monipuoleinen. Olen yleensä aika paljon iloinen, mutta joskus on sellaisia päiviä, kun ärsyynnyn helposti. Myönnän kyllä, että minulla on likainen mielikuvitus ja pervoilen aika usein, mutta yleensä ihan vain vitsinä, you know. Minulla on hyvä huumorintaju ja olen myös aika lapsellinen. En osaa olla vakava. Aina purskahdan nauruun, vaikka on vakava asia tai jos pitää katsoa jota kuta silmiin vakavasti. Jotkut sanovat, että olen henkisesti vasta viisi vuotias. Taidan käyttäytyä kuin viisi vuotias joskus. En koskaan välitä siitä mitä muut ajattelevat itsestäni, vaan olen vain oma itseni *virn*. En ole mitään siivoja tyyppiä, eli ei todellakaan tykkää siivota. Nykyään olen ollut aika laiskalla tuulella. * virn* Tykkään leikkiä pehmoleluilla. ^^

Pidän: No vähän kaikesta.. Ei jaksa luetella kuin muutaman kun muuten tulee vaikka kuinka pitkä lista.
- Shounen- aista + Yaoi
- Videopelit <3
- Ystävät ja kaverit
- Sekoileminen
- Tee
- Pahis organisaatioista (Akatsuki, Org XIII yms)
- KH
- D.N.Angel
- MARIANNE <3<3
- Bleach
- Pehmolelut
- HALAILEMISESTA! n.n

En pidä: KAALISTA!! Hyi, se on pahaa.. Mutta se on minun mielipiteeni, By the way.

Harrastan:
Perus jumppaa
Piirtämistä
Lukemista
Roolipelaus (netti, konsoli ja storytelling)
Lenkkeilyä ( Nykyään erittäin harvoin)

Huonot puolet: Joskus olen yli energinen, niin silloin olen aika rasittava.

Jaa jos tulee jotain kysyttävää voi tietenkin kysyä.. Ei tarvitse alkaa ujostella, paitsi jos alkaa kysellä liian henk. kohtaisia asioita niin vastaus on: No comments. ^^

Meinasin kokonaan unohtaa, että älkää välittäkö jos alan selittää jotain ihan omaa, kun joskus.. tai no aika usein alan selittää jotain ja muut katsovat minua ihmeissään. -.-'

Niin, että tälläinen olento minä olen. Niin, jos näätte, jonkun minun tapaisen henkilön riehuvan jossain Helsingissä, niin se taitaa olla minä. * virn*

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa