1
Näkemiin lähetetty Su 01 Marras 2009, 17:28
Tämä tulee ehkä hieman yllättäin, mutta minäkin olen jättämässä Yumen. Syynä ei ole ajanpuutteen kaltainen tekosyy, vaan olen kaiketi kasvanut tästä ulos. Onhan tämä paikka loistava leikkikenttä aloittelijalle, mutta nyt olen innostunut liikaa pidemmälle viedyistä, juonellisimmista säädöistä. Valitettavasti nyt käynnissä olevat pelit loppuvat kesken... Mutta päättäkää vapaasti, mikä niiden lopputulos oli.
Iso kiitos ja kumarrus kaikille, joiden kanssa olen pelaillut - en tule unohtamaan joitain pelejä koskaan xD
Haluan myös sanoa Kazelle, että pitää Yumen käynnissä ja kiillotettuna. Tämä on hieno mesta, vaikka itseltäni loppuikin into vanhoihin, hutaisten tehtyihin hahmoihini ja vähän liiankin tutuksi käyneeseen meininkiin.
Kaikkea hyvää, nähdään jossain toisessa tarinassa!
- sir Kai
Iso kiitos ja kumarrus kaikille, joiden kanssa olen pelaillut - en tule unohtamaan joitain pelejä koskaan xD
Haluan myös sanoa Kazelle, että pitää Yumen käynnissä ja kiillotettuna. Tämä on hieno mesta, vaikka itseltäni loppuikin into vanhoihin, hutaisten tehtyihin hahmoihini ja vähän liiankin tutuksi käyneeseen meininkiin.
Kaikkea hyvää, nähdään jossain toisessa tarinassa!
- sir Kai