Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Aro Islar lähetetty Su 04 Loka 2009, 08:12

AsoNine

Vierailija
Nimimerkki: AsoNine
Nimi: Aro Islar
Lempinimi: Aro
Ikä: 20 (Nuori aikuinen)
Laji/rotu: Ihmentyjä (Haltian ja Muuttujademonin risteymä.)
Sukupuoli: Mies
Työtausta ja ammatti: Ei ole, metsästää paljon lumotuilla nuolilla.

Taidot: Osaa lumota esineitä, kuten omat nuolensa toimimaan paremmin.
(Esimerkiksi osumaan paremmin kohteeseensa.) Taitava metsästäjä. Kykenee muuttumaan
Smaragdilurikiksi.(Papukaija laji) Osaa myös sytyttää tulen ja jäädyttää asioita taialla.

Perhe ja läheiset: Äiti ja Isä, Amil ja Ragn. Kuolleet.

Hahmosi tavarat: 24 kappaletta lumottuja nuolia. 54 galdia. Metsästysasu.(Jota hän käyttää aina.)
Pala pahanmakuista leipää jota hän yritti lumota paremman makuiseksi, ja joka maistuu nyt
kärventyneeltä silakalta. Reppu jonka hän on taikonut tilavammaksi. Koristeellinen jousi.
Vuorikristalli jolla voi hypnotisoida toisen viideksi minuutiksi.

Lemmikit: Ei lemmikkejä.

Luonne: Hyvin järkevä, ajattelee ennen kuin tekee. Hänessä on paljon naismaisia piirteitä.
Luottaa hyvin harvoihin henkilöihin. Tykkää vaeltaa. Pitää kalasta.
On erittäin vakava. Ei juuri ollenkaan huumorintajua. Pitää isoista ja vehreistä laaksoista.
Ylpeä puoliverisyydestään. Luonnon läheinen.
Vaatimaton. Rakastaa puita. Pitää kaikista elementeistä. Hyräilee paljon surumielisiä lauluja.
Hyvin vaikea suututtaa. Hän purkaa tunteensa aina
yksin ollessaan. Omituinen halu jäädyttää asioita. Ei halua metsästyksellään satuttaa ketään joten
hän lopettaa eläimet mahdollisimman nopeasti. Uskoo rakkauteen, hänen mielestään suurimpaan voimaan maan
päällä. On rakastunut Irma nimiseen haltiaan.

Ulkonäkö: Hoikka. 146 cm pitkä. Kelmeä iho. Vaaleat hiukset, suipot korvat ja vihreä lohikäärmeennahkainen liivi.
Alla harmaa kangaspaita jossa resuinen kaula-aukko.
Ruskeat lohikäärmeennahkaiset housut. Oikeassa poskessa on vähän jing ja jang merkkiä muistuttava arpi, joka muistuttaa hänelle hänen
puoliverisyydestään. Kaulassa vuorikristalli.

Menneisyys: Hän oli noin neljän kun hänen äitinsä Amilin, paras ystävä tuli heille ja tappoi hänen äitinsä ja isänsä.
Aro onnistuin menemään piiloon, mutta äidin ystävä löysi hänet.
Hän otti hänet omakseen. Hän ei sen jälkeen enää koskaan luottanut oikein kehenkään. Hän karkasi kun hän oli 12 ja jotenkin
välähti sininen valo ja hän oli yhtäkkiä jossain
metsässä. Hän mietti että ei kai hän juuri voinut ihmeentyä? Aro oli kuullut siitä äidin kaverin perheessä. Se oli katoamista ja
ilmestymistä toiseen paikkaan. Sitten hän kuuli
sen. Möreä ääni sanoi hitaasti: ''Oletko sinä Aro Islar?.'' Hän näki että puhuja oli puu. Aro ajatteli että eihän puut osaa puhua! Hän vastasi kuitenkin varovasti: ''Mitä asiaa?''
''Oletko sinä Aro Islar?'' puu kysyi kovaan ääneen. Aro vastasi hieman pelokkaana: ''Olenhan minä mi-mitä asiaa?''
Se vastasi ''Olen puun summon eli henki, minulla on sinulle tehtävä.'' ''En luota sinuun!'' Aro vastasi.
''Sinä voit oppia luottamaan minuun, kun olet valmis keskity kunnolla ja sano: ''Expectis Summonous!'' Puun henki muuttui taas puuksi.
Vuodet vierivät ja Aro oli jo 16 hän asui mukavassa pikku kylässä Aryliassa. Ja hän oli vihdoin valmis hän meni lähellä olevan suuren puun luo ja sanoi: ''Expectis Summonous!''
Välähti vihreä valo ja puulla oli taas kasvot. ''Sinä suostut siis viimein?'' kysyi puun henki.
''Kyllä olen.'' Aro vastasi. ''Olen huomannut että sinussa on sitä jotain, jos sinä annat jotain omaasi minulle minä palvelen sinua loppuelämäsi.
''Voinko antaa sinulle osan taikavoimistani?'' Aro kysyi. ''Kyllä voit, tehdään siis niin?'' ''Kyllä'' vastasi Aro. Jokin omituinen häälyvä vana yhdisti puun ja Aron.
Hän tunsi jonkin murenevan itsestään mutta huomasi sen täyttyvän takaisin. Summon oli nyt hänen.

Muuta: En halua sanoa oikein muuta tästä hahmosta.
Huonopuoli/-puolet: Luonteessa.

2 Vs: Aro Islar lähetetty Su 04 Loka 2009, 15:17

Delta

Gnoomi
Gnoomi
Ei läpi.

Et ole sisäistänyt, mikä summoni on. Lisäksi summonista pitäisi olla erillinen esittely.

Luonne ja ulkonäkö kohdat ovat aivan liian lyhyet. Tämän lisäksi ne ovat pelkkää listaamista, millaisia ne eivät saisi olla.

Näiden lisäksi saisit myös vähentää rivitystä. Ainakin minun leveällä ruudullani se näyttää erittäin typerältä (enkä muutenkaan pidä väkisin pitkittämisestä rivin vaihdoilla).
Lisäksi teksti on hieman epäselvää "jokin sininen valo" esimerkiksi antaa hyvin epämääräisen kuvan tekstistä.

Saisit myös selittää hänen maagisista kyvyistään enemmän.

Mikset halua sanoa muuta hahmostasi?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa