1
Sibe lähetetty La 27 Kesä 2009, 21:07
Moi vaan kaikille! Ja tässä sitten vähän minusta :)
Nick: Sibby, saa sanoa Sibeksi, tai no, ainakin Shaikkuli saa <3
Nimi: Tiina. Yleensä kutsutaankin niin, mutta tottelen myös nimiä Tiutu, Tintti, Tintsa ja Nyytti
Ikä: 20
Horoskooppi: Vesimies
Lempparit:
Ruoka ja juoma: tortillat ja tuoremehu NAM<3
Elokuva: TSH, Titanic, Pocahontas, POTC, Harry Potterit, Henkien kätkemä, Liikkuva linna... monia siis :D
Musiikki: Elvis, Michael Jackson, XL5, Lovex, Alexander Rybak, Tarkan, Dima Bilan, inkkarimusa, leffamusa, Barry Manilow, Järjestyshäiriö, Michael W. Smith... näitäkin on tosi paljon
Kirja: TSH, Raamattu, Maan lapset -sarja, intiaanikirjat, Jane Austen...
Jäätelö: Mangomeloni, mutta mehujäät menee kaikki, varsinkin Swipperit
Värit: Sininen ja vihreä
TV-ohjelmat: Winx-club, Kampus Greek, Maajussille morsian
Vuodenaika: kesä, ehdottomasti.
Inhokit:
-hämähäkit ja muut niljakkaat otukset
-maksalaatikko
-keittiöltä tarttuva ruuan ja rasvan tuoksu...
-lakritsi
-energiajuomat
-Salatut elämät
en keksi muuta!
Youtubesta katson/kuuntelen:
-Ouran High School Host Club
-Sola
-Corbin Bleu
-7. taivas
-Banana phone...
Sitten vähän ulkonäöstä:
Silmien väri: sinertävät, vähän vihertävätkin ehkä, käytän silmälaseja
Pituus: 159, paino pysyköön salaisuutena, koska olen nainen
Hiukset: vaaleat ja pitkät
Luonne:
Kiltti, rauhallinen, ujohko, mutta iloinen ja pirteä. Viihdyn hyvin muiden seurassa, varsinkin jos en itse ole huomion keskipisteenä. Rakastan luontoa, kirjoittamista, lukemista, ropettamistakin, sekä äitiä ja isiä ja sisaruksia. En suutu melkein ikinä ja annan aika helposti periksi.
Olen salaperäinenkin, siksi jätän loput paljastamatta :D
Roolipelikokemukset:
Tällä hetkellä mukana: täällä, Dryidinissä, Lerdionissa, Amalthaeas Ascendancessa, Ganoassa, Birch Collegessa, Sentimentalissa ja Ascott Valleyssä
Näissäkin olen ollut: Mytology of Valhalla, St. Raven's School, TSH-game ja Merynia
Tulevaisuudessa: muutama paikka vaikuttaa niin kuolleelta, etten tiedä jatkanko, uusia roolipelejä taas saattaa ilmaantua, jos sopivan oloinen paikka löytyy
Elämäntilanne: Asun vanhempien luona maalla ja opiskelen ympäristönhoitajaksi. Olen liian paljon tietokoneella, enimmäkseen chattailemassa ja facebookissa. Irc-galleriasta häivyin, koska ei siellä koskaan tapahtunut mitään...
Nyt olen kesätöissä keittiöllä ja pidän kovasti.
Tässä siis oli jotakin pientä tietoa. Jos keksin joskus jotain lisää, niin kirjoittelen sitten tänne.
Nick: Sibby, saa sanoa Sibeksi, tai no, ainakin Shaikkuli saa <3
Nimi: Tiina. Yleensä kutsutaankin niin, mutta tottelen myös nimiä Tiutu, Tintti, Tintsa ja Nyytti
Ikä: 20
Horoskooppi: Vesimies
Lempparit:
Ruoka ja juoma: tortillat ja tuoremehu NAM<3
Elokuva: TSH, Titanic, Pocahontas, POTC, Harry Potterit, Henkien kätkemä, Liikkuva linna... monia siis :D
Musiikki: Elvis, Michael Jackson, XL5, Lovex, Alexander Rybak, Tarkan, Dima Bilan, inkkarimusa, leffamusa, Barry Manilow, Järjestyshäiriö, Michael W. Smith... näitäkin on tosi paljon
Kirja: TSH, Raamattu, Maan lapset -sarja, intiaanikirjat, Jane Austen...
Jäätelö: Mangomeloni, mutta mehujäät menee kaikki, varsinkin Swipperit
Värit: Sininen ja vihreä
TV-ohjelmat: Winx-club, Kampus Greek, Maajussille morsian
Vuodenaika: kesä, ehdottomasti.
Inhokit:
-hämähäkit ja muut niljakkaat otukset
-maksalaatikko
-keittiöltä tarttuva ruuan ja rasvan tuoksu...
-lakritsi
-energiajuomat
-Salatut elämät
en keksi muuta!
Youtubesta katson/kuuntelen:
-Ouran High School Host Club
-Sola
-Corbin Bleu
-7. taivas
-Banana phone...
Sitten vähän ulkonäöstä:
Silmien väri: sinertävät, vähän vihertävätkin ehkä, käytän silmälaseja
Pituus: 159, paino pysyköön salaisuutena, koska olen nainen
Hiukset: vaaleat ja pitkät
Luonne:
Kiltti, rauhallinen, ujohko, mutta iloinen ja pirteä. Viihdyn hyvin muiden seurassa, varsinkin jos en itse ole huomion keskipisteenä. Rakastan luontoa, kirjoittamista, lukemista, ropettamistakin, sekä äitiä ja isiä ja sisaruksia. En suutu melkein ikinä ja annan aika helposti periksi.
Olen salaperäinenkin, siksi jätän loput paljastamatta :D
Roolipelikokemukset:
Tällä hetkellä mukana: täällä, Dryidinissä, Lerdionissa, Amalthaeas Ascendancessa, Ganoassa, Birch Collegessa, Sentimentalissa ja Ascott Valleyssä
Näissäkin olen ollut: Mytology of Valhalla, St. Raven's School, TSH-game ja Merynia
Tulevaisuudessa: muutama paikka vaikuttaa niin kuolleelta, etten tiedä jatkanko, uusia roolipelejä taas saattaa ilmaantua, jos sopivan oloinen paikka löytyy
Elämäntilanne: Asun vanhempien luona maalla ja opiskelen ympäristönhoitajaksi. Olen liian paljon tietokoneella, enimmäkseen chattailemassa ja facebookissa. Irc-galleriasta häivyin, koska ei siellä koskaan tapahtunut mitään...
Nyt olen kesätöissä keittiöllä ja pidän kovasti.
Tässä siis oli jotakin pientä tietoa. Jos keksin joskus jotain lisää, niin kirjoittelen sitten tänne.