Taas kulutan volinatopicia... tällä hetkellä yksinkertaisesti siksi, koska mua ärsyttää ja vituttaa ja mulla on todella huono olo. Mahatauti iski eilen, just sillon kun sitä vähiten olisin halunnut. Olis tänään nimittäin pitänyt mennä töihin... Vaikka ei johdukaan minusta, että oon taudin saanut, tuntuu silti pahalta tuottaa pettymys työnantajalle, kun ei pystykään olemaan töissä. Jostain syystä aina kun oon kipee ja pitäis olla jossain, mulla on siitä hirveen syyllinen olo... Ihan kun kipeys olis joku rangaistus jostain tai jotain... o__O Sitten, mun olis tänä viikonloppuna pitänyt nähdä yhtä kaveria, jota en oo about kuuteen vuoteen nähnyt... nyt siirtyy varmaan sekin homma. ;_____; oon odottanut sen näkemistä jo niin pitkään, että nyt vaan masentuu entisestään, kun ei sit näekään. En haluu tartuttaa ketään tähän tautiin... Eikä mulla oo Cipralexeja kun ei oo rahaa ostaa niitä... oon ollut jo jotain pari viikkoa ilman niitä... pitäskö olla jotain vieroitusoireita... muuta kun lisääntynyt ajoittainen masentuneisuus ja omituinen ylihilpeys sillon kun sitä ei pitäs olla... vois ehkä yrittää ropettaa, jos se vaikka veis ajatuksia vähän muualle. Ellen sit mee nukkuun...