Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

41 Vs: Volina Topic lähetetty Ma 28 Syys 2009, 07:26

Sibby

Uppa
Uppa
Kökköistä. Pelaamiseni on ollut sellaista jo liian pitkään ja nyt alkaa ärsyttää. Olen ihan kamala kun jumitan miljoonassa paikassa miljoonaa peliä. En tykkää. Mutta kun ei vaan tule tekstiä :(

Näytä käyttäjän tiedot

42 Vs: Volina Topic lähetetty Ti 29 Syys 2009, 17:35

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Koulussa ihan kamalasti kaikkee hommaa niin en oo saanu ropetettua... Nyyh..

MUTTA! Nyt asiaan tulee parannus! uusi jakso alkaa ens viikolla ja se tarkoittaa sitä, että lepäilen vain laakereillani ja ropetan! Varokaa vaan! Täältä minä tulen!

Näytä käyttäjän tiedot

43 Vs: Volina Topic lähetetty Pe 02 Loka 2009, 19:17

Tintti

Hitsinpimpula
Hitsinpimpula
Tästä viikonlopusta piti tulla todella mahtava. Minun piti mennä eräälle ystävälleni yöksi, pitää hauskaa ja päästä vielä isälleni viikonlopuksi. Mutta ei. Äiti päättikibn olla saatananmoinen kusipää, ja pettää lupauksensa. Enpä siis pääse isälleni, enkä kaverilleni yöksi.

Eikä siinä vielä kaikki. Tänään olisi ollut muodinyö ja nuortenilta. Kumpaankaan äitini ei laksenut minua, koska minun piti imuroida, pestä lattiaa ja vaihtaa mattoja. Ja huomenna pitäisi haravoida, leikata pensaita ja olla pikkusiskon kanssa joka on kymmenen vuotta nuorempi.

Ja huoh..

Näytä käyttäjän tiedot

44 Vs: Volina Topic lähetetty Ma 09 Marras 2009, 09:37

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
äääh.... inspiraatio ei vieläkään ihan kulje, mutta ehkä se tästä lähtee joskus... tuntuu etten enää osaa kirjottaa. Mun pitäis leikata kynnet. Mun pitäis säästää rahaa. Nyt oon koulussa ja mun olis pitäny ottaa vaikka mitä mukaan mutta unohdin kaiken... x___x maanantai aamut ei ole mun aamujani. Eikä oikeastaan mikään aamu, jos pitää herätä aikaisin. Gaaaaaah... ja tällä hetkellä en edes tiedä mitä mun pitäis tehdä. Tai siis no. En osaa tehdä mitään. Haluun kotiin :3

Näytä käyttäjän tiedot

45 Vs: Volina Topic lähetetty To 04 Helmi 2010, 19:10

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
ihan kun olisin tän topicin suurkuluttaja... tai jotain...

mutta. ottaa hieman päähän. ajattelin jo tänään lähteä jyväskylään, kun huomenna pitää olla siellä hyvissä ajoin keittiöllä yhdessä paikassa... SITTEN MYÖHÄSTYIN BUSSISTA!!!!! gaaaaaah.... no kerta se on ensimmäinenkin... onneks sinne ei sentään oo niin kauheeta kiirettä... ehtii vähän rentoutua ennen sitä... huomenna sitte uus yritys :3

Näytä käyttäjän tiedot

46 Vs: Volina Topic lähetetty La 20 Helmi 2010, 09:15

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Taas kulutan volinatopicia... tällä hetkellä yksinkertaisesti siksi, koska mua ärsyttää ja vituttaa ja mulla on todella huono olo. Mahatauti iski eilen, just sillon kun sitä vähiten olisin halunnut. Olis tänään nimittäin pitänyt mennä töihin... Vaikka ei johdukaan minusta, että oon taudin saanut, tuntuu silti pahalta tuottaa pettymys työnantajalle, kun ei pystykään olemaan töissä. Jostain syystä aina kun oon kipee ja pitäis olla jossain, mulla on siitä hirveen syyllinen olo... Ihan kun kipeys olis joku rangaistus jostain tai jotain... o__O Sitten, mun olis tänä viikonloppuna pitänyt nähdä yhtä kaveria, jota en oo about kuuteen vuoteen nähnyt... nyt siirtyy varmaan sekin homma. ;_____; oon odottanut sen näkemistä jo niin pitkään, että nyt vaan masentuu entisestään, kun ei sit näekään. En haluu tartuttaa ketään tähän tautiin... Eikä mulla oo Cipralexeja kun ei oo rahaa ostaa niitä... oon ollut jo jotain pari viikkoa ilman niitä... pitäskö olla jotain vieroitusoireita... muuta kun lisääntynyt ajoittainen masentuneisuus ja omituinen ylihilpeys sillon kun sitä ei pitäs olla... vois ehkä yrittää ropettaa, jos se vaikka veis ajatuksia vähän muualle. Ellen sit mee nukkuun...

Näytä käyttäjän tiedot

47 Vs: Volina Topic lähetetty La 20 Helmi 2010, 10:41

Forte

Wendigo
Wendigo
Voi Shaita x_x Kurjaa varsinkin tuo kaverijuttu, mutta kipeydelle ei voi mitään. Varmaan työnantaja tajuaa, että joskus sairastuu, varmaan on jopa itse joskus ollut kipeä. Mutta tosiaan, tuo kaverijuttu on sitten kai mutkikkaampi. Onko teillä mahdollisuutta muuten olla yhteyksissä, se voisi pikkuisen helpottaa tilannetta?

Näytä käyttäjän tiedot

48 Vs: Volina Topic lähetetty La 20 Helmi 2010, 18:25

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Onhan meillä mahdollisuus olla yhteydessä... ja onhan niitä muitakin viikonloppuja kun oon vielä Tampereen suunnalla. Tarvii yrittää järkätä vaan joku muu kerta :3 ja meillä olis tiedossa luokkakokouskin, toivottavasti se tulee sinne...

Näytä käyttäjän tiedot

49 Vs: Volina Topic lähetetty Ke 07 Syys 2011, 21:56

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Voi huoh... Oon kyllä volinatopicin suurkuluttaja... ja tuplapostaan ihan innoissani hehehehehehehe..

Mutta kun AAAAARGH mulla on vaan tylsää >.< ja oon kuumeessa eikä tule ääntä ja vihaan mun nykyistä työtä. Ja etin kuumeisesti toista tilalle... ja masentaa... argh...

Näytä käyttäjän tiedot

50 Vs: Volina Topic lähetetty Ma 10 Loka 2011, 18:56

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Voi Shaita O: Toivottavasti asiat menee kondikseen pian <3

Itselläni häiritsee koulu, jonka takia olen ollut burnout jo monta viikkoa x_x Koko ajan on jotain mitä pitäisi tehdä ja en ole ehtinyt edes piirtää viime aikoina tai ehtinyt kauheasti koneelle paitsi joidenkin tehtävien tekemiseen kone aika on kulunut.. Toivottavasti tämä ei kestä kauaa tällaisena tai sitten tulen palaamaan loppuun pian, mutta pakko on sitä yrittää selviät, että saisi ammatin itselleen ^^''

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa