Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 22 ... 40, 41, 42

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 42 / 42]

821 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 14:28

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Hahaha XDD Hyvin menee, Shai! Itselläni on myös pari viikon päästä leiri, missä olen ohjaajana :) Ensimmäinen kerta kylläkin ja sitten ens maanantaina saan tietää pääsenkö yhteen yritykseen töihin X3 Toivottavasti pääsen~

Aikaiset aamut on aika rasittavia, mutta pakko on jaksaa herätä ^^'' Kesälomakin menee siihen, että on töissä, mutta se on hyvä puoli että saa rahaa 8)

Näytä käyttäjän tiedot

822 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 14:41

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Aaa mä haluun kesän jälkeenkin että olis töitä... ei oikein oo varaa mihinkään näillä "palkoilla" >___< hukun laskuihin...

Näytä käyttäjän tiedot

823 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 15:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Aws, voi siuta :o Toivottavasti saisit sitten töitä kesänkin jälkeen :DD Itse kanssa yritän säästää siihen, että pääsisin muuttamaan omaan kotiin kaverin kanssa ;D

Näytä käyttäjän tiedot

824 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 15:11

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
toivotaan x)

yay, se on hyvä säästökohde :D

Näytä käyttäjän tiedot

825 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 15:15

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Eikö olekin :D Voi vitsi, en jaksaisi odottaamaan sitä sitten, knu pääsee muuttamaan pois kotoa~

Mulla on taas tuolla huoneen lattialla kamalasti piirustuksia, jotka pitäisi saada valmiiksi jossain vaiheessa, kun miulla on sellainen paha tapa, että aloitan piirtämisen, mutta sitten jätän sen kesken ja alan piirtämään jotain muuta XDDD

Näytä käyttäjän tiedot

826 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 15:48

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
haha xD mulla taas on sellanen tapa, etten jaksa edes aloittaa ja sit kun alotan, rupee savu nousemaan korvista kun en saa siitä sellasta kun haluan... >___<

Näytä käyttäjän tiedot

827 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 15:52

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Aws, molemmilla paha tapa, että kestää saada jotain aikaiseksi XDD uli tässä muuten mieleen, että yhden hahmon profiilikuva pitäisi skannata koneelle :DD MMenepäs tästä ensiksi hakemaan sen alhaalta ja sitten skannailemaan. Muuten! Olen sillein ylpeä yhdestä piiroksesta, kun piirsin sne niinkuin yhdestä Miyavin kuvasta mallia ottaen, kun ajattelin harjoitella hieman realistista kuvaa piirtää XD Mutta en ole niin tyytyväinen siihen, mutta yritys hyvä :)

Näytä käyttäjän tiedot

828 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 15:56

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
hmm... ihmismalleista on hauska piirtää :D tosin mullakin siinä vielä paljon kehittymisen varaa. Parhaat piirrokset on kyl ihan livemalleista piirretty. Se on kivaa puuhaa.

Näytä käyttäjän tiedot

829 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 02 Kesä 2011, 15:59

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Onhan se ihan kivaa puuhaa, mutta niin hemmetin kova työ vain on saada ne edes muistuttamaan niitä XD Ja sitten kun olen niin hemmetin perfektionisti miun piirustuksistani, jonka takia en osaa melkein olla mihinkään tyytyväinen XD

Näytä käyttäjän tiedot

830 Vs: Höpö höpö! lähetetty Pe 03 Kesä 2011, 18:00

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
hmm... no eiköhän se siitä x) harjoittelemallahan se pitäis oppia... tai niin ne väittää.

Musta tuntuu että näin jotain tosi outoa unta (taas) viime yönä, mutta en kyl muista siitä mitään... argh ärsyttävää >___<

Näytä käyttäjän tiedot

831 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 04 Kesä 2011, 23:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Eiköhän sitä sitten kehity pikku hiljaa, kun vain hieman hio taitojaan :D

Oi, tiedän tunteen. Monta kertaa itsellekin on käynyt, mutta on käynyt silleinkin, että muistan joitakin unia, joita olen nähnyt pari vuotta sitten XDD

Näytä käyttäjän tiedot

832 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 04 Kesä 2011, 23:27

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Mäkin muistan joitakin lapsena nähtyjä unia... ja sitten ei voi muistaa vaikka viime öisiä... Mistä se johtuu, että ne unet unohtaa? x___x

Näytä käyttäjän tiedot

833 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 04 Kesä 2011, 23:44

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Koska niitä ei sillein vain ajattele aamulla ja sitten ne menevät alitajuntaan tai sitten vain aivot poistavat sen muistista? XDD

Näytä käyttäjän tiedot

834 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 04 Elo 2011, 18:45

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Jaa-a... mä ainakin yritän ajatella niitä aamulla, mutta ne ikään kuin liukuu vaan pois muistista... tai jää sinne alitajuntaan xD

Mutta. Miten on kesä mennyt ihmisillä? Aivan kuin tänne olisi eksynyt uusiakin jäseniä...? (tai ainakin yksi...vai...) Yay for that! *happy dance*

Näytä käyttäjän tiedot

835 Vs: Höpö höpö! lähetetty Pe 05 Elo 2011, 08:11

Saihyc

Teiniangsti
Teiniangsti
No minä ainakin olen uusi jäsen ja hyvinhän tuo kesä on mennyt, lentopallo turnaus menty läpi sähläten, puhelinmyyjän virkaa kokeillut, mutta en kokeile uudestaan ja nyt olin maataloustöissä porkkanoiden kanssa. Joten aika paljon lomaa loppujen lopuksi ollut vaikka yritin olla suurimman ajan töissä. Ja tässä on pian kirjoitukset edessä joten eikun niihin vaan lukemaan pikkuhiljaa

Näytä käyttäjän tiedot

836 Vs: Höpö höpö! lähetetty Pe 05 Elo 2011, 09:18

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Nice, tervetuloa joukkoon, Saihyc :) ja hyvä, että on löytynyt peliseuraakin, kun täällä tämä aktiivisuus ei ihan tällä hetkellä kukoista...

Puhelinmyynti on kamalaa... kokeilin sitä tasan päivän ja se riitti mulle. Se on ihan kuin jotain ihmisten kiusaamistyötä... Nyt sit on kesätyö kokkina takana ja uutta pitäisi saada kehiin x)mutta ei enää puhelinmyyntiä -___-

Näytä käyttäjän tiedot

837 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ma 10 Loka 2011, 20:37

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Täällä ei ole puhuttu paljoa poissaoloni aikana ^^''

Rixu on ollut ollut tuon koulun takia hieman kuollut, kun on ollut sen verran burnout, etten ole saanut kauheasti vapaa-aikaa koulusta, kun koko ajan tulee isoja nippuja tehtäviä, jotka pitäisi saada tehtyä parin viikon sisällä ja kaupan päälle kaikki kokeet.. Erittäin hyvin menee XDD

Näytä käyttäjän tiedot

838 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ma 17 Loka 2011, 20:37

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Täällä on juu välillä vähän hiljaista >.< kieltämättä. Mullakin on aina näitä ihmeellisiä katoamisia...

Näytä käyttäjän tiedot

839 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ma 17 Loka 2011, 23:05

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Sellaista sattuu (: Noh, kyllä sitä aina tulee kumminkin takaisin, ennemmin tai myöhemmin ;DD

Näytä käyttäjän tiedot

840 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ti 18 Loka 2011, 08:19

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Tällä paikalla on varmaan jokin maaginen vetovoima :'D

Näytä käyttäjän tiedot

841 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 23 Loka 2011, 22:28

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
No kyllä, vetää oikein kunnolla että suorastaan lentää takaisin XD
Oih, paljon muistoja tällä foorumilla on <3 :DD

Näytä käyttäjän tiedot

842 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 08 Helmi 2012, 16:01

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Onpas hiljaista...

Näytä käyttäjän tiedot

843 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 21 Huhti 2012, 08:01

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Niin on D: Paraskin puhumaan olen XD Haha, miulla on ollut vähän kiirettä näiden kesätöiden metsästyksen kanssa ja aika huono menestys ollut ): Mutta enköhän mie jotain löydä! >:'D Rixu ei osaa luovuttaa!!!!! XDDDD

Haha, tuli aika random, mutta yritän ehtiä tänne, vaikka koulu painaisi päälle XD

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 42 / 42]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 22 ... 40, 41, 42

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa