Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Hahmoni on kadonnut! lähetetty Ti 03 Helmi 2009, 14:07

Celes Root

Teiniangsti
Teiniangsti
Hei... Minun hahmopyyntöäni ei enää löydy täältä enkä tiennyt, että hahmo olisi pitäny pasteta tuonne toiseen topicciin hyväksymisen jälkeen... Pitäisikö minun siis hyväksyttää se nyt uusiksi?

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Hahmoni on kadonnut! lähetetty Ti 03 Helmi 2009, 15:47

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
Koitan etsiä sen. :) Teitkö kyseisen hahmon nykyisellä nimimerkilläsi?

Joku moderaattoreista on saattanut siivoilla tätä paikkaa, jotta tällä olisi helpompaa lukea. Koitan löytää hahmohyväksyntäsi. Onko sinulla sitä muualla tallella kuin tänne aluksi lähetettynä? Jos on käynyt sitte niin ettei sitä löydy, pääset helpomiten tekemällä suoraan jo hyväksytyn hahmosi Hyväksyttyihin hahmot -osioon. :)

3 Vs: Hahmoni on kadonnut! lähetetty Ti 03 Helmi 2009, 19:35

Celes Root

Teiniangsti
Teiniangsti
Tein sen tällä nimimerkillä ja hahmon nimi oli sama kuin nimimerkkini (Celes Root). Minulla ei ole hahmokuvausta enää tallella, mutta muistan sen jotenkuten. Ilmoita jos löydät hahmoni (:

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Hahmoni on kadonnut! lähetetty Ke 04 Helmi 2009, 06:46

Delta

Gnoomi
Gnoomi
Sori. Minä poistin kaikki yli kaksi kuukautta vanhat hahmokuvaukset. En olettanut, että kukaan olisi jättänyt hakemustaan tänne roikkumaan yli kahdeksi kuukaudeksi..?
Tämä hahmohakemusaluehan ei ole hahmojen säilytystä varten ja sinne oli kasaantunut aika monta noita hakemuksia enkä jaksanut alkaa tarkastelemaan, oliko kaikki siirretty, koska pidin itsestään selvyytenä, että on.

Ilmeisesti ei ole mahdollista saada takaisin jo poistettua topicia, en ainakaan itse löytänyt sellaista toimintoa.
Olen pahoillani, mutta joudut kirjoittamaan ja hyväksyttämään ne uudelleen. Anteeksi.

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa