Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Celes kertoilee hieman itsestään ^_^ lähetetty Su 01 Helmi 2009, 15:31

Celes Root

Teiniangsti
Teiniangsti
Hei kaikki ! Esittäydyn nyt täällä kaikkien iloksi ja kauhuksi = ) Teen tallaisen esittäytymiskyselyn...

Nimi: Kutsumanimeni on Sani ja sillä mennään :-)
Nimimerkit: Celes, Celias ja Centaurum. Noilla minut yleensä löytää muutamilta foorumeilta ainakin.
Roolipelauspaikat: Yume no Hate on tällä hetkellä ainoa (kun on aika vähän aikaa kirjoitella) mutta teen parhaani etteivät pelit minun takiani viivästy
Ikä: 17
Asuinpaikka: Se jääköön nyt toistaiseksi hämärän peittoon ;-) Ihan korvessa asutaan ^^
Harrastukset: Lukeminen, kirjoittaminen ja uinti, jota olen harrastanut koko pienen ikäni =) Eläimet myös lähellä sydäntä ja omistankin 2 koiraa ja kääpiö hermeliinin :-) Koirat on Chow-chow ja berhandin paimenkoira ja tämä yksi otus on siis kani =)
Opiskelu: Opiskelen lukiossa tällä hetkellä.
Isona minusta tulee: Minusta tulee vanha ja kurttuinen =D
Ihmisenä noin muuten: Olen perusiloinen persoona ja melkein aina typerä hymy huulilla :-)
Harrastukset tulikin manittua, mutta niiden lisäksi harrastan Animea ja mangaa jonkun verran sekä musiikkia. Rock, pop, J-rock, ja monet noista poikkeavat melankols-sävytteisiet biisit uppoavat parhaiten, mutta olen jokseenkin kaikki ruokainen.
Hiukset: tällä hetkellä tummansiniset ja joukossa mustaa. hiukan yli harteille yltävät.
Silmät: vaihtelee piilarien mukaan. (En käytä silmälaseja) Aidot silmien värit on rusehtavat.
Lempijuoma: Virvoitusjuomat ja mehut =)
Lempiherkku: Jäätelö ehdottomasti =)
Kotitöistä siedettävin: Ruuanlaitto on mukavaa, mutta saunan peseminenkin voi olla yllättävän hauskaa =)
Kasvien lukumäärä huoneessani/ensisijaisessa asuinhuoneessani: 1 iso fiikus-puu, joka yltää miltein kattoon ja muutama kuivattu ruusu =)
Verhojen väri: Tumman punaiset koristeellisella kuviolla, joka on musta.
Matto: Pinkki karvamatto =)
Kynnet: aika hyvässä kunnossa, pidän niistä huolta ja anan kasvaa ='')
Avain: Unohtuu liiankin usein kotiin =(
Murhatapa: Naurattaminen tai kutitus =)
Horoskooppi: Skorpiooni
Kengännumero: 38
Ulkonäkö: Tummansinimustat hiukset pyöreähkö naama joka on miltein aina iloisessa virnessä. pituutta 163cm :)
Paheet: Sekoilu ja jäätelön ylensyönti =)
Siviilisääty: Sinkku
Perhe: Isä, äiti ja lemmikit =))
Huone/asunto: Omakotitalo.
Hyviä muusikkoja/artisteja: Nightwish, metallica, within temptation, gackt, gazette.. noitahan löytyy~
Hyviä näyttelijöitä: Hugh Laurie<3
Hyviä elokuvia: olen moniruokainen mutta TSH-trilogia on loistava!
Hyviä TV-sarjoja: House, simpsonit ja turhat britti/amerikka-komediat.
Lempiväri: Sininen
Lempivuodenaika: Kesä
Lempijuhla: Joulu ehdottomasti =)
Kirjojen lukeminen: Luen hyvin paljon ja hyvin erilaista kirjallisuutta =)
Tietokoneen käyttö: liiallista ='DD
Omien tunteiden osoittaminen: Olen aika avoin ja näytän tunteeni välillä liiankin herkästi.
Muiden ihmisten tunteiden tunnistaminen: mielestäni olen aika hyvä tässä.
Muiden kuunteleminen/auttaminen: Olen hyvä kuuntelija ja autan muita oikein mielelläni jos vain pystyn =)))
Ihmissuhdetaidot: Vikea itse sanoa, mutta tulen kyllä hyvin toimeen monien uusienkin tuttavuuksien kanssa.
Avoimuus: Niinkuin sanottu: olen hyvin avoin :-)
Rohkeus: En ole kauhean rohkea, mutta tykkään silti ottaa haasteita vastaan

siinä nyt jotakin minusta =)

Viimeinen muokkaaja, Celes Root pvm Pe 27 Helmi 2009, 12:33, muokattu 4 kertaa

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Celes kertoilee hieman itsestään ^_^ lähetetty Ma 02 Helmi 2009, 20:00

Dias

Homunculus
Homunculus
Tervetuloa iloiseen joukkoomme ^^/

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla: