Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 9]

161 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ti 24 Helmi 2009, 13:54

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
No... nyt ensi viikonloppua ei ole varattu Junkkarikämpältä, mutta se taas ei käy ainakaan minulle. Maaliskuu on kokonaan varattu - mikä ei muistaakseni ollut viimeksi kun kävin noilla sivuilla. Joten miitti taitaa mennä huhtikuulle (jos ei taas muuta paikkaa keksitä).
Tämän hetkinen varauslista näyttää, että huhtikuun viimeinen viikonloppu 24-26.4. olisi vapaa. Toukokuussa 29.-31.5. olisi vapaa. Sitten alkaakin kesäkuu, eikä minulla ainakaan ole tietoa vielä ollenkaan vapaista viikonlopuista kesäloman aikana. Kesä-heinäkuun vaihteessa viikonloppuja olisi ainakin 3 vapaata perätysten. Jos me kuitenkin aiotaan järjestää miitti ennen koulun loppua, on vaan kaksi viikonloppua joiden väliltä pitäisi päättää. Kaksi, koska minä ainakin haluan tulla sinne miittiin ja ensi viikonloppu ei tosiaan mulle käy :3

Minulle siis käy nuo kaksi muuta viikonloppua näillä näkymin ainakin. Mutta varaukset kannattaisi varmaan tehdä mahd. pian, jotta ehditään varaamaan ne ennen muita. Tosin... oikeastaan tuo toukokuun viikonloppu voi pian olla sellainen, että silloin on kevätjuhlia. Sitten meillä on vain tuo yksi viikonloppu, joka käy.

Ellei muuta paikkaa enää ole kuin junkkarikämppä... se kyllä olisi todella kivan tuntuinen miittipaikaksi :3

Näytä käyttäjän tiedot

162 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ke 25 Helmi 2009, 18:25

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
En päässyt lkoneelle ja olin siksi epäaktiivinen. Nytkään en kirjoittele pitkään, kun tuo yksi pikkuinen sairastaa tuossa vieressä. Minun täytyy tosiaan kysellä siitä junkkarista ja yrittää saada sitä varatuksi kunhan saa tietää käykö se viikonloppu kaikille. Itselläni ei ole nyt aikaa katsoa sitä, mutta ilmoittelen kunhan tiedän.

Näytä käyttäjän tiedot

163 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ke 25 Helmi 2009, 18:32

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Yattaa ! ^^ mulle käy ainakin se huhtikuun viimeinen viikonloppu ^^

Näytä käyttäjän tiedot

164 Vs: Mökkimiitti lähetetty To 26 Helmi 2009, 20:52

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
* Tuijottaa kalenteria* Tuota noin.. YAAAY!! Kyllä käy!! 8DD * Alkaa tanssimaan riemusta* Hihhulihei!

Näytä käyttäjän tiedot

165 Vs: Mökkimiitti lähetetty Pe 27 Helmi 2009, 12:30

Minto

Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu
Huhtikuu käy mullekin

Näytä käyttäjän tiedot

166 Vs: Mökkimiitti lähetetty Pe 27 Helmi 2009, 18:56

Ashtaway

Hentai-Seppo
Hentai-Seppo
Eli siis 24.-26.4. vai? Mulle käy~

Näytä käyttäjän tiedot

167 Vs: Mökkimiitti lähetetty Su 01 Maalis 2009, 13:16

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Näillä näkymin minullekin kaiketi käy, en ainakaan heti keksi syytä miksei ^^

Näytä käyttäjän tiedot

168 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ke 04 Maalis 2009, 19:02

Lumikki

Rusketusraja
Rusketusraja
Ooh, minä ainakin tulen jos pääsen! Tai... jos se käy. Siis, kun en ole ollut mitenkään aktiivinen tai mitään ja silleen.... Möö...

Näytä käyttäjän tiedot

169 Vs: Mökkimiitti lähetetty To 05 Maalis 2009, 18:48

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Hoo. Opa katsoo jos piäsee. *nod nod*

Ja Lumikki - jäsen olet ja siten tervetullut. Urheasti täällä pelottavien yliaktiivisten *krhm-nuoli-osoittaa-minua* joukossa olet pärjännyt. ^^

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

170 Vs: Mökkimiitti lähetetty Pe 13 Maalis 2009, 09:33

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Junkkarikämppä näyttää olevan varattuna jo huhtikuun vikana viikonloppuna... Ei taida olla meille se varaus, vai onko? x__x Ja toukokuukin on kokonaan varattu...

Näytä käyttäjän tiedot

171 Vs: Mökkimiitti lähetetty La 14 Maalis 2009, 14:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Ei kai... Höö... Kohta saadaan varattua se vasta ens vuonna.. O.O''

Näytä käyttäjän tiedot

172 Vs: Mökkimiitti lähetetty Su 15 Maalis 2009, 10:53

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Olen täällä taas. Eikö tosiaan kenelläkään olisi mitään paikkaa minne mennä silloin huhtikuun viimeisenä? Alkaa näyttää epätoivoiselta tämä touhu. Se viimeinen viikonloppu käy ainakin minulle mainiosti. Junkkarille ei näköjään ikinä pääse -.-'

//EDIT:
Löysin naapurikunnasta mökin, joka vaikuttaa lupaavalta jos meitä on tulossa listan mukainen määrä tulisi hinnaksi karvan yli 36e/nenä. Kotisivut Ajattelin tuota ensimmäisenä mainittua mökkiä, koska se on suurin, mutta voimme toki ottaa pienemmän ja halvemman mökin jos siltä tuntuu. En löytänyt sivuilta mitään listaa siitä, milloin mökki on varattuna, mutta sinne voi toki lähettää sähköpostia, luulisin. Kunnan, jossa mökki sijaitsee kotisivut ovat tässä
Kertokakaahan mielipiteitä kultamurut ^^

//EDIT 2: Lähetin pistoniemeen sähköpostia ja kysyin onko 24.-26.4.2009 varattu. Ilmoitan tänne heti, kun saan vastauksen.

//EDIT 3: Sain pistoniemestä vastauksen. Mökki on tuona viikonloppuna vapaa. Nyt pitäisi päättää ollaanko menossa sinne vai ei.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

173 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ma 16 Maalis 2009, 20:42

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Minä olen menossa vaikka minne, kunhan miitti vaan on...jossakin xD tällä hetkellä kone hitailee niin paljon, ettei oikein mistään tule mitään.... se ei ole vieläkään avannut tuota Kotisivua...

Joten, mulle käy ainakin, että mennään tuonne...

Näytä käyttäjän tiedot

174 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ti 17 Maalis 2009, 18:30

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
...Hei, edellinen potkaisi minua katselemaan tätä topiccia ja kerronpa teille oman tilanteeni: Vanhemmat rakkaat eivät tykkää YHTÄÄN että suunnitelmat ailahtelee ja että vielä sen lisäksi, että pitää kerätä rahaa tuleviin menemisiin ja ehkä jopa jo ensi vuoden Ranskan matkaan ei suinkaan tee asiaa yhtään yksinkertaisemmaksi.

Tuohon aikaan mikäli en väärin muista meillä on juuri viimeinen jakso aluillaan koulussa. Se jakso sisältää kursseja joissa tarvitaan paljon aktiivista opiskelua KOTIpuolessa.

Hieman huolettaa nyt pääsenkö kuitenkaan tulemaan. Halu olisi kova mutta ei maailma haluja kuuntele. Mie kertoilen sitten kun saan lisäinfoa.

175 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ma 23 Maalis 2009, 07:03

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Mulla on aivan sama myös missä miitti on... Mutta mulle pitää silloin hankkia joku hyvä kartta, jota osaan lukea aj kunnon kyltit mihin suuntaan mun pitää mennä *reps*

Voi ei! Opan on päästävä TnT

Näytä käyttäjän tiedot

176 Vs: Mökkimiitti lähetetty La 11 Huhti 2009, 17:40

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
surukseni joudun ilmoittamaan, että jos miitti järjestetään tuona ajankohtana en voi osallistua : (

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

177 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ma 13 Huhti 2009, 12:05

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Mullakin on nyt sellainen tilanne, että ei ole yksinkertaisesti rahaa matkustaa mihinkään suuntaan. Kun ei ole oikein ruokaankaan rahaa. Niin että... joudun minäkin jättämään miitin väliin, jos se pidetään ennen heinäkuuta.

Näytä käyttäjän tiedot

178 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ma 13 Huhti 2009, 15:47

Minto

Vuoden Tonttu
Vuoden Tonttu
Miittiin on *ööh* kaks viikkoa, eikä olla saatu tätä asiaa tän kummemmin etenemään, joten voisin uskaltaa ehdottaa että siirrettäisiin ajankohtaa?

(miullekaan ei käy mitenkään hirmu hyvin tuo vkloppu)

Näytä käyttäjän tiedot

179 Vs: Mökkimiitti lähetetty Ma 13 Huhti 2009, 17:12

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Jees. Opa toteaa ettei mitään toivoa tulla. *nod nod* Sorry. Katsellaan jotain parempaa ajankohtaa kun sen aika tulee~

180 Vs: Mökkimiitti lähetetty Pe 15 Toukokuu 2009, 19:34

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Tää mökkimiitti menee sitten kesäloman puolelle :3 Mulla on Lapin matka ens kuussa.. Nyt en tarkalleen muista milloin, mutta yritän ottaa selvää siitä päivämäärästä ja kuinka kauan ollaan siellä n.n

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa