Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 24 ... 43, 44, 45

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 45 / 45]

881 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ti 23 Helmi 2010, 14:52

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
HAA, haluan asua esim. Lorienissa tai Rivendellissä. Tai sitten jossain Tylypahkan tyylisessä paikassa >___< Tai sitten Aryliasssa. Ehkä kuitenkin Rivendellissä kaikista mieluiten.

Sama...? ^^

Näytä käyttäjän tiedot

882 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ti 23 Helmi 2010, 15:41

Forte

Wendigo
Wendigo
Itse haluaisin asua varmaan Lothlorienissa, mutta myös Avatar- leffan planeetalla, Pandorassa ^^

Mistä nautit vapaa-aikanasi?

Näytä käyttäjän tiedot

883 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ti 23 Helmi 2010, 22:45

Reaper

Lumihiutale
Lumihiutale
Siitä, että istun koneella.

>> Millaisia omituisia tapoja sinulla on?

Näytä käyttäjän tiedot

884 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ke 03 Maalis 2010, 14:32

Tintti

Hitsinpimpula
Hitsinpimpula
Hoidan äidin lintuja vaikka mun ei ole pakko, enkä edes jaksa yrittää saada muutosta aikaan :D

Missä olet kymmenen vuoden päästä?
[Siis esim kaupunki, metsä, järvi etc.]

Näytä käyttäjän tiedot

885 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ke 03 Maalis 2010, 19:32

Reaper

Lumihiutale
Lumihiutale
Veikkaan, että olen kuollut. Jos en ole kuollut, olen jossain isossa Suomen kaupungissa

>> Valitsisitko mieluummin lyhyen, mutta helpon elämän vai pitkän ja vaikean elämän? Perustele.

Näytä käyttäjän tiedot

886 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Pe 12 Maalis 2010, 12:02

Remix

Sensei
Sensei
Riippuu siitä,miten onnellinen kykenisin olemaan.Jos se pitkässä ja vaikeassa elämässä olisi jotain,mikä riittäisi tekemään minut hyvinkin onnelliseksi vaikeuksista huolimatta valitsisin sen, jos ei, valitsisin helpon, koska voihan olla että helpossa elämässä minulla voisi olla kaikkea tavaraa mitä haluaisin,mutta minulla ei olisi ihmistä/eläintä josta välittäisin, eikä kukaan välittäisi minusta.

Olisitko valmis uhraamaan henkesi tuntemattoman ihmisen puolesta?

Näytä käyttäjän tiedot

887 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Pe 12 Maalis 2010, 13:09

Uneksija

Teiniangsti
Teiniangsti
Riippuu ihmisestä. Jos olisi esimerkiksi joku pikkulapsi, jolla olisi vielä kaikki edessä, niin kyllä se menisi omani edelle, mutta joku elämää nähnyt vanhus ei välttämättä olisi mielestäni niin arvokas, vaikka ihminen onkin.

Mitä tekisit jos ajaisit autokolarin?

Näytä käyttäjän tiedot

888 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty La 20 Maalis 2010, 00:02

Reaper

Lumihiutale
Lumihiutale
Riippuu, miten kävisi. Jos toiselle osapuolelle sattuisi jotain, kai pyytelisin anteeksi ja koettaisin jotenkin korvata vahingot. Jos taas vahingoittuisin itse, kai tulisi kaduttua koko autolla ajamista ja saada kammo sitäkin kohtaan.

>> Jos sinun pitäisi valita, minä ropehahmonasi eläisit tulevaisuudessa, kenet heistä valitsisit ja miksi?

Näytä käyttäjän tiedot

889 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty To 01 Huhti 2010, 09:37

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Shira, koska se on tällä hetkellä kaikista onnellisin x)

Kysymys oli niin mielenkiintoinen, että sama uudestaan... ?

Näytä käyttäjän tiedot

890 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty To 01 Huhti 2010, 10:05

Forte

Wendigo
Wendigo
Hmmm... Luultavasti Mercurena tai Bronzena. Miksi, no koska Mercure on varmaan älykkäin hahmo, kenellä olen ikinä pelannut ja hän liikkuu luonnossa niin luonnollisest xD. Plus hän osaa halutessaan tapella. Ja paljon muuta. Bronze olisi myös kiva koska hänellä on oma eläinkauppa ja mikään kyky ei ole varmaan niin upea, kuin eläimeksi muuttuminen. Se olisi jotain niin coolia.

Luuletko, että valvominen saattaa vaikuttaa siihen, että henkilö puhuu/kirjoittaa ihan randomeita asioita?

Näytä käyttäjän tiedot

891 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty To 01 Huhti 2010, 16:38

Reaper

Lumihiutale
Lumihiutale
Vaikuttaa se. Olen itse huomannut asian.

>> Pidätkö aprillipäivästä?

Näytä käyttäjän tiedot

892 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty To 01 Huhti 2010, 17:28

mursuenkeli

Teiniangsti
Teiniangsti
No jaaaa... Onhan niitä kaikkia ihmisiä kiva huijailla ja joutua uhriksi, mutta.... Sanotaan vaikka että välillä, tai kyllä.

Oletko koskaan ajatellut, että elämä on oikeesti täyttä paskaa ja itsemurha on pyörinyt todella lähellä?

Näytä käyttäjän tiedot

893 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ti 20 Huhti 2010, 11:33

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Liian monesti... mutta kyllä se tästä taas lähtee. x)

Kehen hahmoistasi voisit rakastua..?

Näytä käyttäjän tiedot

894 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ke 21 Huhti 2010, 08:16

Reaper

Lumihiutale
Lumihiutale
En oikeastaan keneenkään, kaikki samaa sukupuolta ku miekin. Jos nyt on pakko valita niin ehkä Sladeen.

> Millaiset asiat saavat sinut masentumaan?

Näytä käyttäjän tiedot

895 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ke 21 Huhti 2010, 09:36

Forte

Wendigo
Wendigo
Tieto siitä, miten paljon luontoa tuhotaan ja toisten ihmisten, tai eläinten, kärsimyksen näkeiminen. Voitte siis päätellä, että olen usein masentunut.

Oletko mielestäsi taiteellinen?

Näytä käyttäjän tiedot

896 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ke 21 Huhti 2010, 11:31

Reaper

Lumihiutale
Lumihiutale
Olen, jollain tasolla. Pidän tarinoiden kirjoittamisesta ja kuvittelen mielessäni kaikenlaisia kuvia, joita en kyllä voi koskaan toteuttaa, koska en ole mikään hyvä piirtäjä.

Kuka sinun hahmoistasi on omasta mielestäsi kaikkein inhottavin? Miksi?

Näytä käyttäjän tiedot

897 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ke 21 Huhti 2010, 14:55

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Kouhei Sayashi. Piste. Sadisti, kiduttaja, houkuttelee viattomia poikia kellariinsa ja raiskaa ne siellä. Joskus jopa tappaa. Mutta toisaalta niin kovin ystävällinen ja huomaavainen ulkoisesti ja omistaa paljon rahaa ja materiaa. Uusimpana tempauksena homobaari Mirassa, joka tosin ei ole vielä auki... Hän on ilmaelementalismin opettaja ja suosii jostain syystä oppilainaan nuoria poikia... tosin opettaa hän tyttöjäkin.

Pakko kysyä taas sama, eli tuo edellinen... ? (koska haluan tietää...)

Näytä käyttäjän tiedot

898 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty To 22 Huhti 2010, 12:00

Forte

Wendigo
Wendigo
Jaa-a. Luultavasti Acier, koska olen lähes kaikesta hänen kanssaan eri mieltä. Acierin moraali on niin alhainen (varastaa, huijaa, harrastaa irtosuhteita...), etten voisi kuvitellakkaan eläväni sellaisen olennon kanssa päivää pidempään.

Miten hahmosi ovat syntyneet? Tyyliin, oletko saanut idean jostain kirjan hahmosta tms.

Näytä käyttäjän tiedot

899 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Pe 23 Huhti 2010, 11:27

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Hmm... mitenköhän... on tullut vaan jokin ajatus päähän... mun melkein kaikki hahmot on elementalisteja ja siihen inspiraatio on tullut yhdestä jo edesmenneestä elementalistipelistä aikoinaan avidgamersilla. Elementtejä siinä oli ilma, maa, tuli ja vesi. Hahmot luonteineen on tulleet sitten ihan jostain muualta. mistä lienee... varmaan jostakin mun aivojen syövereistä x)

Jos sinun pitäisi nyt tällä minuutilla keksiä hahmo Yumeen, millaisen hahmon tekisit?

Näytä käyttäjän tiedot

900 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Pe 23 Huhti 2010, 16:17

Reaper

Lumihiutale
Lumihiutale
Synkeän, sulkeutuneen haltiamiehen, jolla on monia salaisuuksia. Sellasta oon jo suunnitellutkin valmiiksi..

>> Miten hahmosi eläisivät tässä nykyisessä maailmassamme?

Näytä käyttäjän tiedot

901 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ke 05 Toukokuu 2010, 18:26

Forte

Wendigo
Wendigo
Jaa-a. Vaikea sanoa, en ole paljoa miettinyt. Luultavasti kaikilla olisi vähän alamaailmakulttuurityyli pukeutumisessa, niinkui hevi-, gootti,- skeittari- tai bad boy-tyyli. Luultavasti kaikki opiskelisivat, vanhimmat yliopistossa. Jokaisella olisi aika erilaisia harrastuksia, kuten kamppailulajeja, ratsastusta, maalaamista, joogaa, valokuvausta ja sen sellaista. He kaikki ovat luonteeltaan niin erilaisia, että jokaisen tavat pitäisi laittaa erikseen paperille, mutten jaksa luetella tämän enempää.

Missä paikassa nykymaailmaa hahmosi viihtyisivät?

Näytä käyttäjän tiedot

902 Vs: Kysy seuraavalta lähetetty Ti 11 Toukokuu 2010, 09:17

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Hmm... Shira viihtyisi jossain veden lähellä ja metsissä, Shaido erakkona jossain Lapissa, Remina olis varmaan vankilassa vaikka ei siellä viihtyiskään, Sharinalla olis kampaamo varmaankin Ranskassa, Ryu viihtyisi jossain rauhallisessa paikassa ja Ace homobaarissa. Sayashilla olis kartano ja se viihtyisi sen kellarissa.

Pidätkö muumeista ja katsotko niitä?

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 45 / 45]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 24 ... 43, 44, 45

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa