Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Elikä siis, mistäs löysitte Yumeen?

10% 10% [ 2 ]
0% 0% [ 0 ]
5% 5% [ 1 ]
5% 5% [ 1 ]
50% 50% [ 10 ]
20% 20% [ 4 ]
10% 10% [ 2 ]
Ääniä yhteensä : 20

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ti 14 Loka 2008, 15:51

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
Miua ny kyllä vaivaa, että mistä Yumeen on tullut populaa lyhyellä ajalla näinkin paljon? o_o Suurissa ropeissa varmasti uusia pelaajia tulee päivässä yhtä paljon kuin täällä monessa kuukaudessa. Kuitenkin tänne on tullut lyhyessä ajassa paljon väkeä. Tahronpa tietää, että onko jokin mainos ollu hyvä vai mitä.
Kiitos kaikille äänestäjille. :)

Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Ti 14 Loka 2008, 16:18, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Selkeä suomi pitäisi taitaa...)

2 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ti 14 Loka 2008, 16:41

Jokin kertoi minulle mystisesti... Äh, ei, vaan {-Satsujinha-} kertoi tästä paikasta. Kyllä, tiedän sinut, Satsu. Ja Urufu-san on minun tänne potkimiani. Jeps.
Että tere vaan. *virnistää hieman ja heiluttaa kättänsä*

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ti 14 Loka 2008, 17:35

Nma~

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki
Meikä tuli rope.netin kautta. Tulin alunperin vain kokeilemaan miten minulla sujuisi Kililin luonteisen hahmon pelaaminen. Ei suju. Pitää tappaa se tuon pelin jälkeen mikä on kesken.

Mutta kyllä kannatti tulla tänne kokeilemaan, tämä on paras rope jossa olen ollut. Olen aatellut parista paikasta lähteä, että pääsisin tänne pelaamaan enemmän. Minulla on tällä hetkellä 9 hahmon pelit kesken (Kymmenes alkaa varmaan huomenna), mutta onneksi vastapelaajat eivät ole muualla kovin aktiivisia.

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ti 14 Loka 2008, 18:36

Forte

Wendigo
Wendigo
Muistaakseni joku kertoi siitä minulle jossain, mutta siitä on nyt sen verran aikaa, etten enää muista kuka ja missä.

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ti 14 Loka 2008, 18:51

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Lotengo ilmoitteli paikasta minulle.

Näytä käyttäjän tiedot

6 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ke 15 Loka 2008, 05:39

Delta

Gnoomi
Gnoomi
Oikeasti, muistankohan edes? Se saattoi olla rope.netin kautta tai sitten.. ei ollut (loogista XD). En kyllä enää muista, mutta ihan itse taisin tänne löytää (tai sitten Mushi löysin ja tyrkytti minulle, emt).

7 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ke 15 Loka 2008, 16:22

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
...Öhm. Varmaan saan kiittää Shaita (??)... Joo, taisi olla joku keskustelu jossa "suunniteltiin toisaalla olevaa peliä (ja pa**anmarjat)" ja pyysin suosittelemaan jotain...ja se heitti linkin tänne ja ehkä viikko korkeintaan ja sisällä oltiin. Lol. I mean LOL. *käkättää nurkassa*

Mutta tosiaan, minua saa kyllä syyttää varmastikin Ashtawaysta joka ystävällisen pirullisesti lomailee nyt jossain etelän lämmössä *ärrinmurrin mutinmutin grin* ja yksi toinenkin kaveri suunnittelee hyökkäävänsä tänne lievän painostuksen alaisena. Hah.

Kerrrtokaa lizää. ^^

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

8 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty To 16 Loka 2008, 12:17

Urufu Ki

Lumihiutale
Lumihiutale
Kuten Darkheart kertoi, häneltä kuulin paikasta ^^

Näytä käyttäjän tiedot

9 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ma 20 Loka 2008, 11:26

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
oi oi... en muista enää ollenkaan mitä kautta tulin tänne... mutta joskus silloin vanhan foorumin aikaan se oli...

Näytä käyttäjän tiedot

10 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ma 20 Loka 2008, 16:29

Griever

Kirjanmerkki
Kirjanmerkki
Löysin googlella.

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ma 20 Loka 2008, 16:34

Delta

Gnoomi
Gnoomi
@ Griever: Millä hakusanalla? :'3

12 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ma 20 Loka 2008, 16:42

Remix

Sensei
Sensei
Kuulin Kazelta yhessä forumissa,jolloin oli kyläkin vielä vanha foorumi.
Kiitokset Kazelle!

Näytä käyttäjän tiedot

13 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ti 21 Loka 2008, 07:58

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Siitä on sen verran kauan, etten muista enään.. .__.' Se oli ainakin silloin vanhan foorumin aikaan n.n

Näytä käyttäjän tiedot

14 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Ke 29 Loka 2008, 17:58

Ashtaway

Hentai-Seppo
Hentai-Seppo
Opa värväsi. x) Oli houkutellut jo pidemmän aikaa ennen kuin alkoi kiinnostus heräämään.

Näytä käyttäjän tiedot

15 Vs: Mistä ihmeestä immeiset on tänne tulleet? lähetetty Su 02 Marras 2008, 22:04

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Minto kertoi paikasta. Se oli silloin vanhan foorumin aikaan... Hee hee, kohta olen kait vuoden täällä pyörinyt? Vai muistankos oikein...

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla: