Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Deltatus~ lähetetty Ti 19 Helmi 2008, 17:16

Delta

Gnoomi
Gnoomi
Kopsin esittelyni vanhalta foorumilta, sori XD

Nimi: Delta, liikkuu tosin aika monella nikillä.
SKP: Tyttö/nainen
Veriryhmä: AB(+)
Horoskooppi: Härkä (synt. 3.5)
Asuu: Helsingissähän se.

Luonne: Olen turhankin pahoitteleva ja kohtelias. Vähättelen (liian) usein itseäni, jotten vaikuttaisi itserakkaalta tai ylimieliseltä. Ihmiset kuvaavat usein luonnettani kahdella aika.. toisensa kuvaavalla sanalla: Aggressiivinen ja rauhallinen. Älkää kysykö, miten pystyn olemaan noita molempia~!
Kaveriporukassa olen yleensä joukon aivot, tosin tämä johtunee siitä että läheisimmät kaverini ovat aika.. ajattelemattomia ^^' Ja minä taidan olla meistä kolmesta se rationaalisin vaikken ehkä fiksuin olekaan.
Panikoin turhista asioista ja otan jotkut asiat liian heppoisesti. En pidä fyysisestä työstä ja tulen yleensä huonolle tuulelle, jos joudun tekemään jotain voimia (ja keskittymistä) vaativaa... olen myös aikaansaamaton ja hajamielinen joten minun käsiini ei kannata uskoa epämiellyttävien asioiden hoitamista, koska lykkään ne mieluusti "myöhemmäksi", vaikka luultavasti teenkin ne, jos kerran olen niin luvannut.
Ihan btw, olen netissä paljon pirteämpi (ja blondimpi) kuin olen IRL.

Ulkonäkö: Olen 160 cm (..tai sentin pidempi/lyhyempi, minua ei ole mitattu vuosiin) ja.. olen normaalipainoinen..? Juuri sellainen mitäänsanomattoman painoinen (painoindexini taisi olla.. jotain vähän alle 22?).
Hiukseni ovat blondatut (tosin ne olivat alunperin vaaleat mutta.. liika värjääminen muutti ne kullanpunertaviksi, mistä en kamalasti pitänyt vaikka monet muut pitivätkin >_>), epämääräisen pituiset koska joudun kasvattamaan niitä cossejani varten (ensimmäisenä on vuorossa Lavi D. Gray-manista. Joudun värjäämään hiukseni taas punaisiksi O_o' ja sitten parin kuukauden päästä olen Shousei Buso Renkinistä johon haluaisin periaatteessa käyttää omia hiuksia => Blondaan taas? Tällä kertaa pitäisi vetää platinan vaaleiksi.)
Silmäni ovat perus suklaanruskeat, tietynlaisessa (kirkkaassa) valossa ne tosin ovat vihertävät.

Harrastaa:
Cosplay
Piirtäminen
Roolipelaus (netti, konsoli ja storytelling)
Lukeminen

Pitää: (ja tähän muuten en jaksa listata kaikkea, koska.. pidän monesta asiasta. Laitan siis, mitä mieleen nyt sattuu tulemaan)
Mustekalat jne. merenelävät (rauskut <3)
Animaatiot, sarjakuvat, videopelit~
Kaverit
Shonen-Ai (..okei, ja yaoi)
Bleach
Buso Renkin
Black cat
D. Gray-man
Baten kaitos (+origins)
KH
Väreistä, tietyistä väriyhdistelmistä
Pahis organisaatioista (Akatsuki, Org XIII~)
Makeasta
Silmälasipäisistä, hyvän näköisistä miehistä (mikä tietoisku!)
Disney Channelista (ja Toon Disneystä)
+...

Lempiparit:
Liikaa listattavaksi, mutta jos joku haluaa tietää lempparini juuri jostain tietystä sarjasta niin voi tulla kysymään :'3 Myös lempihahmojani voi kysellä, en jaksa niitäkään listata kun pidän niin monesta sarjasta (muistakin, kuin mitä tuossa on mainittu. Nuo ovat vain ne, joista juuri tällä hetkellä tykkään erityisen paljon).
Olen juuri sellainen, jota kaikki vihaavat. Tykkään joistain crack-pareista enkä ole vannoutunut minkään tietyn parin kannattaja (ja voin tykätä useammasta parista, missä on sama hahmo. Siis tyypit kutsuvat sitä pettämiseksi mutta en voi sille mitään, että minusta esim. Bleachin Szhayel sopii yhteen sekä IlForten että Nnoitran tai Uryun tai Mayurin kanssa eikä ole mitenkään huono myöskään Renjin kanssa).

Randomia:
-Nilkkani vääntyvät helposti kävelykyvyttömiksi.
-Ihoni arpeutuu helposti, siksi saatan saada pienistäkin haavoista suuret arvet.
-Tarvitsisin lukulaseja, mutten käytä niitä (ihan vain laiskuuttani)
-Minulla on lukihäiriö (en tajua yhdyssanoja >_>)
-Minulla on kaksi parasta kaveria!~
-Olen nukahtamisongelmainen.
-Huoneeni on sotkuinen (tavarani eivät mahdu sinne, koska se on siivouskomeron kokoinen).
-Koneeni on ihan hajalla eikä isäni suostu ostamaan uutta.
-Olen nirso (ruokien suhteen siis).
-ÄO:ni on 126 geometristen testien mukaan
-Kengänkokoni on 37-38 (joten minulla on melko pienet jalat, eeh~), mutta myös 36 menee juuri ja juuri
-Lemppari ohjelmani on tällä hetkellä Keisarin uusi koulu (Emperor's new school)~!
-Nämäkin tekstit on kopioitu vanhoista esittelyistäni ja mixattu yhteen~!

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa