Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

21 Vs: Unet lähetetty La 29 Marras 2008, 20:33

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
//O_____O Oletpas sie uneksinut minusta Shai-palleroinen... xD//

Mie näin sen viikko sitten unta hirveestä laumasta hahmoja jotka vaan ilmeisesti olin päättänyt olevan kaikki Yumen hahmot. Sit ne kaikki vaan teki kaikkee ihan randomia siellä, kaikkee hilpeetä live-yaoita josta käänsin järkyttyneenä katseeni pois ja toisaalta kaikkee hömppää magiaa ja angsteja ja jotain tyyppejä jotka vaan lenteli sinne tänne. Ja sitten miun pirun kummallinen hahmokolmikkoni kohtas toisensa siellä keskellä ja alko hirvee hässäkkä kun Laryta ja Dan yritti kumpikin vakuuttaa toisensa luopumaan Leosta... *naur*

Ja yhtenä yönä näin unta siitä että olin joku hullu pedofiili-lesbo joka vaan tappoi kaikki sadistiseen tapaan.

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

22 Vs: Unet lähetetty Ti 02 Joulu 2008, 23:07

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
((Opa... sun unet... on omituisia....))

Näin viime yönä (muistaakseni) unta, että roolipelasin. Ikään kuin jatkoin Forten ja minun peliä vielä unessanikin ja aamulla herätessä ihmettelin, missä se kone on ja miksi makaan tässä? Oliko vielä kädetkin melkein ojennettuna mukamas näppäimistölle.... Hämärää... ja tämäkin on vain hämärä muistikuva siitä unesta. Sen kuitenkin tiedän, että joka tapauksessa ropetin ihan innoissani siinä...

Näytä käyttäjän tiedot

23 Vs: Unet lähetetty Ke 10 Joulu 2008, 20:43

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
xD On sun Shaido unet kivoja.
Itse näin vähän aikaa sitten unen, jossa Forte myös vieraili. Hän ja minä leikimme koulumme kuvisluokassa... Ja se oli... hyvin hämärää xD Ja näin hänet jotenkin überräikeänpunaisilla hiuksilla, vaikken tiedä yhtään miltä hän näyttää, ja meillä oli vain liian kivaa. *heh*

Taisin viimeksi itse nähdä ropehahmoista unta viime yönä. Tai siis, Julian menneisyyteen liittyvä Damien kiusasi minua, haukkui miten en osaa piirtää häntä kunnolla... o.o Kamala uni.

Näytä käyttäjän tiedot

24 Vs: Unet lähetetty Ke 10 Joulu 2008, 20:45

Forte

Wendigo
Wendigo
Minä näin yhtenä yönä unta, että minulla oli kissa. Kissani oli kuollut jo kaksi vuotta aikaisemmin unen näkemisestä. Muistan, että pitelin sitä kissaa sylissäni, se oli pehmoinen ja lämmin ja se kehräsi onnellisena. Sitten kun aamulla heräsin, katsoin ympärilleni ja sanoin "Missä kissani on?" tuntui TODELLA kurjalta herätä sinä aamuna enkä mennyt ollenkaan kouluun.

Ja perhana, älkää ottako minua uniinne! xD Ja minulla on yberräikeänpunaiset hiukset.

Näytä käyttäjän tiedot

25 Vs: Unet lähetetty Ke 10 Joulu 2008, 20:52

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Otetaanpas~~ Olet niin valloittava uni-ihminen. Äläkä muuten sano, että sinulla on sellaiset hailakat silmät, ja hiukset hieman lapaluiden yli pituiset... silloin säikähdän... xD

Vähänkö on muuten järkkyä nähdä unta siitä, että paras kaveri menee naimisiin jonkin täysin randomin samassa koulussa olevan jätkän kanssa. Ja varsinkin jos häät tapahtuvat nostokurjella ylös nostetulla tasanteella, ja luulit olevasi menossa hautajaisiin xD Uni oli erittäin kumma, ja muistan miten juuri ennen teh suukkoa taustalla alkoi soimaan ffviin Aeriksen teema... o.o Ja sitten minut herätettiin, ja tuli tosi tyhjä olo.
"Nöyyy! Siellä oli hyvännäköistä kakkua!"

Näytä käyttäjän tiedot

26 Vs: Unet lähetetty Ke 10 Joulu 2008, 21:04

Forte

Wendigo
Wendigo
Sinne meni kakku xD Too bad, so sad. Ja kyllä, hiukseni menevät yli lapauiden ja silmät... no niistä en sano mitään. Muistan kerran, että näin unta, tai sitten todella minulle tapahtuu hämäriä asioita, että leijuin sänkyni yläpuolella, mutta näin itseni nukkumassa ja näin huoneeni ja jopa ikkunasta ulos. Ja olin kerran matkalla Sloveniassa. Makasin sängyllä selälläni yksin hotellihuoneessa ja katselin kattoa, enkä edes tajunnu, olinko unessa vai valveilla, olin aivan siinä rajamailla ja äkkiä tunsin huulillani jonkun kosketuksen, suudelman tai vastaavaa. Avasin silmäni ja nousin istumaan, mutten nähnyt ketään. Kukaan ei ollut tullut huoneeseen, olisin kuullut sen kyllä.

Näytä käyttäjän tiedot

27 Vs: Unet lähetetty Pe 09 Loka 2009, 06:19

Forte

Wendigo
Wendigo
Tämä oli niin läppä uni, että se on pakko kertoa tännekkin xD.

Näin unta jostan Yami no matsuei ja punahilkka crossoverista, josta tein ystävieni kanssa näytelmää ja sain olla Muraki. Ja sitten aina välillä tuli joku laulu, joka alkoi "Minä kuljen pitkin kaupunkia..." ja sekä Muraki, Watari ja Tatsumi jahtasivat Hisokaa. Se oli aika...läppä xD. Noh, ainakin tiedän ketä cossata seuraavassa conissa.

Jos jotakuta kiinnostaa, tässä on kuva koko jengistä. JOS oikein muistan, vasemmalta oikealle, Muraki, Hisoka, joku joka ei esiintynyt unessa, Tatsumi ja Watari ^^

Näytä käyttäjän tiedot

28 Vs: Unet lähetetty La 31 Loka 2009, 09:12

Forte

Wendigo
Wendigo
Jälleen kerran outojen unien maailmassa. Vihdoinkin päästyäny eroon lehmäunista (kiitos viikon kestävän koulutusohjelman navetassa lehmiä lypsäen...) näin pitkästä aikaa ropeunta. Mercuresta, Ouraganista ja Shirasta. Se oli vain hyvin outoa, ei muuta. Ouraganin piti kysyä Shiralta, minne tyttö on menossa, koska Mercure ei oikein uskaltanut udella, kunhan kuunteli jostain puunoksalta salaa. Joten Ouragan kysyi asiaa ja samalla Mercure viittoili veljelleen, ettei tuo paljastaisi hänen olinpaikkaa Shiralle. Noh, Shira kuitenkin huomasi Mercuren, ehdittyään ensin kertoa, että menee juomaan jätkien kanssa(?). Siihen Mercurella ei ollut mitään sanottavaa, kunhan sulautui osaksi puuta ja hävisi paikalta. Random...

Näytä käyttäjän tiedot

29 Vs: Unet lähetetty Ma 09 Marras 2009, 09:24

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Förri... toi uni... Shira menee juomaan jätkien kanssa xD haha *virn* ihan varmana... mitähän oikeasti tapahtuisi jos Shira tekisikin niin >_<

Mutta. Outoja unia mäkin olen nähnyt viime aikoina. Yksi on niin pitkä, että sitä on vaikea selittää. Välillä heräsin siitä unesta, mutta kun nukahdin, uni jatkui taas. Sen voin kyllä sanoa, että siinä mun ex-poikaystävä ajoi punaisella yksipyöräisellään. Ei siinä mitään, mutta kun siinä yksipyöräisessä oli moottori xD

Ja sitten... oon nähnyt sellaisia unia, että kun herään niistä, olen melkeinpä tekemässä sitä asiaa, mitä unessa tein. Yksi esimerkki: Joku yrittää syöttää mulle päärynäjäätelöä lusikalla ja yritän syödä sitä. Lusikka menee vaan koko ajan vaan kauemmas ja sitten herään. Herään ja huomaan, että mulla on suu auki ja yritän vieläkin saada sitä jäätelöä kiinni. >.<

Näytä käyttäjän tiedot

30 Vs: Unet lähetetty Ma 09 Marras 2009, 09:36

Forte

Wendigo
Wendigo
Yksipyöräinen moottorilla. Forte sai aamun naurut xD

Tuollaiset päärynäjäätelöunet ovat ärsyttäviä... Näin joskus kauan sitten unta, että sain jonkin kauan haluamani lahjan ja kun heräsin, huusin heti ensimmäisenä "missä mun lahja!?" No jaa... Ja olen kai kerran nähnyt unta, että pääsin sellaiseen fantasiamaailmaan (Wuhuu, I'm in Narnia!) ja kun heräsin, olin niin vihainen, niin vihainen että melkein purin veljeäni jalasta.

Näytä käyttäjän tiedot

31 Vs: Unet lähetetty Ma 09 Marras 2009, 09:39

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
haha *virn* sen olisin halunnut nähdä xD

Mä oon nähnyt sellastakin unta, että ostin karkkia. Ja mä en yleensä koskaan osta karkkia. Kuitenkin näin sellaista unta ja sitten mun oli pakko seuraavana päivänä ostaa karkkia... x__x

Näytä käyttäjän tiedot

32 Vs: Unet lähetetty Ma 09 Marras 2009, 14:28

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Mie näin viime yönä sellaista unta, että mietin kenen kanssa menisin naimisiin... Sitten päädyin menemään yhden mein luokkalaisen kanssa naimisiin, mutta se tuli sinne häihin verkkareissa ja en sitten halunnutkaan mennä sen kanssa naimisiin ja sitten soitin poikaystävälleni kysyäkseni menisikö hän minun kanssani naimisiin, mutta hän sanoi ettei voi, koska on korjaamassa ex-poikaystäväni tietokonetta... Unen lopussa hyppäsin katolta, koska en osannut päättää kenen kanssa menisin naimisiin.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

33 Vs: Unet lähetetty Ti 10 Marras 2009, 10:35

Forte

Wendigo
Wendigo
Lotengon uni kuullostaa jostain syystä harvinaisen paljon minun aikuiselämältä... xD

Näin viimeyönä unta, että olin mukana Heroes of might and magic V- pelissä. Pelin juoni ja kartta vain muuttui jatkuvasti, joten lopulta en tiennyt, kenen puolella olin. Ja kyllä, se on minun suosikkipeli, koska siinä on seksikkäitä, vähäpukeisia haltioita. Jotka pitää hauskaa ääntä kuollessaan.

Näytä käyttäjän tiedot

34 Vs: Unet lähetetty Ke 02 Joulu 2009, 11:10

Forte

Wendigo
Wendigo
Lisää unia! Tällä kertaa näin unta Yumen miitistä, joka oli tarkoitus pitää Hesassa, mutta päädyimme jonnekkin Nuuksion kansallispuistoon loppujen lopuksi. Kuitenkin, Yumen porukalla oli käytössä kaksi pakua, joita miittiläisiä kuskattaisiin ympäri paikkaa. Sitten hajoitimme jotenkin toisen auton ja toisesta en tiedä, se vain katosi. Kuiteskin, sitten löysimme kojun, jossa myytiin hampurilaisia ja joku miittiläisistä, en muista kuka, sai duunin sieltä ja muutti kaikki pihvit kasvispihveiksi. Ja jotta ihmistet tajuaisivat, miten hyviä kasvispihivt ovat, kaikkien Yumelaisten piti ostaa yksi hampurilainen. Minulle ei tullut pikkelsiä. Sitten, hengasimme jonkun syksyisen järven ranalla ja Sir Kai vaan puhu ja puhu ja puhu ja puhu vaikkei kukaan oikein tienny ees mistä. Sit myös Shaido liitty, vähän myöhästyneenä, miittiin ja yritin kiinnittää Kain huomion, että se tajuais, että Shaido on tullu, mut Kai ei ees huomannu mua. Lopulta se kyl huomas ite Shaidon ja kaikki oli et jee jee bileet pystyyn, Shai on paikalla. Shai kerto jotain, et se oli myöhäs, ku jäi lukee yaoita ja kerroin, etten tykänny yaoista ja sen jälkeen Shai ei kuunnellu mua enää lainkaan. Ja sitten huomasimme korjausauton, jonka oli määrä korjata meidän paku ja lähdimme kaikki juoksemaan sen perään. Ja koko tuon ajan pitelin mukanani mustavalkeaa kissaa nimeltä Alonzo. Semmosta, pidetäänkö miitti? ^^

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa