Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty Ke 02 Heinä 2008, 20:22

Revy.

Lumihiutale
Lumihiutale
Ja minusta ihan tuntuu, että kaikki joille tämä tieto merkitsee yhtään mitään, nimellisesti ne, joiden kanssa pelaan, ovatkin jo ehtineet sen huomata. Rupesi kuitenkin tuntumaan siltä, että minun täytyy hieman puolustella itseäni, jos ei muuten niin voidakseni nukkua yöni ilman suurempia tunnontuskia.

Niin että nyt ainakin tiedätte, etten ihan silkkaa laiskuuttani laiminlyö kaikkia.
20.-27. heinäkuuta olen virallisesti nettiyhteyksien ulottumattomissa Unkarin ihanalla maaseudulla, mutta muutoin lähinnä lukuiset pätkätyöni pitävät minut kiireessä. Jotenkinhan minunkin on asumiseni maksettava ja elantoni tienattava, myös kun Kela kieltäytyy maksamasta tukiani näin kesäkaudella.

Ja näin olette jälleen hieman viisaampia. Ei kestä kiittää.

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty To 14 Elo 2008, 14:06

Revy.

Lumihiutale
Lumihiutale
En tiedä kiinnostaako ketään lueskella tilityksiäni, mutta kuitenkin.

Nettiyhteyteni on ollut poikki muuton vuoksi. En ilmoittanut ennakkoon, koska sen ei pitänyt olla, enhän minä muuta kun palannut kesän päätteessä maalta takaisin kaupunkiin. Kaiken piti olla kunnossa nettiä myöten, mutta eipä ollut. (sen lisäksi asunnon toisesta pistorasiasta ei tule lainkaan sähköä, vessan lavuaarin vesi on poikki ja pakastelokero on sulanut keittiön laminaattilattialle.)

Siksi. Jos kiinnosti.

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty Ke 22 Loka 2008, 17:27

Revy.

Lumihiutale
Lumihiutale
Jälleen kerran jokunen on saattanut ehkä havaita, etten ole turhan ahkerasti pistäytynyt onlinessa.

Syy; kaikki pelit, joissa pelaan, jumittivat viikkotolkulla paikallaan (ja kerrankin se ei ollut suoranaisesti minun vikani), niin että lopulta en edes jaksanut tarkistaa niitä. Sitten vain tavallaan, tuota, unohdin.

Seuraus; motivaationi otti osumaa, lommoutui, ja joutui Jorvin sairaalan poliklinikalle paikkailtavaksi. Juuri nyt en tunne oikein mitään innostusta kirjoittaa mitään. Joten en kirjoita. Problem solved. Olin kyllä jo aikaisemmin ajatellut kirjoittaa kaikki hahmoni ulos peleistään, koska suunnitelmissani oli yksi hieman isompi peliprojekti, mutta tällä haavaa en jaksa sitäkään alkaa toteuttamaan. Jos sinulla on peli kanssani, katso se lopetetuksi, sillä en luultavasti aijo jatkaa sitä enää. Anteeksi.

Mutta älkää aivan unohtako minua, as I will be back. Aijon olla selkä. --- siis, ei mitään. Älkää unohtako minua.

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty Pe 27 Maalis 2009, 10:44

Revy.

Lumihiutale
Lumihiutale
Muutaman päivän ennaltavaroittamaton poissaolo kiikarissa. (ennaltavaroittamaton? juurihan minä varoitan. logiikka, vanha viholliseni.) Palajan takaisin maanantaina, viimeistään tiistaina, tai aikuisten oikeasti viimeistään keskiviikkona. Joten älkää unohtako minua.

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty To 26 Marras 2009, 17:25

Revy.

Lumihiutale
Lumihiutale
Ja vaihteeksi sitten hyviäkin uutisia. Huomaan, observantti henkilö kun olen, että sangen moni Yumen kantapelaajista on vaihtanut maisemaa. No, alkakaa vapaasti hyppiä riemusta, sillä Revy on itseasiassa tullut takaisin vapaamittaiselta paussiltaan, jonka syitä ei jaksa alkaa tilittämään, koska kelleppä niillä olisi mitään väliä muutenkaan.

Joten, vieläkö varoittamatta maailman syleilyyn heittäytynyt tuhlaajapoika otetaan takaisin?

Näytä käyttäjän tiedot

6 Vs: Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty To 26 Marras 2009, 18:10

Forte

Wendigo
Wendigo
Ainakin minä otan todella ilomielin takaisin. Meillä on niin hyvä peli kesken.

Muuten, näin ohimennen, kannattaa lukee Yumen puhdistuksesta...

Näytä käyttäjän tiedot

7 Vs: Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty Ke 23 Joulu 2009, 16:24

Revy.

Lumihiutale
Lumihiutale
Tai no, ei nyt "poissa" sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kiireinen. Yritän tässä loppuvuoden aikana vastailla marginaalisen säännöllisesti, mutta minua ei saa vetää syytteeseen, jos muutaman päivän taukoja vain tulee. Kiitos.

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa