1
Revykin on aika-ajoin poissa. lähetetty Ke 02 Heinä 2008, 20:22
Ja minusta ihan tuntuu, että kaikki joille tämä tieto merkitsee yhtään mitään, nimellisesti ne, joiden kanssa pelaan, ovatkin jo ehtineet sen huomata. Rupesi kuitenkin tuntumaan siltä, että minun täytyy hieman puolustella itseäni, jos ei muuten niin voidakseni nukkua yöni ilman suurempia tunnontuskia.
Niin että nyt ainakin tiedätte, etten ihan silkkaa laiskuuttani laiminlyö kaikkia.
20.-27. heinäkuuta olen virallisesti nettiyhteyksien ulottumattomissa Unkarin ihanalla maaseudulla, mutta muutoin lähinnä lukuiset pätkätyöni pitävät minut kiireessä. Jotenkinhan minunkin on asumiseni maksettava ja elantoni tienattava, myös kun Kela kieltäytyy maksamasta tukiani näin kesäkaudella.
Ja näin olette jälleen hieman viisaampia. Ei kestä kiittää.
Niin että nyt ainakin tiedätte, etten ihan silkkaa laiskuuttani laiminlyö kaikkia.
20.-27. heinäkuuta olen virallisesti nettiyhteyksien ulottumattomissa Unkarin ihanalla maaseudulla, mutta muutoin lähinnä lukuiset pätkätyöni pitävät minut kiireessä. Jotenkinhan minunkin on asumiseni maksettava ja elantoni tienattava, myös kun Kela kieltäytyy maksamasta tukiani näin kesäkaudella.
Ja näin olette jälleen hieman viisaampia. Ei kestä kiittää.