Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Kai iz away lähetetty To 19 Kesä 2008, 11:37

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Eli en pääse koneelle ollenkaan juhannuksena, perheloma vie tämän nautinnon...

Kai poissa siis 20.-22.06.

Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ke 10 Joulu 2008, 18:36, muokattu 1 kertaa

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Kai iz away lähetetty Ke 30 Heinä 2008, 19:34

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Muah. Tulen olemaan taasen reilusti yli 24 tuntia poissa koneelta niin että tiedän siitä etukäteen, joten eiköhän pistetä tämä vähänkäytetty ilmoitusalue käyttöön!
(Kyllä, vitsailen yliaktiivisuudellani xD)

Eli huomenna. Katoan aamusta Lon mökille ja olen siellä yön yli. Sitten kotiin palattuani mahdollisesti piipahdan partioleirillä... Tai ainakin puuhailen isosiskoseni kanssa jotain JOS hän nyt siis tulee meille.

Näkyillään tämän jälkeen ^^

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Kai iz away lähetetty Ti 14 Loka 2008, 17:45

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Hee, kerrankin minulla on ihan oikeasti pidempi meno *virn*

Eli huomenna näyn vielä aamupäivästä täällä, mahdollisesti. Mutta iltapäivästä sunnnuntaihin olen Hesassa, leikkimässä... Ja viikonloppuna Tsukiconissa ^^ Eli ehkä maanantain-- Okei, en pakosti silloinkaan (ompelukerho ja pitkä päivä koulussa) mutta tiistaina vastailen hetkiseksi pysähtyneviin peleihin.
... vaikka olen ollutkin muutaman pelin suhteen epäaktiivinen noin yleensä...

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Kai iz away lähetetty Pe 20 Helmi 2009, 14:41

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Ah, jos joku ei ole huomannut, olen menettänyt innostukseni hetkellisesti ropeiluun, Yumen kulutus on ollut vähäistä... Mutta, kyllä minä vielä jossain vaiheessa innostun taas, sitä odotellessa sitten ^^'

Menoakin minulla on, ja ihan runsaasti. Eli huomisesta viikko eteenpäin olen teillä tietämättömillä, pitämässä kivaa. Muualla kuin koneen äärellä *virn* Joten, nähkäättemme hiihtolomani jälkeen~

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Kai iz away lähetetty Su 14 Kesä 2009, 21:40

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
No niin, nyt tulee virallinen selittely ja katoamisilmoitus:

Ensinnä, koneeni oli lagannut ja ffix on vienyt suunnattomasti aikaani, samoin kuin cossi (joka onneksi valmistui ajoissa desuconiin n___n)... sekä eräs liian kunnianhimoinen kirjoitusyritys. Ja pari mangaa. Mutta kuitenkin, pahoittelen nyt yleisesti vastauksieni viipymistä, hidas tahti tulee todennäköisesti jatkumaan koko kesän mutta.... maksakaa samalla mitalla takaisin. Minua saa kovistella vastaamaan jos on suunnaton hinku, yksärillä koska mesessä en tule paljoa oleskelemaan.

Ja virallisiin katoamisiin, heinäkuun ensimmäisenä päivänä lähden kielikurssille Torquay -nimiseen paikkaan enklannissa. Kolme viikkoa ja kolme päivää siitä eteenpäin en ole koneella varmaan ollenkaan. Koittakaa pärjäillä~

Näytä käyttäjän tiedot

6 Vs: Kai iz away lähetetty Ma 29 Kesä 2009, 18:00

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Nonni. Nyt on tosi kyseessä, jumalaton matkalaukku pakkauksessa ja lähtö polttelemassa vatsaa.

Eli huomenna, 30.6. joskus neljän maissa hyppään junaan, sitten viettämään yö hesassa ja siitä sitten seuraavana päivänä kolmeksi viikoksi Isoon-Britanniaan. Kielikurssireissu, asun isäntäperheessä enkä varmaan ropeile paljoa mitään, mitä nyt ehkä tänään tai huomenna epätoivoisesti väännän huonon vastauksen kahteen peliin tai jtn.

Monen pelin jäätyminen on valitettavaa mutta väistämätöntä, ja moninpeleissä (en ole varma jos niitä edes on menossa) voi kirjoittaa hahmoni vapaasti vaikka paskalle.

Mutta näkyillään taas tauon jälkeen~

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa