Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 50]

21 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 13:04

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Ehee ^^ Minä katoan sinne siksi, koska olen niin lyhyt *mutisee jotain tateista*

Näytä käyttäjän tiedot

22 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 16:18

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
Kuten ehkä huomaatte tänne tuli pitkä liutta viestejä 'Animecon '08 miitti'-topicista. Yritän pitää topicit mahdollisimman siistinä ja pitää asiaansa takanaan. Jos Animecon aiheista höpisemis juttua tulee, voi siitä mieluusti puhua täällä tai vapaasti perustaa oman topicin. Koitetaan vielä pitää Animecon miitti topic mahdollisimman asiaansa ajavana vielä. n__n

Näytä käyttäjän tiedot http://yumenohate.mitosu.net

23 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 18:39

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
hai haiii n.n onhan meillä animecon topiikki erikseen, vielä erillään animecon miitistä...

Olen kuollut, tai ainakin tuntuu siltä... olen kuoleman väsynyt eikä kello ole vielä edes yhdeksää... suurin piirtein nuokun tässä tuolilla... ja valun läppäriä pitkin pöydän alle. Mielenkiintoista, eikö totta? x_x

Näytä käyttäjän tiedot

24 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 23:05

Vieraili

Vierailija
Elä huoli Lo, sinunkin Sang suorastaan rakastaa potkia vastaan, hänelle sopivaa posea kun vain ei löydy. Pitäiskö luovuttaa, ja tehdä vain profiili kuva kivalla irveellä, pöh. Muuten kyllä loput tradet valmiita (okei, Opan kaunokainen pitää vielä värittää).

Voi Sha-rassua, menen nukkumaan jos nuokuttaa :3 Mitään muuta hyvää keinoa en tuolle ole huomannut (no tjaa, ulkona lenkkikin voisi ihan pikkasen piristää, mutta minusta tuntuu, että se on jo hylätty?).

WOU, olin koko päivän niin, etten ollut koneella! JEAH! Piirsin, piirsin piirsin, innostuin tussailemaan, kun oli sitä vaille olevia töitä vinopino. Vielä värittääkin pitäis, muttei oikein jaksais kaivaa vesivärejä esiin. Pöytä tila loppuu, puhhuh. Koneellakin vois värittää, mutta, on ongelma. Miten voi värittää brusheilla ja layereilla niin, että linet jää näkyviin? Sillai hienosti, niin ku tässä tai tässä. Ei bucketilla, vaan brusheilla. AERGH.
Nuo linet siis ongelmana.

25 Vs: Höpö höpö! lähetetty Pe 30 Toukokuu 2008, 09:30

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
nukuin, mutta vieläkin jotenkin väsynyt olo... x_x ah, ja kesä alkoi nyt yay, vaikka ei se mulla mikään loma tule olemaan...yhteensä saan noin kaksi viikkoa pitää lomaa, kun täytyy olla töissä. jee.

Näytä käyttäjän tiedot

26 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 10:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Jippii! Kesäloma lakoi! * tuulettaa rienuissaan* Olen kyllä ihan tyytyväinen keskiarvooni, vaikka se laski viime vuotisesta.. * viheltelee, kuin mitään ei olisi tapahtunut* Ja siellä lintsillä oli kanssa hauskaa silloin torstaina ja kävin melkein kaikissa lasten laitteissa myös :D

Näytä käyttäjän tiedot

27 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 15:18

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Torstaina tämä oli Tampereella ja tapasi Fenan ja oli hyper. Voi raivo, mie olin joko melankolinen tai sitten hyper, ei mitään rajaa. ^^;

Noh, loma alkoi joo. Se siitä peruskoulusta. Oli kyllä suloinen näky kun moni kaveri vetisteli...itselleni ei ole mitään ahdistus-tunnetta tullut vielä, mutta olen varma, että kohtsillaan lähiviikkoina alkaa tulla. Tippaa linssiin voi jee.

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

28 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:14

Vieraili

Vierailija
HERRAN HUOMAAN OI HEVOSKOTKAT! Sain tradet valmiiksi, tusseilla oli ihana värittää :3 Mutta nyt onkin heelkkarin moinen skannaus urakka edessä, innostuin vähän tekemään eriversioita eri kuvista, ja tulihan tuossa samalla muutakin piirrettyä. Jotenkin oli hauska vain suhertaa, tehä jotain luovaa (EIKÄ OLLA KONEELLA, KÖH)..

Ei se ole yhtään hauskaa peruskoulun lopetus, pitää valita mennäkö lukioon ja amikseen, siihen lähellä olevaan vai toisella puolella maata, missä asuu, jne. Köh, minä olin lähinnä ite melankolinen ko. juhlassa. Nyt alkaa vastuu. (ONNEA OPALLEKIN 8D).

Ja katos, eikai Samkin päässyt peruskoulusta >:3

29 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:48

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Ei vielä päässyt.. Kun olen jäänyt luokalle.. Kun olin pienenpänä paljon kipeä ja en voinut olla koulussa ja näin ja tietenkin olin jäänyt jälkeen, niin miun vanhemmat ja opettaja näkivät parhaakseni mennä kakkosluokka uudelleen.. ( Mikä selitys.. XD)

Tänään sain uuden nimen! * virn* Puhpallero! XD Ja toinen versio on siitä: Puhpallerosora.

Tänään kevätjuhlissa näyttelin näytelmässä, niin siinä alussa ja lopussa oli pari videoo. Siihen tarvittiin valkokangasta tai mikä lienee ja sen valkokankaan vetäjä tai mikä lienee oli lyhyt, niin oli maalattu semmoinen keppi. Silloin kun astuin näyttämölle, niin miun piti eka mennä lavan reunalle esittelemään itseni ja siten kävellä takaperin, niin törmäsin siihen keppiin tai mikä vipu onkaan.. * reps* Hauskaa oli.. XD

Näytä käyttäjän tiedot

30 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:49

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Kiitti vaan kauheesti niin. xD *köh köh*

Mää olen niin neutraali että pelottaa. Yleensä kuitenkin olen aika...empaatti, imen kaikkialta tunteita ja tuplaan ne sitten vielä kaiken päällisiksi. Hiihaa. *juoksee kattomaan miten täällä pitikään uutta hahmoa kuvailla*

31 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:50

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Hei! Kappas! Sähän, Opa pääsit pois peruskoulusta! * lyö kädellä päähänsä* Nyt vasta hoksasin sen. XD Kyllä miun hoksottimet toimii

Näytä käyttäjän tiedot

32 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:52

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Örgh. Olen niin nuorekas. x''D *kikattaa itsekseen*

33 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:53

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Niin oletkin.. En huomannut, että olet samanikäine kui mie :''D * nauraa omalle typeryydelleen*

Näytä käyttäjän tiedot

34 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 20:01

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Hehe. Kivaa. Minua ei voi ottaa vakavissaan. *naurahtelee väkinäisesti*

35 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 22:32

Vieraili

Vierailija
Sam. Meinasin herättää koko talon, kun katsoin noita klippejä youtubesta. Kiitos.

8DDD Siis ei jumalauta, että joku on tehny mahtavaa töitä. Eritoten ne hyeena naurut 8DDDDDD

36 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 07:41

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
*ottaa Opan aina vakavasti*
*virnuilee* x)

Hmm... onnea vaan jostakin paikasta valmistuneille... se on ihan mukava tunne, kun jotain on saanut jokseenkin kunnialla päätökseen...

Mulle tulee jotenkin vanha olo... peruskoulusta tuntuu olevan jo niiin kauan aikaa....x_x

Näytä käyttäjän tiedot

37 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 09:15

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Shai on vanha kääkkä <3
No et ole kääkkä. Ja vaikka olisitkin, olisit ihana silti <3

Onnea peruskoulun päättäneille/päättäneelle.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

38 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 16:41

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
minussahan on niin paljon ihanaa.... *pudistelee päätään toivottomana* Lo imartelee...

meh...kuitenkin... lomaa vielä neljä päivää jee ^^

Näytä käyttäjän tiedot

39 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:10

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
On se Shai ihana ihminen, älköön alkako kielteleen. Lo vois peruataa faniklubin niin liittyisin. :3

Voi voi, tuskalliselta kuulostaa. Minulla vasta juhannuksen jälkeen on töitä ja sittenkin vaan kaks viikkoo. xD

40 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:43

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
FANIKLUBIN?

ei sentään liiallisuuksiin mennä... x_x *ahdistuu*

Mutta ole onnellinen, sulla on sentään lomaa. Eli sulla on aikaa roolipelata hihihiiii n.n

Näytä käyttäjän tiedot

41 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:47

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Hehee ^^ Faniklubi kuulostaakin hyvältä... No okei, ei minulla riittäisi jaksaminen faniklubin pitämiseen..

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

42 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:48

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Hyvä päätös Lo... EI mitään sellaisia...

Näytä käyttäjän tiedot

43 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:50

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Hihi... no ehkä ei sentään.

Jaaha, haluat pelata vai? xD

44 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:53

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
NO haluan. Mutta kun en sinne Pahkaankaan pääse vastaamaan ja täällä ei ole vuoroa missään....waaah...

Näytä käyttäjän tiedot

45 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:55

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Shai, kultaseni. Pelastan sinut ja vastaan tässä joutessani Huokauksiin.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

46 Vs: Höpö höpö! lähetetty Su 01 Kesä 2008, 18:58

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
hooo n.n yay ihanaa <3 *hyppii onnessaan*

Näytä käyttäjän tiedot

47 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ma 02 Kesä 2008, 13:14

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Täällä yhet pitää omaa kivaa huomaan.

Hah, Dan on tuloillaan tännekin. Seuraavan hahmon on kyllä jo aika olla sitten nainen...Opa jotenkin kannattaa epätasa-arvoa, pelkkää miesväkeä. v_v

48 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ma 02 Kesä 2008, 13:38

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
hmm... pitäisiköhän laittaa eräs Remina hahmoni kehiin, hänellä kun en ole vähään aikaan pelannut... *miettii ja päättää laittaa hahmokuvauksen hahmopyyntöihin, kun on sen jo oikeastaan tehnyt valmiiksi*

Näytä käyttäjän tiedot

49 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ma 02 Kesä 2008, 18:22

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Olen yhden päivän poissa... Olen missannut vaikka mitä! :o

Kiva, että pidit niistä videoista, Tomppu XD Mä repesin ihan totaalöisesti, kun katoin niitä.. Ja nauran vieläkin * virn*

Miun sukkahousuissa on hiekkaa, mutta en jaksa tyhjentää sitä, kun silloin ne pitää ottaa pois.. Hautauduin hiekkaan tänään.. XD

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 50]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa