Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 50]

1 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 16:15

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
*taputtaa päähän* älä huoli, sun pitää vaan opetella n.n

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 16:16

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
*itkee kahta kauheammin* älä häiritse, ryven itsesäälissä

*virn*

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 16:18

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
* niisk* Entä jos.. Jos mä unohdan ne sanat ja en saa ääntä suustani ulos.. .__.

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 16:19

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Okei.. mä menen muualle.. * Juoksee muualle*

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 16:32

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Ilmeisesti on mielenkiintoinen coni tulossa jos näin lujaa menee jo nyt. Varokaa vaan ettei kaikki puhumisen aihe ehdi tulla täällä käytyä läpi...

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

6 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 16:38

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Kyllä me keksitään muutenkin jotain hauskoja puheen aiheita.. * virn*
Paitsi, että mua pelottaa kylläkin.. .__.''

Näytä käyttäjän tiedot

7 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 16:55

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
nah... siellä tulee olemaan aivan turvallista varsinkin kun minä olen siellä *virnuilee jotenkin omituisesti*

Näytä käyttäjän tiedot

8 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 17:01

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
sitten me lyödään pannulla päähän... no ei, sitten saat opetella uuden laulun n.n

Näytä käyttäjän tiedot

9 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 17:16

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Okei.. XD

Näytä käyttäjän tiedot

10 Vs: Höpö höpö! lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 17:18

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Ei se mua pelota, vaan se kun joudun laulaa siellä.. .__.'' * tärisee pelosta*

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 13:02

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Yhyy, miulla on anatomiaongelma... Yritän piirtää Tompulle tuota Aditia, mutta hänen päänsä tuottaa minulle suuria ongelmia. Sormet hangoittelevat myös vastaan. *katsoo kuvaa murhaavasti*

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

12 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 13:04

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Ehee ^^ Minä katoan sinne siksi, koska olen niin lyhyt *mutisee jotain tateista*

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

13 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 16:18

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
Kuten ehkä huomaatte tänne tuli pitkä liutta viestejä 'Animecon '08 miitti'-topicista. Yritän pitää topicit mahdollisimman siistinä ja pitää asiaansa takanaan. Jos Animecon aiheista höpisemis juttua tulee, voi siitä mieluusti puhua täällä tai vapaasti perustaa oman topicin. Koitetaan vielä pitää Animecon miitti topic mahdollisimman asiaansa ajavana vielä. n__n

14 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 18:39

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
hai haiii n.n onhan meillä animecon topiikki erikseen, vielä erillään animecon miitistä...

Olen kuollut, tai ainakin tuntuu siltä... olen kuoleman väsynyt eikä kello ole vielä edes yhdeksää... suurin piirtein nuokun tässä tuolilla... ja valun läppäriä pitkin pöydän alle. Mielenkiintoista, eikö totta? x_x

Näytä käyttäjän tiedot

15 Vs: Höpö höpö! lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 23:05

Vieraili

Vierailija
Elä huoli Lo, sinunkin Sang suorastaan rakastaa potkia vastaan, hänelle sopivaa posea kun vain ei löydy. Pitäiskö luovuttaa, ja tehdä vain profiili kuva kivalla irveellä, pöh. Muuten kyllä loput tradet valmiita (okei, Opan kaunokainen pitää vielä värittää).

Voi Sha-rassua, menen nukkumaan jos nuokuttaa :3 Mitään muuta hyvää keinoa en tuolle ole huomannut (no tjaa, ulkona lenkkikin voisi ihan pikkasen piristää, mutta minusta tuntuu, että se on jo hylätty?).

WOU, olin koko päivän niin, etten ollut koneella! JEAH! Piirsin, piirsin piirsin, innostuin tussailemaan, kun oli sitä vaille olevia töitä vinopino. Vielä värittääkin pitäis, muttei oikein jaksais kaivaa vesivärejä esiin. Pöytä tila loppuu, puhhuh. Koneellakin vois värittää, mutta, on ongelma. Miten voi värittää brusheilla ja layereilla niin, että linet jää näkyviin? Sillai hienosti, niin ku tässä tai tässä. Ei bucketilla, vaan brusheilla. AERGH.
Nuo linet siis ongelmana.

16 Vs: Höpö höpö! lähetetty Pe 30 Toukokuu 2008, 09:30

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
nukuin, mutta vieläkin jotenkin väsynyt olo... x_x ah, ja kesä alkoi nyt yay, vaikka ei se mulla mikään loma tule olemaan...yhteensä saan noin kaksi viikkoa pitää lomaa, kun täytyy olla töissä. jee.

Näytä käyttäjän tiedot

17 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 10:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Jippii! Kesäloma lakoi! * tuulettaa rienuissaan* Olen kyllä ihan tyytyväinen keskiarvooni, vaikka se laski viime vuotisesta.. * viheltelee, kuin mitään ei olisi tapahtunut* Ja siellä lintsillä oli kanssa hauskaa silloin torstaina ja kävin melkein kaikissa lasten laitteissa myös :D

Näytä käyttäjän tiedot

18 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 15:18

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Torstaina tämä oli Tampereella ja tapasi Fenan ja oli hyper. Voi raivo, mie olin joko melankolinen tai sitten hyper, ei mitään rajaa. ^^;

Noh, loma alkoi joo. Se siitä peruskoulusta. Oli kyllä suloinen näky kun moni kaveri vetisteli...itselleni ei ole mitään ahdistus-tunnetta tullut vielä, mutta olen varma, että kohtsillaan lähiviikkoina alkaa tulla. Tippaa linssiin voi jee.

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

19 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:14

Vieraili

Vierailija
HERRAN HUOMAAN OI HEVOSKOTKAT! Sain tradet valmiiksi, tusseilla oli ihana värittää :3 Mutta nyt onkin heelkkarin moinen skannaus urakka edessä, innostuin vähän tekemään eriversioita eri kuvista, ja tulihan tuossa samalla muutakin piirrettyä. Jotenkin oli hauska vain suhertaa, tehä jotain luovaa (EIKÄ OLLA KONEELLA, KÖH)..

Ei se ole yhtään hauskaa peruskoulun lopetus, pitää valita mennäkö lukioon ja amikseen, siihen lähellä olevaan vai toisella puolella maata, missä asuu, jne. Köh, minä olin lähinnä ite melankolinen ko. juhlassa. Nyt alkaa vastuu. (ONNEA OPALLEKIN 8D).

Ja katos, eikai Samkin päässyt peruskoulusta >:3

20 Vs: Höpö höpö! lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 19:48

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Ei vielä päässyt.. Kun olen jäänyt luokalle.. Kun olin pienenpänä paljon kipeä ja en voinut olla koulussa ja näin ja tietenkin olin jäänyt jälkeen, niin miun vanhemmat ja opettaja näkivät parhaakseni mennä kakkosluokka uudelleen.. ( Mikä selitys.. XD)

Tänään sain uuden nimen! * virn* Puhpallero! XD Ja toinen versio on siitä: Puhpallerosora.

Tänään kevätjuhlissa näyttelin näytelmässä, niin siinä alussa ja lopussa oli pari videoo. Siihen tarvittiin valkokangasta tai mikä lienee ja sen valkokankaan vetäjä tai mikä lienee oli lyhyt, niin oli maalattu semmoinen keppi. Silloin kun astuin näyttämölle, niin miun piti eka mennä lavan reunalle esittelemään itseni ja siten kävellä takaperin, niin törmäsin siihen keppiin tai mikä vipu onkaan.. * reps* Hauskaa oli.. XD

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 50]

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa