Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

21 Vs: Kai töhrii lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 22:32

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Ah, no pitäähän sitä yrittää kommentoida jotain, kun kerran lupasin. Varoitan sitten jo etukäteen, että en osaa kommentoida piirustuksia kunnolla. Täältä pesee kuitenkin.

Julian: Hmm… Kuva on hauskan eläväisesti väritetty. Erityisesti taustalla oleva verho näyttää mielestäni hyvin aidolta. Tuo kissa olkapäällä on jotenkin ylettömän suloinen ^^ Tai siis, kun se on vain jotenkin niin säälittävä, että muuttuu suloiseksi. Ikkunan maisema sopii Julianin olemukseen erittäin hyvin. Julianin vaatteet ovat hienot ja pidän myös hänen hiuksistaan, jotenkin vain niin luonnollisen näköiset. Silmissä on jotenkin sellainen mukavan ovela katse. Pidän siitä.

Zeph ja Sieg: Tämän olinkin jo nähnyt aikaisemmin värittämättömänä. Pidin silloin ja pidän edelleenkin. Kuva on jopa hienompi väritettynä. Siegin ilme on vain niin ihana. Aivan syötävän suloinen tyyppi *hiipii näytön viereen ja yrittää syödä Siegin* *ei onnistu* Zeph on jotenkin niin… vakava. Jotenkin vähän synkeän näköinen. Ei taida olla vetämässä vakiovitsejään Siegille ^^

Enkeli: Aivan ihana. Kuvan tunnelma on jotain niin upeaa, että sitä ei voi edes sanoin kuvailla. Tai ei ainakaan minun taidoillani voi. Ehdoton suosikkikohtani kuvassa ovat nuo kylkiluut. Jotain niin hurmaavaa *omistaa jonkun omituisen pakkomielteen luita ja jänteitä kohtaan* Ja muutenkin tuo kärsimys tai joku sellainen kuvasta näkyvä on jotain niin upeaa.

Rokkienkeli: Hmm… Nuo sumennukset tekevät tästä tyypistä jotenkin… karvaisen näköisen. Tykkään paljon housuista ja takin helmasta. Ilme on veikeä *virn*

Sci-fi heebo: Hänestä en osaa sanoa oikeastaan mitään. Pidän sormista, mutta muuten kuvan tunnelma jää minulle hieman kiinni. Tai siis, muut kuvasi ovat jotenkin niin eläviä ja sanotaan nyt intohimoisia, (piirtämisen suhteen siis. niissä näkyy piirtämisen tuoma tyytyväisyys ja intohimo piirtämiseen. tajusithan?) mutta tämä jää jotenkin siltä osin vajaaksi.

Gosurori: Tämä ei ole aivan tyyliäsi mielestäni, mutta hieno se on silti. Ja todella, tuo helma on hieno. Kasvot näyttävät ihanan järkyttyneiltä. Jalka on hieno.

Poika: Tätä olenkin kommentoinut sinulle jo, mutta pidän yhäkin tuosta kädestä. Siis tuosta syödystä osasta. Ihanan karmiva kuva. Ilme on aivan mainio. Tuollainen välinpitämätön. Mainiosti piirretty kuva. Syytän myöhäistä ajankohtaa kommenttien lyhentymisestä…

Tyttö: Juuri sopivan yököttävä kuva. Sellainen, että minä tykkään.

Nuo viimeiset kommentit olivat erittäin lyhyitä ja huonoja, mutta syytän todellakin kellonaikaa. Alkaa jo väsyttää, mutta en meinaa vielä mennä nukkumaan. Toisin kuin eräät…

Näytä käyttäjän tiedot

22 Vs: Kai töhrii lähetetty Su 01 Kesä 2008, 11:14

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Jeee~! Kuvista tykätään~!

*nyökyttelee kommenteille pikku Julianista*
Ei Siegiä saa syödä. *murjottaa* No saisihan hänestä kivan välipalan mutta... xD
Zephaniah on helpoin piirtää vakavana. Ja oikeasti tuo on hänen perusilmeensä! Nía nyt vain on saanut hänet piristymään viime aikoina...

Arvasin että tykkäät enkelistä~

... ja niistä kahdesta ei kommentteja. Eivät minun parhaimpiani.
Tajusin tajusin. Minusta... sillä innolla pystyy paikkaamaan paljon. Siis kykyjenpuutetta. Tiedän erään, joka on teknisesti taitava mutta ei edes pidä piirtämisestä ja hänen työnsä ovat hyvin... kuolleita.

Sinun olisi pitänyt mennä nukkumaan, jos olisit saanut pirteämpänä pidempää juttua *mjöyh*
Mutta kiitoksia~

Näytä käyttäjän tiedot

23 Vs: Kai töhrii lähetetty To 19 Kesä 2008, 11:42

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
^^ Uutta tavaraa 1kpl ekassa viestissä~

Näytä käyttäjän tiedot

24 Vs: Kai töhrii lähetetty To 19 Kesä 2008, 18:03

Vieraili

Vierailija
.. No joo. No joo,no joo, no joo.

Vähänkös ihana ja taitavasti tehty. Minulla menee hermot jo kahden ihmisen piirtämisestä yhdelle paperille. No joo. En minä osaa vieläkään mitään hienompaa sanoa, tykkäsin kamalasti. Jatka samaan malliin :3

(Joo Smexy on sanana sana :3)

25 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 09:25

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
^^ Ihana reaktio tompulla <3

Kuvasta erikoisen tekee se, että se on ensimmäinen onnistunut piirrokseni, missä on kolme ihmistä ja jonka olen tussannut. Siitä tuli hyvä vahingossa o__O *taputtaa erästä piirrustusopasta jota oli selaillut ennen sen piirtämistä*
Jatketaann~ Se värittäminen on käynnistynyt ja värillinen versio tulee kunhan tausta lopettaa kiukuttelun~

(Kuinka minä en ole ikinä kuullut sitä? Taidan pyöriä liian suljetuissa piireissä....)

Näytä käyttäjän tiedot

26 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 10:21

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Ja jälleen kerran, uutta kamaa ekassa viestissä~

Näytä käyttäjän tiedot

27 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 16:17

Vieraili

Vierailija
Mitä ihmettä kauniit pojat tekee ulkona aurinkoisella ilmalla? Ne kuuluu lukita komeroon kotia, ja teljetä jonnekin, ettei ne karkaa, tai kukaan syö. Lisäksi, eikö niillä tule kuuma, tai herkkä, vaalea iho pala..

Miksi ihmeessä kukaan muu ei ole vielä kommentoinut tätä? Tuhtuh, voi kun tuota keskimmäistä nassikkaa viedään. Varovaan, kohta joku oikeasti syö sinut. Tälläkään hetkellä en osaa mitään henkevää sanoa, hyvää jälkeä! VAIKKA miksi nuo toppa-asusteissa liikkuvat bishiet temmeltävät jäätelökiskan edessä :3 Claudella(kohan tuo nyt oli) on ihanat huulet.

Sarjakuvaa? Missä?! Saisko linkin?

28 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 18:28

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Yuu (eli se keskimmäinen joka syödään) tahtoi jäätelöä joten tietysti Claude ja Crow kunnollisina poikaystävinä vievät hänet kioskille ^^

Ei se henkevyydenpuute haittaa, tuli hyvä mieli tuota kommaa lukiessa~
Saisivat muutkin kommata... *itkeskelee nurkassaan* Ja sinä olet ohittanut kaksi edellistä lisäystä...

Claudehan hän on. *virn* Ihanat huulet, kyllä kyllä... ja reidet vaikkei niitä tuossa näy.

Sarjakuvaa, juup. Sitä on tuossa hyllyssä lyikkäriluonnoksina. Ettet ihan heti ole saamassa, gomen. jos olet vielä kiinnostunut sitten kun on tussattua kamaa valmiina nii jutellaan uudestaan...

Näytä käyttäjän tiedot

29 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 20:34

Vieraili

Vierailija
Haa? AA, Gomen Gomen. pitänee korjata sitten virheeni heti pikimmiten.

Tyttö. Tyttö jäi jotenkin enemmän vaikuttavammaksi, poika oli jotenkin harmaa ja latteampi. Olisi ollut mukavan näköistä tuo tummempi lyijyn jälki myös tässä.
Ihanaa oli eritoten tyllerön sisäelimet ja kylkiluut, jotka sieltä mukavasti paistoi. Linnun höppänätkin olet osannut tehdä. Sommittelu ja kynän käyttö hianoa.

Jotenkin sellainen vaikutelma, että et ehkä keskittynyt poikaan yhtä paljon kuin plikkaan. Olkapään toteutus (siis sen puuttuvan) vähän tökkii, ei ole niin yksityiskohtainen (tai sillä lailla, mitä sen tytön vatsa oli). Tai ehkä se on nuo toukat, en minä tiedä (minä yritän rakentavasti sanoa). Tämänkin kyllä muuten yhtä upia ja tuli mullan maku suuhun. Jatkahan vieläkin samaan malliin. Vaadimme tussattuja ja väritettyjä ihmisiä!

Sarjakuvaa odotan vaikka maailman tappiin, minulla on kärsivällisyyttä:3 Kuten myös sen KRÖHÖMtradenKRÖHÖM kanssa 8D

// Ehehehheeee, muistin että sinulla oli trade minun kaanssa~ Olenpas tyhymä. Sori, unohda tuo, ei sitä voikaan käsittää :3

DON !

Viimeinen muokkaaja, tomppu pvm Ti 24 Kesä 2008, 11:30, muokattu 1 kertaa

30 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 21:17

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
... Minä keskityin enemmän poikaan... Se tyttö oli vain pikakynäily XD
Ihanaa jos homma toimi, ja kiitoksia~ *ei pysty kellonajan takia vastaamaan kunnolla*

En tiedä pitäisitkö sarjakuvasta, Cruel on mitä on eli... erikoinen...
*ei käsitä tradeyskintää ollenkaan*

^^ mutta kiits

Näytä käyttäjän tiedot

31 Vs: Kai töhrii lähetetty Pe 27 Kesä 2008, 20:42

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Njew stuff added~!

Näytä käyttäjän tiedot

32 Vs: Kai töhrii lähetetty La 12 Heinä 2008, 12:31

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Kamala kun tulee monta viestiä minulta peräkkäin O___O

Mutta, taasen olen saanut lisää tavaraa laitettua ekaan viestiin.
Valitettavasti vain ääriviivatyö, mutta jos jaksaa vahdata tätä niin löytää sen värillisenäkin parin päivän päästä... ehkä.

Näytä käyttäjän tiedot

33 Vs: Kai töhrii lähetetty La 12 Heinä 2008, 12:47

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
aws.. .___. Ihania. Yuu on niin... tutun näköinen. Tulee mieleen jotenkin Little Umbrellan Teddy ja sitten taas PIO:n eräs opiskelija. Muaahaha. Tekisi mieli halia Yuutasi :D

Ihania nuo uusimmat työsi n__n Osaat tehdä niin luontevia kuvia! *kateellinen*

34 Vs: Kai töhrii lähetetty Su 13 Heinä 2008, 19:08

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
No, jos Kaze on kateellinen Kazen pitää vain opetella minua paremmaksi ja pestä naamani ^^

Yuuta saa sitten halia omalla vastuullaan, Claude on kovin omistava ja tarkka kullastaan... *heh*

No mutta, värillistä kamaa pukkaa. Kipin kapin katsomaan eka viesti ja uusin teokseni xD

Näytä käyttäjän tiedot

35 Vs: Kai töhrii lähetetty Pe 05 Joulu 2008, 22:13

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Hmmm... Todella monet ovat esitelleet kirjallisia juttujaan... Joten minäkin nyt kehtaan laittaa tänne kirjoitelmani.
Valmistui erittäin vähän aikaa sitten, sain inspan osittain Forten teksteistä... ja osittain kummasta musiikista.
Enjoy.

Clairvoyance

Imelä sokerisen teen tuoksu ällötti minua. Se leijui suurena pilvenä ympärilläni, pyörteillen laiskasti ohi kulkevien liikkeiden mukana, kiemurrellen sisään näiden vaatteiden aukoista ja jääden kerrosten alla piilottelevalle paljaalle iholle. Se… imeytyi sen sisään, pienistä huokosista ja karvojen juurista, sekoittuen hikeen ja liian voimakkaisiin, pistäviin hajusteisiin. Halusin vain alkaa huutaa, kiljua keuhkoni ulos pieninä verisinä paloina, repiä nenäni irti ja lyödä päätäni kunnes hajuaisti olisi kokonaan poissa. Huone pieneni, pilvi muuttui hetki hetkeltä painavammaksi ja painavammaksi, kuristaen nieluani ja painaen pienen kyynelkalvon silmiini.

”Oletteko varma, että se tosiaan on selviytynyt pinnalle noususta? Tuo näyttää silmiini... höm, hieman aivokuolleelta…?”
”Sir, ne ovat nousseet vuosi vuodelta yhä ylemmäs, kevyempiin onkaloihin. Jopa täysin CF11-puhtaisiin, joten lopullinen pinnalle nousu ei ole enää mahdotonta.”
”Joten tuokin… ajattelee ja aistii tällä hetkellä? Oh. Ei olisi uskonut.”

Tappakaa minut! En kestä enää! Lopeta kasvoilleni hengittäminen! Ah… ah, sattuu… Mitä ihmettä söit viimeksi? Jopa teesi sokerin lävitse tuntuu aivan kamala haju. Murhan tuoksu, rasvattu ja suolattu. Minkä oikein söit? Jonkin eläimen? Oliko se pilaantunut? … ei, tuo on jotain muuta, jostain kasvista… käynyttä? Mitä tahansa se onkin, älä hengitä sitä kasvoilleni! Jo hampaittesi kellertävää pintaa peittävä sokeri on tarpeeksi paha. Ja tee! Rakas Äiti, kuinka joku voi juoda tuota? Minuun sattuu jo nyt, kun katson tuota valkoista kuppia, sievästi kukkaa matkivaa, pienellä kultauksella ja pitsimäisellä kahvalla silattua. Ja sen sisällä oleva oranssihtava, massatuotettu uute, pienestä kätevästä pussista peräisin oleva… Kuinka kumpikaan noista ei huomannut sitä? Eivätkö he kuulleet yhtään mitään, olivatko he sokeutuneet? Molempien silmät kyllä olivat niin kovin tummat, pupillit laajenneet kuin pimeässä. Oh, ei olisi pitänyt ajatella näkemistä, muistin taas omat silmäni. Hajun lisäksi huone oli niin täynnä valoa, sokaisevan kirkasta ja kylmää, sähköistä. Kohta se polttaa näköni, ”totuttaa” sen tähän helvetilliseen, valkoista hohtavaan huoneeseen.

”Kyllä, sir. Näettehän tämän käyrän? Suoraan koeyksilön aivoista. Voisi sanoa, että liian suuri määrä signaaleja on lamaannuttanut sen tilapäisesti.”
”Eihän näin pienessä huoneessa nyt niin paljon…”
”Muistattehan, että tämä ei ole elänyt samoissa oloissa kuin me. Lajin on täytynyt sopeutua Aineeseen, terästäytyä huomattavasti. Ja koska niillä on sosiaalista kanssakäymistä toistensa ja harvojen ihmisten kanssa välimatkoista huolimatta, voi olettaa poikkeuksellisia kykyjä löytyvän tarkemmissa testeissä.”

Olisi pitänyt vain keskittyä teehen, tuntea pahoinvointia sokerilla katkeruutensa peittäneestä tuoksusta. Niin, minullakin on… iho. En olisi ikinä halunnut tuntea epämukavaa karheutta, johtojen kylmyyttä ja kipinöivää sähköisyyttä, tai heppoisten remmien kiristystä. Ja se metallipallojen jana niskani ympärillä, pieni levy jossa oli tekaistu nimi... Kaikkea oli vain liikaa! Oli niin kylmää, koleus pureskeli varpaita pikkuhiljaa pisteleviksi, halusin sulkea silmäni, etteivät valo ja pienet liikkeestä tanssivat läiskät varastaisi mieltäni lopullisesti, kova katkonainen melu särkyi korvissani lähestulkoon ymmärrettäväksi... Mikseivät nuo kaksi vain tappaneet minua hitaan kiduttamisen sijasta? Olivatko pintalaiset nykyään noin julmia, säälittömiä? Muistan yhä sen lempeän äänen, kun joku pyysi armoa meiltä, minulta… Oh, kaipaan jo nyt niin paljon sisariani ja veljiäni, ja kotia. Mutten pysty kutsumaan sitä tänne, tähän valoon. En vain voisi satuttaa sitä, vaikka minuun itseeni sattuu. Sattuu kuin pieneen lapseen, joka aamuvarhaisella nousee ylös ja hyvästelee äitinsä seuraavan kuukauden ajaksi, lähtee tekemään töitä, jotta pelastaisi sairastuneen sisaruksensa. Lapseen joka hädin tuskin kestää erossa oloa, kaipaa hirvittävästi kodin lämpöä ja pehmeyttä, maailman tasoittavaa rauhaa, mutta silti hän kulkee urheasti pikkuisin askelin töihin, pellolle, muiden määräiltäväksi. Pintalaisen, jota en valolta kunnolla erota ja joka on kaiketi mies, uransa huipulla ja parhaassa iässä, teekuppi on täynnä pienen lapsen kyyneliä ja tämän kuluneiden sormenpäiden verta, ja niiden tuoksu imeytyy kummankin huoneessa olijan ihon sisälle, näiden hengitykseen ja katseeseen – eikä kumpikaan huomaa mitään! Eivätkö he kuule niitä kaikkia huutoja, joita pienestä tilkasta vettä ja pussista uutettua teetä kantautuu?

”Hmm… Eikö tuo tarkoita yleensä kipua?”
”Sir, emme voi olla varmoja toimivatko näiden hermot samalla tavalla kuin omamme. Se on… todennäköistä, mutta varmaa tietoa ei ole.”
”Ah, unohdan siis moisen pikkuyksityiskohdan?”
”Jos vain viitsitte. Olemme jo nyt saaneet aivan riittämiin valituksia erinäisiltä… järjestöiltä. He valittavat kokeiden eettisyydestä, ja puhuvat siitä miten näilläkin pitäisi olla ihmisoikeudet.”
”Eivätkös vanhat kansat kutsuneet näitä ’jumaliksi’? Rukoilleet pahoina aikoina, pyytäneet apua ja niin edelleen?”
”… juuri niin. Tarut viittaavat siihen, että nämä voisivat, painotan sanaa voisivat, pystyä ihmetekoihin. Ehkä koska Aine on niin energiapitoista. Mutta kysymyksenne tarkoitus…?”
”No, tämähän tarkoittaa, ettei tuo ole läheskään ihminen. Jumalat, onko niillä muka jotain oikeuksia? Niin mahtavan olennon pitäisi huolehtia itse itsestään, ja sanottiinhan niitä kaikkivoiviksi.”
”Mikä tarkoitta…?”
”Mikä tarkoittaa, että mitä tahansa tapahtuu, täytyy lopulta olla sen oma tahto.”

Nyt. Nyt minä alan ymmärtää. Kuurouduin, ja aloin ymmärtää. Mitä he aikovat tehdä minulle? Miten he voivat puhua noin kylmästi, kuin olisin vielä mitättömämpi esine kuin teekuppi? Teekuppi täynnä lasten kyyneleitä, hyvä Äiti…Kerroit minulle, että he ovat suunnattoman uteliaita ja suunnattoman sokeita, mutta että näin turtuneita? Eivätkö he enää muista yhtään mitään… eivätkö he tiedä enää uhrautuneista? Jumalat, pah! Ei sellaisia ole, on vain Äiti, pieni luoja ja järjestyksen tuoja, yhden pikkuruisen maailman valtavaan tyhjyyteen luonut. Hassua, hänen lapsiaan tämä maailma vain sattuu. Alan kuitenkin pikkuhiljaa tuntea muuta kuin kipua ihollani, pientä pehmeyttä karhean hiekkapaperin, piikkien keskellä. Kangasta… ja tyyny. Niskalihaksien jännitys napsahtaa irti, valauttaen pääni vinoon, olkapäätäni vasten. Oma ihoni, hiukseni… ne eivät ole muuttuneet ympäristöstä huolimatta, ja kevyt kosketus poskella saa kasvot rennoiksi, silmäluomet vihdoinkin sulkeutumaan. Ah, pimeys… paljon parempi. Hetki hetkeltä vähemmän kipua, vähemmän kauheuksia. Nenäni ei lakkaa toimimasta, mutta lapsien itku alkaa haaleta, muuttua vain makeaksi teeksi… Se tuntuu niin hyvältä, voisin alkaa itkeä – mutta eikö minun pitänyt pysytellä itsenäni, olla vajoamatta noiden tasolle?

”Hyvänen -!”
”Mitä nyt, Sara? Se – se liikkui?”
”Enemmänkin lopetti paikoillaan pysymisen. Mahdollinen kipukäyrä laski, ja nousi sitten nopeana piikkinä entistä korkeammalle. Ja niin sir, en tiedä mistä se johtuu. Mielenkiintoista…”
”SARA! Katso nyt ylös siitä saamarin vihosta!”
”Mitä -? Oh. Oh! Missä kamera on?!”
”Pöydällä, se on päälläkin! Ala nyt kuvata, hyvä nainen!”
”Ällistyttävää… en olisi ikinä uskonut sen sopeutuvan noin nopeasti…”

Ei. Ei voi olla. Minä – minä en pysty kutsumaan sitä takaisin! Menetinkö sen jo näin nopeasti? Oliko uhraukseni näin helposti peruutettavissa? Tuska on poissa, kaikki kuulostaa, tuoksuu, tuntuu niin normaalilta… Kuin olisin yhä kotona, kuin kukaan ei olisi kaivanut auki maanpintaa, viiltänyt kuorta auki ja vetänyt minua kesken unen ylös. Silloin kaikki oli sattunut niin paljon, jokainen kosketus saanut minut menettämään tajuntani ilman lohduttavaa yhteyttä kotiin. Koti… Se oli niin voimakas, vaimentava. Halusin vain takaisin, pois näiden pintalaisten luota, entisten sisarusteni. En halunnut olla tuon konesilmän edessä, antaa sen ahmia muistiinsa punaisia kyyneleitäni. Pelkäsin suunnattomasti raottaa silmiäni, mutta lopulta en voinut olla tekemättä sitä – ja näin. Näin kummatkin noista, jotka puhuivat minusta kuin esineestä, näin heidän hämmästyneet ilmeensä, ja muistin niin paljon asioita jotka luulin jättäneeni taakseni. Eivätkö he muista… että olin yksi heistä? Jättänyt tämän entisen kodin taakseni heidän takiaan, uhrannut niin suuresti ylistetyn ihmisyyden Äidille, jotta pimeys laskeutuisi pinnalta takaisin maan syvyyteen, elämään siellä missä sen piti. Jotta he eivät enää antaisi liikaa syitä lapsilleen itkeä, jotta edes jotain hyvää tapahtuisi – mutta nyt sokeuduin heidän tasolleen, jouduin näkemään yhtä vähän kuin he, jouduin muistamaan mitä olin aiemmin nähnyt. Vieno, makea tuoksu ei enää haissut raadoille, se sai minut haluamaan juotavaa.
Kuinka paljon halusinkaan oksentaa sillä hetkellä.

”Sara, meidän on aivan pakko mennä illalliselle tämän kunniaksi.”
”… Hyvä on, jos lupaat antaa lisää varoja osastolleni.”
”Tietysti… Tämä on liian hienoa. Ensimmäinen yksilö, joka ei kuollut itkun jälkeen.”
”En malta odottaa, että pääsen tutkimaan sitä lisää.”

Ei enää kipua, pieni elämän värinä vain. Haluan vain… kadota. Upota kuolemaan, mahdollisimman nopeasti. Koti katoaa, en pysty tuntemaan sitä ollenkaan, ja olen niin yksin. Ja koko ajan minua katsotaan! Jättäisivät minut rauhaan, lopettaisivat tuhoamasta minua. Eikö se jo riitä, että he kaivoivat minut piilostani? Uusi kipu… se tulee sisältäni… se huutaa kuolemaa… Se huutaa, avaa kurkkuni lukituksesta, raatelee äänihuulia. Haluan irti, valun lattialle, tunnen kovan ja kuolleen pinnan ja sisälleni sattuu vielä enemmän. Kuolleita! Kaikki kuolleita! Kaikki kuuroja, mykkiä, sokeita, aistinsa menettäneitä!
Tappakaa minut! Päästäkää minut ulos tästä painajaisesta, lopettakaa se! Antakaa jokin loppu, ilman että minun täytyy paljastaa itseni, antaa teidän leikkiä itselläni, joutua kärsimään aivan liian pitkään!

[Neljäs päivä. Esittelin #11 johtajalle, kun yksilö alkoi osoittaa elonmerkkejä. Pää taipui sivulle, olkapäätä koskettaen, ja silmät sulkeutuivat. Tämän jälkeen seurasi ”itku”. ”Itku” kesti tavallista vähemmän aikaa, ollen paljon runsaampaa. #11alkoi tämän jälkeen liikkua itsenäisesti, avaten silmänsä ja kohdistaen katseensa kumpaankin paikalla olleeseen, sitten pöydällä olleeseen kuppiin, ja tämän jälkeen repi itsensä irti pysähtyen lattialle. Seuraavassa raidassa on näyte huudosta, jonka yksilö päästi. Sitä jatkui kymmenisen minuuttia, tarkkaa aikaa ei saatu ylös. Tämän jälkeen paikalle kutsuttu ryhmä sai yksilön vaiennettua, ja se hiljeni unitilaan.]

”Mitä kuuntelet?”
”Vain… vanhoja raportteja.”
”Oh, eivätkö nuo olekin sinusta? Ajatella, olit ensimmäinen…”
”… niin…”
”Älä nyt ala taas näyttää tuolta. Hymyile vähän. Ei se ole niin vaikea ilme. Näytät muuten niin kamalan epäinhimilliseltä.”
”… ymmärretty.”
”No niin, paljon parempi. … Näissä ei ole ollenkaan haastatteluja tai ilmoituksia tunnetiloistasi?”
”… en puhunut silloin.”
”Et oikein vieläkään puhu, hassu. Sara…? Eikös hän ole nykyisen johtajan isoisoäiti? Onpas siitä jo pitkä aika…”
”74 vuotta, neljä kuukautta ja viisi päivää.”
”Tarkkana kuten aina. Mutta, tulin hakemaan sinut töihin. Löysimme uuden selviytymismahdollisen – edellinenhän ei selvinnyt edes itkuun asti, vaikka luulimme toisin. No, saat luvan taas auttaa rauhoittelussa ja nostamisessa.”
”…”
”Il, sinä tiedät miten kuuluu vastata.”
”… ymmärretty.”

Valkoinen kuin pudas paperi
Odottamassa mustetta pinnalleen
Odottamassa unia, painajaisia
Unelmia hauraita
Vain voidakseen ne pitää sydämessään
Suojella niiltä rakkaitaan
Antoi itsensä pois
Elämään ja kuolemaan
Tekoihin, syihin, seurauksiin
Hauraana kuin paperilintu
Lentäen ääneti, unen sisällä
Maan sylissä ja lämmössä
Minä kosketin
Kerroin rakkaudesta
Ja tapoin

- Tuntemattomaksi jääneen runoilijan teos, ennen kolmatta Kapinaa.

Näytä käyttäjän tiedot

36 Vs: Kai töhrii lähetetty La 06 Joulu 2008, 17:37

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Oooo~ Hienoa tekstiä.
Periaatteessa rupesi inhottamaan ettet kertonut tarkemmin tuosta otuksesta tai mikä olikin, mutta oikeastaan se olisi pilannut tarinan. Mainio teksti. En osaa kyllä nyt antaa yhtään rakentavampaa kommenttia, mutta hienoa tuo silti oli.
*pat pat*

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

37 Vs: Kai töhrii lähetetty La 06 Joulu 2008, 17:45

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Mukava kun pidit ^^ Jos totta puhutaan, tuo lähti epämääräisestä mielikuvasta, joka oli vainonnut uniani... ja siinä oli tuo teejuttu. Ilin lajikkeesta en minäkään tiedä *virn* Ja tekstin on tarkoitus olla enemmän tunnekuvaus, vähän ahdistunut sellainen... joten se ei sitten kertonut mitään liian suoraan.
*purr*

Näytä käyttäjän tiedot

38 Vs: Kai töhrii lähetetty Ke 07 Tammi 2009, 14:02

Iksu

HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN
osassa kuvista on kyl aika mukavasti käytetty iha hervottoman kirkkaita värejä mut silleen et ne sopii niihin silti eikä ne kuvat mee siitä pilal ^^ iha hyvää työtä!

Näytä käyttäjän tiedot

39 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Tammi 2009, 14:21

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Tuli iso läjä piirrossotkuja ekaan viestiin!
... arvostaisin sitä jos joku ne katsoisi ^^'

Näytä käyttäjän tiedot

40 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Tammi 2009, 15:35

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Ohooo. Hienoa tavaraa. :3

Minusta on tullut fani tuolle teidän kaksikollenne by the way (krhm siis siun ja Loten...) .... <3 Mukavan tuntuista väritystä niissä mitä sitä on!

Rakastan noita kasvokuvia, ne on ihanan yksilöllisiä ja jotenkin... henkeviä. Bijoun kuvassa jokin pieni anatomiakukkanen hieman pistää silmään mutta mitäs me pienistä?

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

41 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Tammi 2009, 16:04

Iksu

HEL***IN KÄRPÄNEN
HEL***IN KÄRPÄNEN
HAH. tiesin että Dawn on ideoitu gladiaattoreista x3 ihan paras<3 ja tosi hienokin vielä... Angeal ja Bijou on kans aivan mahtavia... Tulee mieleen Castlevania, kuten olen maininnut niistä kuvista aijemminkin... on se kyl hyvä piirtäjä ^^

Näytä käyttäjän tiedot

42 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Tammi 2009, 16:30

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
....

Ryu rakastuu Bijouhun. Piste. Ilmaisen täten ihailuni.

Muutkin kuvat on todella hyvin piirrettyjä. :3 Tuosta..lettipäästä tuli mieleen hahmoni Ace. Hiusten takia *virn* Syön ne.

Bijoun jätän Ryun syötäväksi.

Näytä käyttäjän tiedot

43 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Tammi 2009, 16:51

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Opa:
Oh, hienoa että pidät ^^ He ovat hyyyvin söpö pari~
Ja kiitos, itsekin pidän tuosta miten olen saanut niistä ERINÄKÖISIÄ. Luoja, vanhemmista töistä (joita täällä ei suuremmin ole) ei erota muuten kuin hiusten perusteella kuka on kuka...
O___O Mutta mikä anatomiakukkanen? Ugh. No saattaa hyvin ollakin jotain mitä en ole huomannut, tein tuon melko laiskasti...

Iksu:
Haaaaaa. Itse olet hyvä piirtäjä >.<

Shaido:
Ai jaa? x'3 Et saa syödä Dawnin hiuksia, se tarvitsee niitä!
Ja joo, Bijou on ihana minustakin <3

Näytä käyttäjän tiedot

44 Vs: Kai töhrii lähetetty La 21 Maalis 2009, 14:34

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Innostuin vaihteeksi piirtämään, linkki tuossa ja selityksen kanssa ekassa viestissä~

[uusi versio ekassa viestissä]

Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ti 31 Maalis 2009, 16:41, muokattu 1 kertaa

Näytä käyttäjän tiedot

45 Vs: Kai töhrii lähetetty Ti 24 Maalis 2009, 12:15

Lumikki

Rusketusraja
Rusketusraja
Woo tuo siipiveikko on siisti :) Mitenkäs sen jellonamiehen kanssa menee :)

Näytä käyttäjän tiedot

46 Vs: Kai töhrii lähetetty Ti 24 Maalis 2009, 19:36

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
No, jellonamies kuoli vähän... mutta sitten teinkin sellomiehen:

[error xD]

Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ti 31 Maalis 2009, 16:42, muokattu 1 kertaa

Näytä käyttäjän tiedot

47 Vs: Kai töhrii lähetetty Ke 25 Maalis 2009, 10:24

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Mulla tulee mieleen Blood+ ja se sellonsoittaja siinä... Haji. >:3

Näytä käyttäjän tiedot

48 Vs: Kai töhrii lähetetty Ke 25 Maalis 2009, 15:29

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Aaaa se söpö sellomies.... Mitä vähiä olen veriplussaa nähnyt, hän vaikutti ihanalta... Heh, pitää kai ottaa hyvänä merkkinä *virn*

Näytä käyttäjän tiedot

49 Vs: Kai töhrii lähetetty Ti 31 Maalis 2009, 17:11

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Olen maailman huonoin ihminen kun tuplapostaan, mutta ilmoittelisin niille joita kiinnostaa, että uusin arttini. Mmm. Sain skannerin....

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa