Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1 Kai töhrii lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 17:02

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Töhrin, töhrin ja töhrin.
Tämä remontoitui... poistin joitain kuvia ja lisäsin muita *virn*jos tekotekniikka kiinnostaa, kysykää, mutta melko varmasti vastaat että tussit ja puukynä.

Syön kommentteja, ravitkaa minua.

Zeph ja Sieg
Pituuserot ovat hauskoja....

Enkeli, rokkienkeli ja sci-fi-heebo.
Aika random kuvia... Mutta enkelistä olen ylpeä. Eräs sanoi sen näyttävän raamatulliselta ^^ Mikä on tavallaan hyvä. Tein sen riparilla kun alkoi hihhulointi ärsyttämään....
Kahdesta muusta ei mitään kommentoitavaa. Ne ovat... hämäriä, mutta ehkäpä jopa katsomisen arvoisia~

Randomeja kuvia, joista en jaksa selittää paljoa:
Gosurori
Luonnos
Poika ja tyttö
Luonnoksia
Cruel
Sarjisyritelmäni päähenkilökaarti - Crow, lyhythiuksinen blondi, on muuten Roxin esikuva.
Tämmönen tällä kertaa.
Tyyppi....
Ilta.
Nía ja Zeph juhliin menossa, nuo asut olivat päällä pelissäkin.

...
Mmm, voisi olla Rox. Ehkä. Mutta hän ei harrasta itkeskelyä.

Guntram
Failasin tekstin xD Deltan Guntram tosiaan, hiukset auki. Hänet oli hauska piirtää...

Siegfried
Hänen tyylinsä muuttui hieman... ja onko se vain minä, vai saako pinkki paita hänet näyttämään erityisen homolta?

Rox
Hän omassa persoonassaan. Vanha ja vähän fail kuva, mutta kertoo olennaisen.
Reol
Että jaksankin failata hänen nimensä kanssa.... Mutta hänet voi ottaa myös esmeskuvaksi Roxista ilman meikkejä *virn*
Hmmm...
Aluksi suunnittelin Reolista tuollaista... tuotah...

Leon
Diaksen Leon. Huvikseen tehty kuva, ehkä tarpeeksi näköinenkin...

Dawn
Zack
Bijou
Sarja lyijykynätöitä. Nimet selittävät itsensä...

Siipiveikko
Cecyl
Kaksi työtä, taasen itsensäselittäviä... Cecyl (c Chitsuta

Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ti 31 Maalis 2009, 17:08, muokattu 13 kertaa

Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 17:14

Delta

Gnoomi
Gnoomi
Aww, uusi tyylisi on tuollainen.. miellyttävällä tavalla erilainen, ei kamalan väkisin mangasta erotetun näköinen (inhoan tyylejä, joista näkee, että piirtäjä yrittää tarkoituksella vältellä mangatyyliä).

Julian on hot <3 Itse en osaa tuollaisilla väreillä värittää ollenkaan.

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 17:34

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Ai, mukavaa että pidit~
Luin Tarot Cafeeta ja muita manhwoja ja niitten tyyli tarttui... niin sain sitä mangasta pois xD

Hot? No tietysti! *rutistaa herraa* Se on dandy~!
En minäkään oikeasti osaa värittää. Kunhan yritän.

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 18:53

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
ihania kuvia n.n tykkään noista paljon. Erityisesti siitä maisemasta, mikä näkyy siitä yhdestä ikkunasta Julianin takaa ja siitä enkelikuvasta... osaat todella hyvin piirtää maisemia ja nuo henkilötkin on melko hienoja. <3 noita on todella kiva katsella.

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 19:01

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Tack så mycket~
*on imarreltu*
Uskotko jos sanon että maisemat ovat heikko kohtani? Heti esineiden ja seinien piirtämisen jälkeen. nnnngh. Mutta mukavaa jos ne toimivat~
Kai tappaa enkeitä ihan mielissään. Ja muitakin otuksia. Se on vanhin noista piirroksista, ja olin ihan äimänä kun sain siitä noin hyvän silloin joskus kauan sitten....

Näytä käyttäjän tiedot

6 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 21:43

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
Uuh! o__o Järisyttävän kauniita kuvia tuotat! Huh huh. Kuvat on niin kauniin vahvasti väritettyjä n__n Varsinkin tuo Julian kuva!

Zeph ja Sieg -kuvakin on todella onnistunut mielestäni n_n Herttainen.
Yksi ehdottomista suosikeistani töistäsi on tuo Enkeli. Taas niin vahva väritys, tunnelmaa... ja nuo kyljet! Oh my god! Ihon, sulkien, vaatetuksen ja taustan värit ovat aivan värisyttävän kauniita! o_o Ja onko ne vielä puuväreillä väritetty? o__o Hoooh..

Yumessa tuntuu pyörivän hyviä piirtäjiä.. Eihän tänne omia töitään uskallakaan laittaa, kun jokainen tuntuu olevan niin hyviä piirtäjiä! .D

7 Vs: Kai töhrii lähetetty To 29 Toukokuu 2008, 22:54

Vieraili

Vierailija
Lieevästi sanottuna aivan mahtavaa väritys jälkeä.
Julian näyttää UPEALTA! IHANALTA! Syötävän suloiselta. Kissa nyt on jostain erimaailmasta, mutta kun se vaan tuossa olalla roikkuu, niin se ei haittaa... UPEAA (täpinöissään).

Ja sinun kultasesi.. No ei vissiin taas hieno. Ehkä tämä kaipaa silti jonkinlaisen taustan, jää tylsemmäksi ilman :3 Pikkuisen ilme on njam.

Rokki enkeli.. hmm, noiden pöyhkötysten ja siipien väritys ei oikein onnistunut, mutta muuten myös erinomainen kuva. Tykkään noista tappavan smexyistä ilmeistä, mitä laitat hahmojesi kasvoille.
Enkelikin on kaunis, paljon tunnetta ja ilmapiiriä, joka kyllä tarttuu.Hienoa väritystä jälleen.

Scifi heebostasi en oikein saa sanottua kummempaa. Ehkä enemmän taivaalle väriä, ei niin haalea. TUohan on melkein väritön, jos alkaa vertailemaan sitä ennen esiintyneisiin teoksiin.

Ja gothiikkasikin on soma. *Ihastelee hameen alla taitettua jalkaa* Pöh, onpas luonnollinen asento, minun pahin paholaiseni on luonnollisuus u_u Ehkä jos tänkin tussaisit, niin vau. Nyt jotenkin vaikuttaa kesken eräiseltä.

Ei tässä voi kun hattua nostaa. Kaunista jälkeä, en vain osaa sitä laittaa sanoiksi.

8 Vs: Kai töhrii lähetetty Pe 30 Toukokuu 2008, 13:43

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Kaze *kiittää ja kumartaa* Kyllä, kaikki ovat puukynillä tehtyjä. Paitsi isoimmat ja mustimmat kohdat, niissä on tullut sotkettua tussilla~

Enkelityö.... Jostain kumman syystä itsekin pidän siitä? *virn* Ja lisää yllätyksiä: Tein sitä riparilla pikkuiseen, kovakantiseen piirrustutsvihkooni jokaisella vapaalla hetkellä, panikoiden että joku näkee XD Ja vieläpä lainapuukynillä. En tajunnut raahata omiani mukaan -_-*

Kyllä sinä uskallat. Enhän minäkään meinannut uskaltaa... mutta sitten sain jonkin kohtauksen xD

tomppu
Kissa on... kissa. *hymyilee aivan onnessaan* Julianiin on aina liittynyt tämä söpöys, ainakin minun mielessäni...

Taustaton, koska laiskuus iski. Mutta se olikin oikeastaan tehty sitä varten, että tajuiaisin itse heidän pituuseronsa.

Rokkienkeli on aiiiivan random, ja taisin photoeditorilla sotkea siipiä yms yms koska ne näyttivät vielä kauheammilta ennen sitä xD Smexy? Tajuan kyllä kirjoitusvirheeksi mutta jotenkin kuvaava sana ^^ Mutta sellaisten piirtäminen on kivaa, joten miksi en piirtäisi?

Mmnh, tyypin oikea nimi on muuten Rhaz... Kuvan ideakin on olla vähän väritön. Kun se paikka on sellainen jäämaa, ja tuota noin. Mitä minä tässä valehtelen? xD

...Se luonnos ei tule tussausta näkemään, kun olen liian laiska... Ja lyijykynätuherrukset ovat kivoja.
Mukavaa että pidit~

(lisäsin pari juttua tuonne ekaan viestiin~)

Näytä käyttäjän tiedot

9 Vs: Kai töhrii lähetetty Pe 30 Toukokuu 2008, 14:14

Delta

Gnoomi
Gnoomi
Ihan btw, Smexyhän on.. no, ei oikea sana mutta usein käytetty kirjoitusmuoto :'3 Siis ainakin DAssa siihen törmää usein.

Anteeksi, off.

Näytä käyttäjän tiedot

10 Vs: Kai töhrii lähetetty Pe 30 Toukokuu 2008, 14:37

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Ah, nuo on hienoja, nuo poika ja tyttö kuvat. Enemmän tykkään tuosta tytöstä, hienosti onnistuneet nuo sisälmysjutut. *ei osaa piirtää minkäänlaisia sisäelimiä saatika luita*

*ei ole edes kokeillut...*

Mutta kuitenkin, hienoja siis. Oletko ajatellut jatkaa niitä, esim tussata tai piirtää jollekin paremalle paperille, missä ei näy noita viivoja? Tulisi nimittäin vieläkin hienommaksi, varsinkin jos niihin saisi värit ja kaikki. Toisaalta nuo toimivat noinkin. ^^ Minä ainakin tykkään...

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Kai töhrii lähetetty Pe 30 Toukokuu 2008, 15:17

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Enpä tiedä, tussaanko. Mielessäni olen jo asettanut ne valmiiden töiden pinkkaan... Ja väritys saattaisi tappaa ne. Tietty keskeneräisyys ja rosoisuus myös toimii tunnelman nostattajana *yrittää selitellä asian paremmaksi kuin onkaan*

... Tuo oli minunkin ensimmäinen kertani. Suolia on helppo tehdä, ja loppuhan on vain mössöä... ^^
Ja niitten piirtäminen on yllättävän hauskaa. Kannattaa kokeilla.

Näytä käyttäjän tiedot

12 Vs: Kai töhrii lähetetty La 31 Toukokuu 2008, 22:32

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Ah, no pitäähän sitä yrittää kommentoida jotain, kun kerran lupasin. Varoitan sitten jo etukäteen, että en osaa kommentoida piirustuksia kunnolla. Täältä pesee kuitenkin.

Julian: Hmm… Kuva on hauskan eläväisesti väritetty. Erityisesti taustalla oleva verho näyttää mielestäni hyvin aidolta. Tuo kissa olkapäällä on jotenkin ylettömän suloinen ^^ Tai siis, kun se on vain jotenkin niin säälittävä, että muuttuu suloiseksi. Ikkunan maisema sopii Julianin olemukseen erittäin hyvin. Julianin vaatteet ovat hienot ja pidän myös hänen hiuksistaan, jotenkin vain niin luonnollisen näköiset. Silmissä on jotenkin sellainen mukavan ovela katse. Pidän siitä.

Zeph ja Sieg: Tämän olinkin jo nähnyt aikaisemmin värittämättömänä. Pidin silloin ja pidän edelleenkin. Kuva on jopa hienompi väritettynä. Siegin ilme on vain niin ihana. Aivan syötävän suloinen tyyppi *hiipii näytön viereen ja yrittää syödä Siegin* *ei onnistu* Zeph on jotenkin niin… vakava. Jotenkin vähän synkeän näköinen. Ei taida olla vetämässä vakiovitsejään Siegille ^^

Enkeli: Aivan ihana. Kuvan tunnelma on jotain niin upeaa, että sitä ei voi edes sanoin kuvailla. Tai ei ainakaan minun taidoillani voi. Ehdoton suosikkikohtani kuvassa ovat nuo kylkiluut. Jotain niin hurmaavaa *omistaa jonkun omituisen pakkomielteen luita ja jänteitä kohtaan* Ja muutenkin tuo kärsimys tai joku sellainen kuvasta näkyvä on jotain niin upeaa.

Rokkienkeli: Hmm… Nuo sumennukset tekevät tästä tyypistä jotenkin… karvaisen näköisen. Tykkään paljon housuista ja takin helmasta. Ilme on veikeä *virn*

Sci-fi heebo: Hänestä en osaa sanoa oikeastaan mitään. Pidän sormista, mutta muuten kuvan tunnelma jää minulle hieman kiinni. Tai siis, muut kuvasi ovat jotenkin niin eläviä ja sanotaan nyt intohimoisia, (piirtämisen suhteen siis. niissä näkyy piirtämisen tuoma tyytyväisyys ja intohimo piirtämiseen. tajusithan?) mutta tämä jää jotenkin siltä osin vajaaksi.

Gosurori: Tämä ei ole aivan tyyliäsi mielestäni, mutta hieno se on silti. Ja todella, tuo helma on hieno. Kasvot näyttävät ihanan järkyttyneiltä. Jalka on hieno.

Poika: Tätä olenkin kommentoinut sinulle jo, mutta pidän yhäkin tuosta kädestä. Siis tuosta syödystä osasta. Ihanan karmiva kuva. Ilme on aivan mainio. Tuollainen välinpitämätön. Mainiosti piirretty kuva. Syytän myöhäistä ajankohtaa kommenttien lyhentymisestä…

Tyttö: Juuri sopivan yököttävä kuva. Sellainen, että minä tykkään.

Nuo viimeiset kommentit olivat erittäin lyhyitä ja huonoja, mutta syytän todellakin kellonaikaa. Alkaa jo väsyttää, mutta en meinaa vielä mennä nukkumaan. Toisin kuin eräät…

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

13 Vs: Kai töhrii lähetetty Su 01 Kesä 2008, 11:14

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Jeee~! Kuvista tykätään~!

*nyökyttelee kommenteille pikku Julianista*
Ei Siegiä saa syödä. *murjottaa* No saisihan hänestä kivan välipalan mutta... xD
Zephaniah on helpoin piirtää vakavana. Ja oikeasti tuo on hänen perusilmeensä! Nía nyt vain on saanut hänet piristymään viime aikoina...

Arvasin että tykkäät enkelistä~

... ja niistä kahdesta ei kommentteja. Eivät minun parhaimpiani.
Tajusin tajusin. Minusta... sillä innolla pystyy paikkaamaan paljon. Siis kykyjenpuutetta. Tiedän erään, joka on teknisesti taitava mutta ei edes pidä piirtämisestä ja hänen työnsä ovat hyvin... kuolleita.

Sinun olisi pitänyt mennä nukkumaan, jos olisit saanut pirteämpänä pidempää juttua *mjöyh*
Mutta kiitoksia~

Näytä käyttäjän tiedot

14 Vs: Kai töhrii lähetetty To 19 Kesä 2008, 11:42

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
^^ Uutta tavaraa 1kpl ekassa viestissä~

Näytä käyttäjän tiedot

15 Vs: Kai töhrii lähetetty To 19 Kesä 2008, 18:03

Vieraili

Vierailija
.. No joo. No joo,no joo, no joo.

Vähänkös ihana ja taitavasti tehty. Minulla menee hermot jo kahden ihmisen piirtämisestä yhdelle paperille. No joo. En minä osaa vieläkään mitään hienompaa sanoa, tykkäsin kamalasti. Jatka samaan malliin :3

(Joo Smexy on sanana sana :3)

16 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 09:25

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
^^ Ihana reaktio tompulla <3

Kuvasta erikoisen tekee se, että se on ensimmäinen onnistunut piirrokseni, missä on kolme ihmistä ja jonka olen tussannut. Siitä tuli hyvä vahingossa o__O *taputtaa erästä piirrustusopasta jota oli selaillut ennen sen piirtämistä*
Jatketaann~ Se värittäminen on käynnistynyt ja värillinen versio tulee kunhan tausta lopettaa kiukuttelun~

(Kuinka minä en ole ikinä kuullut sitä? Taidan pyöriä liian suljetuissa piireissä....)

Näytä käyttäjän tiedot

17 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 10:21

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Ja jälleen kerran, uutta kamaa ekassa viestissä~

Näytä käyttäjän tiedot

18 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 16:17

Vieraili

Vierailija
Mitä ihmettä kauniit pojat tekee ulkona aurinkoisella ilmalla? Ne kuuluu lukita komeroon kotia, ja teljetä jonnekin, ettei ne karkaa, tai kukaan syö. Lisäksi, eikö niillä tule kuuma, tai herkkä, vaalea iho pala..

Miksi ihmeessä kukaan muu ei ole vielä kommentoinut tätä? Tuhtuh, voi kun tuota keskimmäistä nassikkaa viedään. Varovaan, kohta joku oikeasti syö sinut. Tälläkään hetkellä en osaa mitään henkevää sanoa, hyvää jälkeä! VAIKKA miksi nuo toppa-asusteissa liikkuvat bishiet temmeltävät jäätelökiskan edessä :3 Claudella(kohan tuo nyt oli) on ihanat huulet.

Sarjakuvaa? Missä?! Saisko linkin?

19 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 18:28

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Yuu (eli se keskimmäinen joka syödään) tahtoi jäätelöä joten tietysti Claude ja Crow kunnollisina poikaystävinä vievät hänet kioskille ^^

Ei se henkevyydenpuute haittaa, tuli hyvä mieli tuota kommaa lukiessa~
Saisivat muutkin kommata... *itkeskelee nurkassaan* Ja sinä olet ohittanut kaksi edellistä lisäystä...

Claudehan hän on. *virn* Ihanat huulet, kyllä kyllä... ja reidet vaikkei niitä tuossa näy.

Sarjakuvaa, juup. Sitä on tuossa hyllyssä lyikkäriluonnoksina. Ettet ihan heti ole saamassa, gomen. jos olet vielä kiinnostunut sitten kun on tussattua kamaa valmiina nii jutellaan uudestaan...

Näytä käyttäjän tiedot

20 Vs: Kai töhrii lähetetty Ma 23 Kesä 2008, 20:34

Vieraili

Vierailija
Haa? AA, Gomen Gomen. pitänee korjata sitten virheeni heti pikimmiten.

Tyttö. Tyttö jäi jotenkin enemmän vaikuttavammaksi, poika oli jotenkin harmaa ja latteampi. Olisi ollut mukavan näköistä tuo tummempi lyijyn jälki myös tässä.
Ihanaa oli eritoten tyllerön sisäelimet ja kylkiluut, jotka sieltä mukavasti paistoi. Linnun höppänätkin olet osannut tehdä. Sommittelu ja kynän käyttö hianoa.

Jotenkin sellainen vaikutelma, että et ehkä keskittynyt poikaan yhtä paljon kuin plikkaan. Olkapään toteutus (siis sen puuttuvan) vähän tökkii, ei ole niin yksityiskohtainen (tai sillä lailla, mitä sen tytön vatsa oli). Tai ehkä se on nuo toukat, en minä tiedä (minä yritän rakentavasti sanoa). Tämänkin kyllä muuten yhtä upia ja tuli mullan maku suuhun. Jatkahan vieläkin samaan malliin. Vaadimme tussattuja ja väritettyjä ihmisiä!

Sarjakuvaa odotan vaikka maailman tappiin, minulla on kärsivällisyyttä:3 Kuten myös sen KRÖHÖMtradenKRÖHÖM kanssa 8D

// Ehehehheeee, muistin että sinulla oli trade minun kaanssa~ Olenpas tyhymä. Sori, unohda tuo, ei sitä voikaan käsittää :3

DON !

Viimeinen muokkaaja, tomppu pvm Ti 24 Kesä 2008, 11:30, muokattu 1 kertaa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa