1
sir Kai, ei niin ritarillinen mutta kuitenkin. lähetetty Su 18 Toukokuu 2008, 11:02
Tulin sitten minäkin leveilemään henkilökohtaisuuksilla.
Kysymykset nappasin lotengolta.
Perustiedot
Nimi:
...
Nimimerkit:
sir Kaina minut löytää, tai erilaisina väännöksinä sanoista Chibi ja Kai. Saatan alkaa käyttää Reitziluztakin joskus jossain...
Roolipelauspaikat:
Yume no Hate, Nuodeme.
Ikä:
... syntynyt 1992.
Oma paikallisuus:
Rautjärvi, Simpele, tässä hämärässä nurkassani...
Harrastukset:
Aloittelen kitaran soittamista ^^
Kotona dataan(=ropetan, mesetän ja kirjoitan juttuja), piirrän sarjakuvaa tai luen niitä, kirjojakin luen... niin ja hakkaan Final Fantasyjä ikivanhalla pleikalla xD Niin ja otakuilen.
Opiskelu:
On kivaa~ Mutta raskasta näin lukiossa.
Koulussa:
Eli päättärin keskiarvoksi pamahti 9.4 *tuulettaa*
Nyt lukiossa vain opiskelen ihan... normaalisti.
Isona minusta tulee:
Vaikean pisti. Sivutyönä aion kirjoittaa ja piirtää sarjakuvia, mutta oikea ammatti on auki. Kaipa joku graafikko... Tai sitten menen kaverin perustamaan kahvilaan töihin siivoojaksi.
Koti, uskonto ja isänmaa:
Koti on se asuinpaikka, jossa ei tarvitse huolehtia tavaroistaa; ne ovat siellä kaapissa.
Uskontokunta on se evankelis-luterilainen, mutta pakana (ent. ortodoksi) isäni ei huolehtinut hengellisestä kasvatuksestani. Joten sanotaan että uskon kaiken minkä voit todistaa, mutta ei mikään Jumalan olemassaolo minun elämääni hetkauttaisi. ~noin vakavasti sanottuna, mutta ilmoitan henk. kohtaiseksi uskokseni gacktismin. *kumartaa kohti Nipponin maata'
Isänmaa... Koko maapallohan on samaa kiveä. Satuin vain syntymään tänne kolkkaan. Mutta ei siinä mitään, Suomi on hyvä paikka ^^
Ihmisenä noin muuten:
Uskallan väittää itseäni luovaksi ja iloiseksi persoonaksi. Kova-ääninen, yllytyshullu, avoin, suvaitseva...
Minulla on oudohko huumorintaju, ja pystyn puhumaan oksentamisesta samalla kun syön hedelmäkiisseliä. En jaksa romanttista huttua, ja pidän verimätöstä. Myös huomion herättäminen on kivaa~
Toisaalta olen hieman ujo, ja minulla on jostain kumman syystä hirvittävän korkea kynnys esitellä miitään piirtämääni etc.
Kiroilen paljon.
Ja koska kaverit tuntevat sinut aina paremmin kuin itse tunnet, tässä muutamia kuvailuja minusta heidän suustaan ^^
- sarjaraiskaajaplaggarikopioija, narsistinen egoistipaska, wannabe-reita, macho.... Ja nämä siis otetaan vitsillä ja positiivisesti xD
Paljastuksia:
Olen turhamainen.
Laitan kahvikupilliseen 10 lusikallista sokeria. (Teehen 13 *symppistelee Abelia*^^)
Kieltäminen ei toimi. Teen sen sitten kiusallani.
Olen henkisesti basisti.
Minua saa semetettyä surullisen helposti.
Omituisia juttuja
Hiukset:
Värjätty punaisiksi ja kasvamassa, jotta saisin kunnon jiirokkarityylin xD
Silmät:
Siniharmaanvihertävät, ja likinäköiset, sekä hajataittoiset. Lasieni voimakkuus on -7.
Hammasharjan väri:
Orannsinpunainen.... kai?
Sukat:
Ei ole tällä hetkellä~
Alusvaatteet:
....? en kerro, ties vaikka joku pervo olisi lukemassa.
Jos menisin nyt ulos, pukisin ylleni:
Punaisen t-paidan, farkut, mustan takin jossa on isot hopeiset napit... niin ja mustat skeittikengäntapaiset.
Juoma:
Sitruunainen limsa tai jokin.... jäätee?
Herkku:
Suklaa ja ihan kaikki.
Kummallinen yhdistelmä:
MiyavixKai. Ai pitikö olla ruuasta? Omenahillo ja karjalanpaisti. Vaikka eihän siinä ole mitään outoa....
Jos söisin nyt aterian, söisin:
Tekisi mieli curryleipää muttei ole... Sitä mitä tarjotaan.
Jos söisin nyt välipalan, söisin:
Leivän pähkinäsuklaalevitteellä.
Kotitöistä siedettävin:
Ruuanlaitto.
Kotityöt ovat:
Toiminto, jolla eläminen ei hajoa käsiin.
Imurin käyttötarkoitus:
Pölyn ja hiekan hävittäminen että pystyy kulkemaan paljan jaloin~
Hyvä piirre vastakkaisessa sukupuolessa:
... Minä en kannata ominaisuuksien yleistämistä sukupuolen mukaan.
Hyvä piirre omassa sukupuolessa:
Kerron kun saan sen määriteltyä *heh*
Kasvien lukumäärä huoneessani/ensisijaisessa asuinhuoneessani:
*laskee* Neljä. Epämääräinen pöyhösaniainen, semmoinen katosta roikkuva härpäke, onnenbambu ja Gacktus.
Verhojen väri:
Oranssi.
Matto:
Vaaleanruskea punoshommeli.
Sohvan materiaali:
Mitä! Onko täällä sohva! *etsii*
.... Olohuoneen sohva on jotain ruskeaa kangasta.
Kynnet:
Lyhyet ja hieman pureskellut.
Iho:
Nopeasti ruskettuva, vähän oranssiin taittuva vaaleanruskea. Niin ja minussa on paljon luomia O__O
Aamurutiinit:
Nousee ylös. Kävelee vessaan. Kävelee keittiöön. Tekee kaakaon ja paahtoleipiä. Syö. Pukeutuu. Pakkaa repun. Pesee hampat&kasvot. Herää. Lähtee kouluun.
Avain:
...Ei minulla ole omaa avainta...
Murhatapa:
Riippuu tapauksesta. Katanalla tai pesäpallomailalla hakkaaminen tai jollain pyssyllä räiskiminen. Kunhan taidot kertyy voisin myös käydä kimppuun paljain käsin...
Itsemurhan toteutus:
Mahdollisimman sotkuisesti. Joku saa sitten siivota minut katosta ja seinistä xD Eli ehkä nielaisisin jonkin pommin.
Yleistä
Kotikaupunki:
Mitä, onko tämä kaupunki? xD ei aivan. Simpeleen kylähän tämä.
Asuinkaupungit:
Simpele City
Horoskoopit:
Neitsyt ja vesiapina.
Kengännumero:
Ja miksiköhän tätäkin kysytään...? 37-40.
Ulkonäkö:167cm ja 62 kg. Pienet kasvot, "klassiset" piirteet, pienet kädet, vähän persjalkainen, hyvä ryhti. Pukeutumistyyli laiska jiirokkari, melko maskuliininen... Röyhelöihin ja puhvihihoihin en koske. Nenäni on turhan pieni makuuni...
Kummassakin korvassa on kolme reikää, mutta pidän vain oikeassa hyvin leveää metallirengasta. Jos meikkaan isken mustat silmänrajaukset ja parantelen ihon ulkonäköä. Hiukset ovat yleensä pystyyn pörrötetyt tai pannan avulla koholla, ja etuhiukset silmillä (niillä on kasvukipuja). Joskus päässäni näkee kampauksen nimeltä Reitaharjas. Se on lempparini mutta uskomattoman työläs tehdä -_-*
Pömppämaha on havaittavissa, mutta yritän päästä siitä eroon. Muuten olen vähän riskirakenteisempi, ja yritän hankkia lihaksikkaampaa lookkia. Onnistuminen on sitten niin ja näin...
Ja näin by teh way, jos hymyilen tietyllä tavalla ja hiukset ovat naamallani näytän kuulemma Alice Ninen Toralta O__O
Paheet:
Itsekkyys, laiskuus.... Ja lauseiden aloittaminen ja-sanalla.
Hyveet:
Sinnikkyys, nopea oppimiskyky.
Elämäntavat
Normaalina päivänä minä:
Herään, käyn koulussa, no-lifetän...?
Siviilisääty:
Naimaton.
Perhe:
Isä, äiti, isosisko, isosisko, pikkusisko, pikkuveli.
Lemmikit:
Kissa nimeltä Pörri. Harmaa maatiainen ja leikattu.
Huone/asunto:
Asun laatikossa.
Varakkuus:
Ei yhtään käyttövaroja.... -_-*
Mieltymykset
Hyviä muusikkoja/artisteja:
Nyt iski laiskuus. Ei jaksa selittää niistä monista miksi niistä pidän. Syyt ovat melko lailla tuntemattomia itsellenikin... Joten laitan listan, joka ei ole missään järjestyksessä.
The GazettE
Dir en Grey
Kagrra
Gackt
Miyavi
SID
Alice Nine
D
Girugämesh
Phantasmagoria
Screw
R-15
Moi dix Mois (ja petin musiikilliset periaatteeni kirjoittamalla tuon...)
Közi
Axell Rudi Pell
Apulanta
Blind Guardian
Kaizers Orchestra
An café
HIM
etc etc...
Hyviä näyttelijöitä:
Minä en muista ikinä näyttelijöiden nimiä... Jet Li on kiva. Ja Battle Royale II:n Takua esittänyt tyyppi ^^
Hyviä elokuvia:
Taru sormusten herrasta, potterit, piratesit, A.I.-tekoäly, originaalit Kaunat ja Ringu, Akaasia, Mortal Kombat, Highlanderit, Contract Killer, Kung-fu Hustle... Yleensä ottaen tykkään kauhusta, sci-fistä, fantasiasta ja kung-fusta.
Ja.
BATTLE ROYALET.
Hyviä TV-sarjoja:
Kahjot ninjat (niissä mitään kahjoa ole!), Kakkutehdas, Haamutiimi, House, Heroes.
Hyviä kirjailijoita ja kirjoja:
Oscar Wilde, Dorian Grayn muotokuva; Anna Ricen jutut; Johanna Sinisalo; koko tuotanto<3; Garth Nix, Sabriel-sarja. Lisäksi olen lukenut David Eddingsiä ja muita. Niin ja vaikka Ajan pyörä on pahasti jumissa, sekin on hyvä kirjasarja.
Lempiväri:
Musta ja kaikki kirkkaat värit.
Lempivuodenaika:
Ehkä alkusyksy. Kesästä pidän kait vähiten, kun on hyönteisiä eikä vedet kunnolla lämminneet...
Lempijuhla:
Omat synttärit tai mikä tahansa, milloin saa kakkua.
No-life
Kirjojen lukeminen:
On mukavaa, ja harrastan. Nykyään vähemmän, mutta joskus meni tuhat sivua kuukaudessa vähintään.
Tietokoneen käyttö:
On addiktoivaa. Istun ihan liikaa sen ääressä -_-*
Sisin
Omien tunteiden osoittaminen:
En yleensä vaivaudu ajattelemaan asiaa. Sitä vaan antaa mennä. En kuitenkaan tykkää itkemisestä muiden nähden.
Muiden ihmisten tunteiden tunnistaminen:
Jollain alitajunnan alhaisimmalla tasolla kai tajuan... Saa sitten nähdä ymmärtääkö muu mieli vinkin.
Muiden kuunteleminen/auttaminen:
Olen hyvä kuuntelemaan. Mutta lohduttaminen ei vaan toimi. Auttaminen on helppoa tai vaikeaa, riippuu tapauksesta.
Ihmissuhdetaidot:
Olemattomat mutta hyvin olen pärjännyt.
Avoimuus:
Olen hyvin avoin tiettyyn rajaan saakka. Sitten asiat menevät salaisiksi.
Uhrautuvuus:
Tuohon en kyllä osaa sanoa mitään.
Rohkeus:
Hullunrohkea olen. Pelkään, mutta en pelkää pelkäämistä.
Rooli pienessä joukossa:
Se koviten puhuva. Olen pari kertaa ajautunut johtamaan hommia.
Ystävyys:
Jännä juttu.
Mustasukkaisuus:
Omistavuuden muoto. Jotkut eivät tahdo tulla omistetuiksi.
Kateus:
Voi olla huono juttu, mutta kun olen itse kateellinen parannan omia juttujani saadakseni kateuden aiheuttajan kateelliseksi.
Äkkipikaisuus:
Ei taida minulla olla keskivertoa enempää.
Raivo:
Yleensä nimitetään vihaksi. Kun ihminen suuttuu, hän on hetken raivoissaan. Mutta tomu kyllä laskeutuu... Minun kohdallani parissa minuutissa.
Anteeksianto:
Hieno juttu. Jos minulta on tultu anteeksi pyytämään, en kyllä ole ikinä nähnyt että olisi jotain pyydettävää...
Sanonta/motto:
Elämä on tragedia niille, jotka tuntevat, ja komedia niille, jotka ajattelevat (oikeasti mitään mottoa omista, mutta tämä on aika hyvä).
Kannanotot
Jos seurustelukumppanini halvaantuisi pyörätuolikuntoon, jatkaisin yhä seurustelua:
Riipuu muuttuuko suhteemme liikaa. Tietysti jatkan jos asiat menevät hyvin, mutta jos pyörätuoliin joutuminen katkeroittaa toisen ja suhde menee piloille...
Jos ystäväni halvaantuisi pyörätuolikuntoon, jatkaisin ystävyyttä: Tietysti? Mitä pyörätuoli siinä haittaa?
En voisi seurustella mielisairaan kanssa:
Riippuu millä tavalla sairas.
Pitäisin enemmän eurooppalaisesta maahanmuuttajasta kuin afrikkalaisesta maahanmuuttajasta:
... Aivan sama.
Ihonvärillä ei ole mitään väliä:
No saman verran kuin silmienvärillä.
Homoseksuaalisuus:
On yksi ominaisuus muiden joukossa. Siinä ole mitään pahaa. (*lukee samalla yaoi-pokkaria*)
En voisi seurustella homoseksuaalin kanssa:
Voisin ^^
Aikamoinen maraton tuli. Ajatuskin katkesi silloin tällöin, mutta toivottavasti saitte selvää millainen otus täällä nimimerkin takana piileskelee.
Kysymykset ovat sallittuja ja suotavia.
Eipä muuta kuin hajimemashita ja hauska tavata.
Kysymykset nappasin lotengolta.
Perustiedot
Nimi:
...
Nimimerkit:
sir Kaina minut löytää, tai erilaisina väännöksinä sanoista Chibi ja Kai. Saatan alkaa käyttää Reitziluztakin joskus jossain...
Roolipelauspaikat:
Yume no Hate, Nuodeme.
Ikä:
... syntynyt 1992.
Oma paikallisuus:
Rautjärvi, Simpele, tässä hämärässä nurkassani...
Harrastukset:
Aloittelen kitaran soittamista ^^
Kotona dataan(=ropetan, mesetän ja kirjoitan juttuja), piirrän sarjakuvaa tai luen niitä, kirjojakin luen... niin ja hakkaan Final Fantasyjä ikivanhalla pleikalla xD Niin ja otakuilen.
Opiskelu:
On kivaa~ Mutta raskasta näin lukiossa.
Koulussa:
Eli päättärin keskiarvoksi pamahti 9.4 *tuulettaa*
Nyt lukiossa vain opiskelen ihan... normaalisti.
Isona minusta tulee:
Vaikean pisti. Sivutyönä aion kirjoittaa ja piirtää sarjakuvia, mutta oikea ammatti on auki. Kaipa joku graafikko... Tai sitten menen kaverin perustamaan kahvilaan töihin siivoojaksi.
Koti, uskonto ja isänmaa:
Koti on se asuinpaikka, jossa ei tarvitse huolehtia tavaroistaa; ne ovat siellä kaapissa.
Uskontokunta on se evankelis-luterilainen, mutta pakana (ent. ortodoksi) isäni ei huolehtinut hengellisestä kasvatuksestani. Joten sanotaan että uskon kaiken minkä voit todistaa, mutta ei mikään Jumalan olemassaolo minun elämääni hetkauttaisi. ~noin vakavasti sanottuna, mutta ilmoitan henk. kohtaiseksi uskokseni gacktismin. *kumartaa kohti Nipponin maata'
Isänmaa... Koko maapallohan on samaa kiveä. Satuin vain syntymään tänne kolkkaan. Mutta ei siinä mitään, Suomi on hyvä paikka ^^
Ihmisenä noin muuten:
Uskallan väittää itseäni luovaksi ja iloiseksi persoonaksi. Kova-ääninen, yllytyshullu, avoin, suvaitseva...
Minulla on oudohko huumorintaju, ja pystyn puhumaan oksentamisesta samalla kun syön hedelmäkiisseliä. En jaksa romanttista huttua, ja pidän verimätöstä. Myös huomion herättäminen on kivaa~
Toisaalta olen hieman ujo, ja minulla on jostain kumman syystä hirvittävän korkea kynnys esitellä miitään piirtämääni etc.
Kiroilen paljon.
Ja koska kaverit tuntevat sinut aina paremmin kuin itse tunnet, tässä muutamia kuvailuja minusta heidän suustaan ^^
- sarjaraiskaajaplaggarikopioija, narsistinen egoistipaska, wannabe-reita, macho.... Ja nämä siis otetaan vitsillä ja positiivisesti xD
Paljastuksia:
Olen turhamainen.
Laitan kahvikupilliseen 10 lusikallista sokeria. (Teehen 13 *symppistelee Abelia*^^)
Kieltäminen ei toimi. Teen sen sitten kiusallani.
Olen henkisesti basisti.
Minua saa semetettyä surullisen helposti.
Omituisia juttuja
Hiukset:
Värjätty punaisiksi ja kasvamassa, jotta saisin kunnon jiirokkarityylin xD
Silmät:
Siniharmaanvihertävät, ja likinäköiset, sekä hajataittoiset. Lasieni voimakkuus on -7.
Hammasharjan väri:
Orannsinpunainen.... kai?
Sukat:
Ei ole tällä hetkellä~
Alusvaatteet:
....? en kerro, ties vaikka joku pervo olisi lukemassa.
Jos menisin nyt ulos, pukisin ylleni:
Punaisen t-paidan, farkut, mustan takin jossa on isot hopeiset napit... niin ja mustat skeittikengäntapaiset.
Juoma:
Sitruunainen limsa tai jokin.... jäätee?
Herkku:
Suklaa ja ihan kaikki.
Kummallinen yhdistelmä:
MiyavixKai. Ai pitikö olla ruuasta? Omenahillo ja karjalanpaisti. Vaikka eihän siinä ole mitään outoa....
Jos söisin nyt aterian, söisin:
Tekisi mieli curryleipää muttei ole... Sitä mitä tarjotaan.
Jos söisin nyt välipalan, söisin:
Leivän pähkinäsuklaalevitteellä.
Kotitöistä siedettävin:
Ruuanlaitto.
Kotityöt ovat:
Toiminto, jolla eläminen ei hajoa käsiin.
Imurin käyttötarkoitus:
Pölyn ja hiekan hävittäminen että pystyy kulkemaan paljan jaloin~
Hyvä piirre vastakkaisessa sukupuolessa:
... Minä en kannata ominaisuuksien yleistämistä sukupuolen mukaan.
Hyvä piirre omassa sukupuolessa:
Kerron kun saan sen määriteltyä *heh*
Kasvien lukumäärä huoneessani/ensisijaisessa asuinhuoneessani:
*laskee* Neljä. Epämääräinen pöyhösaniainen, semmoinen katosta roikkuva härpäke, onnenbambu ja Gacktus.
Verhojen väri:
Oranssi.
Matto:
Vaaleanruskea punoshommeli.
Sohvan materiaali:
Mitä! Onko täällä sohva! *etsii*
.... Olohuoneen sohva on jotain ruskeaa kangasta.
Kynnet:
Lyhyet ja hieman pureskellut.
Iho:
Nopeasti ruskettuva, vähän oranssiin taittuva vaaleanruskea. Niin ja minussa on paljon luomia O__O
Aamurutiinit:
Nousee ylös. Kävelee vessaan. Kävelee keittiöön. Tekee kaakaon ja paahtoleipiä. Syö. Pukeutuu. Pakkaa repun. Pesee hampat&kasvot. Herää. Lähtee kouluun.
Avain:
...Ei minulla ole omaa avainta...
Murhatapa:
Riippuu tapauksesta. Katanalla tai pesäpallomailalla hakkaaminen tai jollain pyssyllä räiskiminen. Kunhan taidot kertyy voisin myös käydä kimppuun paljain käsin...
Itsemurhan toteutus:
Mahdollisimman sotkuisesti. Joku saa sitten siivota minut katosta ja seinistä xD Eli ehkä nielaisisin jonkin pommin.
Yleistä
Kotikaupunki:
Mitä, onko tämä kaupunki? xD ei aivan. Simpeleen kylähän tämä.
Asuinkaupungit:
Simpele City
Horoskoopit:
Neitsyt ja vesiapina.
Kengännumero:
Ja miksiköhän tätäkin kysytään...? 37-40.
Ulkonäkö:167cm ja 62 kg. Pienet kasvot, "klassiset" piirteet, pienet kädet, vähän persjalkainen, hyvä ryhti. Pukeutumistyyli laiska jiirokkari, melko maskuliininen... Röyhelöihin ja puhvihihoihin en koske. Nenäni on turhan pieni makuuni...
Kummassakin korvassa on kolme reikää, mutta pidän vain oikeassa hyvin leveää metallirengasta. Jos meikkaan isken mustat silmänrajaukset ja parantelen ihon ulkonäköä. Hiukset ovat yleensä pystyyn pörrötetyt tai pannan avulla koholla, ja etuhiukset silmillä (niillä on kasvukipuja). Joskus päässäni näkee kampauksen nimeltä Reitaharjas. Se on lempparini mutta uskomattoman työläs tehdä -_-*
Pömppämaha on havaittavissa, mutta yritän päästä siitä eroon. Muuten olen vähän riskirakenteisempi, ja yritän hankkia lihaksikkaampaa lookkia. Onnistuminen on sitten niin ja näin...
Ja näin by teh way, jos hymyilen tietyllä tavalla ja hiukset ovat naamallani näytän kuulemma Alice Ninen Toralta O__O
Paheet:
Itsekkyys, laiskuus.... Ja lauseiden aloittaminen ja-sanalla.
Hyveet:
Sinnikkyys, nopea oppimiskyky.
Elämäntavat
Normaalina päivänä minä:
Herään, käyn koulussa, no-lifetän...?
Siviilisääty:
Naimaton.
Perhe:
Isä, äiti, isosisko, isosisko, pikkusisko, pikkuveli.
Lemmikit:
Kissa nimeltä Pörri. Harmaa maatiainen ja leikattu.
Huone/asunto:
Asun laatikossa.
Varakkuus:
Ei yhtään käyttövaroja.... -_-*
Mieltymykset
Hyviä muusikkoja/artisteja:
Nyt iski laiskuus. Ei jaksa selittää niistä monista miksi niistä pidän. Syyt ovat melko lailla tuntemattomia itsellenikin... Joten laitan listan, joka ei ole missään järjestyksessä.
The GazettE
Dir en Grey
Kagrra
Gackt
Miyavi
SID
Alice Nine
D
Girugämesh
Phantasmagoria
Screw
R-15
Moi dix Mois (ja petin musiikilliset periaatteeni kirjoittamalla tuon...)
Közi
Axell Rudi Pell
Apulanta
Blind Guardian
Kaizers Orchestra
An café
HIM
etc etc...
Hyviä näyttelijöitä:
Minä en muista ikinä näyttelijöiden nimiä... Jet Li on kiva. Ja Battle Royale II:n Takua esittänyt tyyppi ^^
Hyviä elokuvia:
Taru sormusten herrasta, potterit, piratesit, A.I.-tekoäly, originaalit Kaunat ja Ringu, Akaasia, Mortal Kombat, Highlanderit, Contract Killer, Kung-fu Hustle... Yleensä ottaen tykkään kauhusta, sci-fistä, fantasiasta ja kung-fusta.
Ja.
BATTLE ROYALET.
Hyviä TV-sarjoja:
Kahjot ninjat (niissä mitään kahjoa ole!), Kakkutehdas, Haamutiimi, House, Heroes.
Hyviä kirjailijoita ja kirjoja:
Oscar Wilde, Dorian Grayn muotokuva; Anna Ricen jutut; Johanna Sinisalo; koko tuotanto<3; Garth Nix, Sabriel-sarja. Lisäksi olen lukenut David Eddingsiä ja muita. Niin ja vaikka Ajan pyörä on pahasti jumissa, sekin on hyvä kirjasarja.
Lempiväri:
Musta ja kaikki kirkkaat värit.
Lempivuodenaika:
Ehkä alkusyksy. Kesästä pidän kait vähiten, kun on hyönteisiä eikä vedet kunnolla lämminneet...
Lempijuhla:
Omat synttärit tai mikä tahansa, milloin saa kakkua.
No-life
Kirjojen lukeminen:
On mukavaa, ja harrastan. Nykyään vähemmän, mutta joskus meni tuhat sivua kuukaudessa vähintään.
Tietokoneen käyttö:
On addiktoivaa. Istun ihan liikaa sen ääressä -_-*
Sisin
Omien tunteiden osoittaminen:
En yleensä vaivaudu ajattelemaan asiaa. Sitä vaan antaa mennä. En kuitenkaan tykkää itkemisestä muiden nähden.
Muiden ihmisten tunteiden tunnistaminen:
Jollain alitajunnan alhaisimmalla tasolla kai tajuan... Saa sitten nähdä ymmärtääkö muu mieli vinkin.
Muiden kuunteleminen/auttaminen:
Olen hyvä kuuntelemaan. Mutta lohduttaminen ei vaan toimi. Auttaminen on helppoa tai vaikeaa, riippuu tapauksesta.
Ihmissuhdetaidot:
Olemattomat mutta hyvin olen pärjännyt.
Avoimuus:
Olen hyvin avoin tiettyyn rajaan saakka. Sitten asiat menevät salaisiksi.
Uhrautuvuus:
Tuohon en kyllä osaa sanoa mitään.
Rohkeus:
Hullunrohkea olen. Pelkään, mutta en pelkää pelkäämistä.
Rooli pienessä joukossa:
Se koviten puhuva. Olen pari kertaa ajautunut johtamaan hommia.
Ystävyys:
Jännä juttu.
Mustasukkaisuus:
Omistavuuden muoto. Jotkut eivät tahdo tulla omistetuiksi.
Kateus:
Voi olla huono juttu, mutta kun olen itse kateellinen parannan omia juttujani saadakseni kateuden aiheuttajan kateelliseksi.
Äkkipikaisuus:
Ei taida minulla olla keskivertoa enempää.
Raivo:
Yleensä nimitetään vihaksi. Kun ihminen suuttuu, hän on hetken raivoissaan. Mutta tomu kyllä laskeutuu... Minun kohdallani parissa minuutissa.
Anteeksianto:
Hieno juttu. Jos minulta on tultu anteeksi pyytämään, en kyllä ole ikinä nähnyt että olisi jotain pyydettävää...
Sanonta/motto:
Elämä on tragedia niille, jotka tuntevat, ja komedia niille, jotka ajattelevat (oikeasti mitään mottoa omista, mutta tämä on aika hyvä).
Kannanotot
Jos seurustelukumppanini halvaantuisi pyörätuolikuntoon, jatkaisin yhä seurustelua:
Riipuu muuttuuko suhteemme liikaa. Tietysti jatkan jos asiat menevät hyvin, mutta jos pyörätuoliin joutuminen katkeroittaa toisen ja suhde menee piloille...
Jos ystäväni halvaantuisi pyörätuolikuntoon, jatkaisin ystävyyttä: Tietysti? Mitä pyörätuoli siinä haittaa?
En voisi seurustella mielisairaan kanssa:
Riippuu millä tavalla sairas.
Pitäisin enemmän eurooppalaisesta maahanmuuttajasta kuin afrikkalaisesta maahanmuuttajasta:
... Aivan sama.
Ihonvärillä ei ole mitään väliä:
No saman verran kuin silmienvärillä.
Homoseksuaalisuus:
On yksi ominaisuus muiden joukossa. Siinä ole mitään pahaa. (*lukee samalla yaoi-pokkaria*)
En voisi seurustella homoseksuaalin kanssa:
Voisin ^^
Aikamoinen maraton tuli. Ajatuskin katkesi silloin tällöin, mutta toivottavasti saitte selvää millainen otus täällä nimimerkin takana piileskelee.
Kysymykset ovat sallittuja ja suotavia.
Eipä muuta kuin hajimemashita ja hauska tavata.