1
Neneko täällä :) lähetetty Pe 16 Toukokuu 2008, 18:27
Kröhöm.. on miunkin pakko esittäytyä!
Pölläsin nää kysymykset Kazelta, anteeks
Nikit: Neneko-, ilokaasu`, irana-chan
Ikä: 14v :)
Asumispaikka: Lappeenrannassa hillun...
Harrastukset: Piirrän, roolipelaan(nyt täällä^^), katon animea kun jaksan, kirjotan tarinaa, pelaan, luen, kuuntelen musiikkia ja luen mangaa
Opiskelu: 8 loppuu ihan kohta(2vk enää) sitten lukioon, jos sieltä selviin --> hankiudun jollenkin alalle. Ehkä, tuota... opettajaksi...
tiedän tosi outoa, muttakun en keksi muutakaan ja voisin olla enkun ope ku se on vahvin alueeni
Voisin kyl haluta johonkin taidehommaan mutta kun tää on niin köyhä paikka niin täällä mitään ole. Jossain vaiheessa aattelin kampaaja alaa mutta se kesti mahtavat 2 päivää : D
Koulussa: Olen kasin oppilas, 8.2 keskiarvo. Olen tukioppilas ja muuta mahollista. Miuta aina saa passittaa opet ulos ku en jaksa olla ulkona
Ihmisenä: olen pirteä, iloinen, kuulemma yli-energinen ja äänekäs. Koulussa oon aina äänessä, nauran(en kyllä enää kun ei oo niin kivoja kavereita siellä) kaikkialla, säädän kaikkialla
. Saan kuulla että nimeni sopii minulle(koska siinä on sana ilo) ja sen saa kuulla noin 20 kertaa vuodessa(oikeasti.). En ole niin kiinnostunu ulkonäöstäni, että pitäisi aina loistaa ja nähä itteni peilistä. Juu ei, kyllä mie meikkaan ja tykkään näyttää nätimältä ku oikeesti oon, mutta ei saa mennä liiallisuuksiin. En häpeä paljon, saatan alkaa pomppimaan kaikkien tuttujen & tuntemattomien eessä... Jännittää kaikki esiintymiset >-<
Paljastuksia: ööm... Tykkään jäätelöstä... (toi ei ole kyllä mikään paljastus...) Okei! miulla on toinen minä : D Hän on Sayoka :P Hän on lapsellisempi kuin minä -_-' ja joskus se saa minut valtaansa...
Omituisia juttuja: Pelaan räiskintäpelejä... Enkä ole joskus kovin tyttömäinen kun huuan kesken pelin: "KUOLE PASKA!!! HELVETTI TOI TAPPO MUT!!"...
Ja tykkään vampyyreistä!!!
Hiukset: Värjätyt, punaisen ruskeat. Tahtoisin käydä kampaajalla kiitos, lyhyemmäksi haluaisin ja värjätä vois...
Silmät: Sinisenvihreät(väri vaihtelee... Mielialasilmät : D)
Hammasharjan väri: Oranssi.
Sukat: Liian isot raidalliset vaaleanruskea valkoset...
Alusvaatteet: Tummat :P
Jos menisin nyt ulos, pukisin ylleni: Haluisin jotain japanilaista, mutta kun en omista mitään -_-' No laittasin hupparin ja farkut ja menisin vaikka kirjastoon kyttään mangaa...
Juoma: Frezza vanilja, mocca tai caramel
tai sitten cafe mocca chino, cafe mocca, macchiato :):):
Herkku: jugurtti herelmät :3
Kummallinen yhdistelmä: syöminen, musiikin kuuntelu ja lukeminen samaan aikaan
Jos söisin aterian, söisin: apua ei oo nälkä söin juuri -_-' voisin ottaa jtn jälkkäriä :) vaikka uunibanaania <3
Jos söisin välipalan, söisin: varmaan banaania :P
Kotitöistä siedettävin: tiskikoneen laitto
Kotityöt ovat: rasittavia
Imurin käyttötarkoitus: pelotti minua pienenä >-<
Hyvä piirrevastaikkaisessa sukupuolessa: voi saada näistä kavereita tai enemmän
Hyvä piirre omassa sukupuolessa: voi puhua pojista >_<
Kasvien lukumäärä huoneessani: Pyöreä Nolla O-o paitsi kyllä minulla on semmonen kuusen muotone pikkukävyistä tehty hommeli :P
Verhojen väri: semmone alas vedettävä, karmean valkoinen >-<
Matto: ei ole, liian pieni huone siihen.
Sohvan materiaali: en omista huoneessani sellaista -_-'
Kynnet: lyhyet, pureskellut, osa pitkiä...
Iho: Tosi vaalea
Aamurutiinit arki: Herätyskelloon herääminen klo 6.30 (nyt olen kyllä heräännyt aikaisemmin O_o) vessaan, aamupala(jos on köksää heti aamulla en syö kuin ehkä leivän), meikkaus, lähtö.
viikonloppu: herään, joskus tv, aamupala, meikkaus, kaverille.
Avain: semmosessa nipussa jossa on kodin, kaapin ja pyörän avain
Murhatapa: Öh... Moottorisahalla
Sit kans oon puhunu kavereille siitä et kun inhoon jotakuta, niin haluisin ampuu ne semmosella isolla valas harppuunalla
Itsemurha: en uskaltaisi O-o
Yleistä
Horoskooppi: Leijona
Kengännumero: 37-38
Ulkonäkö: Olen 158(tiedän tosi lyhyt..) Hiukset ovat punaisenruskeat, olkapäiden yli hieman, käytän farkkuja, huppareita. Miulla on paksut posket jaaa tuota... Tuota, minut tunnistaa hymystä??
Paheet: syön karkkia... Ihmiset ärsyyntyy miun pirteydestä.
Hyveet: kuuntelen ja olen sympaattinen
Elämäntavat
Normaalinapäivän minä: herään 6.30 menen kouluun kaverin kautta. Tuun koulusta, syön, käyn koneella. Katon jtn ohjelmia.
Perhe: isä äiti veli(18) sisko(21)
Mieltymykset
Hyvää musiikkia:
Hankin musiikkia kaikista animeista :) rakastan jrokkia, jpoppia.
Flow - ehdottomasti lempibändini, paras kappale COLORS
Aya Hirano - Lempi seiyuuni, ihana ääni, haluaisin sen...
Aly & A.J - 2 amerikkalaista tyttöä(jotka ovat sisarukset). Löysin ekan kerran kun katoin Talent USAa ja ne esiinty siinä, kappaleella Chemicals react, tykkäsin heti.
An Cafe - Tämä kaikkien tuntema J-rock bändi :) Löysin kaverin kanssa kaupasta cd ja aloin kuuntelemaan... Tosi hyvä :) Kakusei Heroism ois ehkä paras :)
Hyviä tv-sarjoja: fullmetal Alchemist, shugo chara(ei tule suomesta, sori), nykyään duudsonit, jackass, bam margera, shout park, futurama, simpsonit, Greyn anatomia, HOUSE :)
Hyviä kirjailijoita ja kirjoja: Helen Dunmore INGOT, Stephenie Meyer HOUKUTUS(vampyyri tarina, joten tietenkin tykkään) Vampyyrisiskokset by ??(en muista nimeä...)
Hyvät mangat/animet:
Lempparini aina ja ikuisesti, Fruits basket, Shugo chara, Cherry Juice. Muita on Ouran, Fullmetal Alchemist, chibi Vampire(Karin), Princess Ai(luetaanko se mukaan?), Inuyasha, The Gentlements Alliance Cross(uusi suosikkini) ja sitten vielä Power(Girl go game)
Lempiväri: musta, violetti punanen.
Lempivuodenaika: kesä, vihaan kylmää
Lempijuhla: en tiiä, aina tungetaan käsiin lahjoja, joten uusi vuosi!
No-life
Kirjojen lukeminen: pakko lukea aina jotain, nyt ei ole kun ingon vikaa osaa ei ollu kirjastossa Zz..
Tietokoneen käyttö: käyn kun pääsen :)
Sisin
Omien tunteiden osoittaminen: Suutun kun haluttaa, nauran aina.
Muiden ihmisten tunteiden tunnistaminen: tunnen mitä muut tuntee ja se siirtyy minuun...
Sanonta/motto: Hei hyvä idea!
Pölläsin nää kysymykset Kazelta, anteeks
Nikit: Neneko-, ilokaasu`, irana-chan
Ikä: 14v :)
Asumispaikka: Lappeenrannassa hillun...
Harrastukset: Piirrän, roolipelaan(nyt täällä^^), katon animea kun jaksan, kirjotan tarinaa, pelaan, luen, kuuntelen musiikkia ja luen mangaa
Opiskelu: 8 loppuu ihan kohta(2vk enää) sitten lukioon, jos sieltä selviin --> hankiudun jollenkin alalle. Ehkä, tuota... opettajaksi...
Voisin kyl haluta johonkin taidehommaan mutta kun tää on niin köyhä paikka niin täällä mitään ole. Jossain vaiheessa aattelin kampaaja alaa mutta se kesti mahtavat 2 päivää : DKoulussa: Olen kasin oppilas, 8.2 keskiarvo. Olen tukioppilas ja muuta mahollista. Miuta aina saa passittaa opet ulos ku en jaksa olla ulkona
Ihmisenä: olen pirteä, iloinen, kuulemma yli-energinen ja äänekäs. Koulussa oon aina äänessä, nauran(en kyllä enää kun ei oo niin kivoja kavereita siellä) kaikkialla, säädän kaikkialla
Paljastuksia: ööm... Tykkään jäätelöstä... (toi ei ole kyllä mikään paljastus...) Okei! miulla on toinen minä : D Hän on Sayoka :P Hän on lapsellisempi kuin minä -_-' ja joskus se saa minut valtaansa...
Omituisia juttuja: Pelaan räiskintäpelejä... Enkä ole joskus kovin tyttömäinen kun huuan kesken pelin: "KUOLE PASKA!!! HELVETTI TOI TAPPO MUT!!"...
Ja tykkään vampyyreistä!!!
Hiukset: Värjätyt, punaisen ruskeat. Tahtoisin käydä kampaajalla kiitos, lyhyemmäksi haluaisin ja värjätä vois...
Silmät: Sinisenvihreät(väri vaihtelee... Mielialasilmät : D)
Hammasharjan väri: Oranssi.
Sukat: Liian isot raidalliset vaaleanruskea valkoset...
Alusvaatteet: Tummat :P
Jos menisin nyt ulos, pukisin ylleni: Haluisin jotain japanilaista, mutta kun en omista mitään -_-' No laittasin hupparin ja farkut ja menisin vaikka kirjastoon kyttään mangaa...
Juoma: Frezza vanilja, mocca tai caramel
tai sitten cafe mocca chino, cafe mocca, macchiato :):):Herkku: jugurtti herelmät :3
Kummallinen yhdistelmä: syöminen, musiikin kuuntelu ja lukeminen samaan aikaan
Jos söisin aterian, söisin: apua ei oo nälkä söin juuri -_-' voisin ottaa jtn jälkkäriä :) vaikka uunibanaania <3
Jos söisin välipalan, söisin: varmaan banaania :P
Kotitöistä siedettävin: tiskikoneen laitto
Kotityöt ovat: rasittavia
Imurin käyttötarkoitus: pelotti minua pienenä >-<
Hyvä piirrevastaikkaisessa sukupuolessa: voi saada näistä kavereita tai enemmän
Hyvä piirre omassa sukupuolessa: voi puhua pojista >_<
Kasvien lukumäärä huoneessani: Pyöreä Nolla O-o paitsi kyllä minulla on semmonen kuusen muotone pikkukävyistä tehty hommeli :P
Verhojen väri: semmone alas vedettävä, karmean valkoinen >-<
Matto: ei ole, liian pieni huone siihen.
Sohvan materiaali: en omista huoneessani sellaista -_-'
Kynnet: lyhyet, pureskellut, osa pitkiä...
Iho: Tosi vaalea
Aamurutiinit arki: Herätyskelloon herääminen klo 6.30 (nyt olen kyllä heräännyt aikaisemmin O_o) vessaan, aamupala(jos on köksää heti aamulla en syö kuin ehkä leivän), meikkaus, lähtö.
viikonloppu: herään, joskus tv, aamupala, meikkaus, kaverille.
Avain: semmosessa nipussa jossa on kodin, kaapin ja pyörän avain
Murhatapa: Öh... Moottorisahalla
Itsemurha: en uskaltaisi O-o
Yleistä
Horoskooppi: Leijona
Kengännumero: 37-38
Ulkonäkö: Olen 158(tiedän tosi lyhyt..) Hiukset ovat punaisenruskeat, olkapäiden yli hieman, käytän farkkuja, huppareita. Miulla on paksut posket jaaa tuota... Tuota, minut tunnistaa hymystä??
Paheet: syön karkkia... Ihmiset ärsyyntyy miun pirteydestä.
Hyveet: kuuntelen ja olen sympaattinen
Elämäntavat
Normaalinapäivän minä: herään 6.30 menen kouluun kaverin kautta. Tuun koulusta, syön, käyn koneella. Katon jtn ohjelmia.
Perhe: isä äiti veli(18) sisko(21)
Mieltymykset
Hyvää musiikkia:
Hankin musiikkia kaikista animeista :) rakastan jrokkia, jpoppia.
Flow - ehdottomasti lempibändini, paras kappale COLORS
Aya Hirano - Lempi seiyuuni, ihana ääni, haluaisin sen...
Aly & A.J - 2 amerikkalaista tyttöä(jotka ovat sisarukset). Löysin ekan kerran kun katoin Talent USAa ja ne esiinty siinä, kappaleella Chemicals react, tykkäsin heti.
An Cafe - Tämä kaikkien tuntema J-rock bändi :) Löysin kaverin kanssa kaupasta cd ja aloin kuuntelemaan... Tosi hyvä :) Kakusei Heroism ois ehkä paras :)
Hyviä tv-sarjoja: fullmetal Alchemist, shugo chara(ei tule suomesta, sori), nykyään duudsonit, jackass, bam margera, shout park, futurama, simpsonit, Greyn anatomia, HOUSE :)
Hyviä kirjailijoita ja kirjoja: Helen Dunmore INGOT, Stephenie Meyer HOUKUTUS(vampyyri tarina, joten tietenkin tykkään) Vampyyrisiskokset by ??(en muista nimeä...)
Hyvät mangat/animet:
Lempparini aina ja ikuisesti, Fruits basket, Shugo chara, Cherry Juice. Muita on Ouran, Fullmetal Alchemist, chibi Vampire(Karin), Princess Ai(luetaanko se mukaan?), Inuyasha, The Gentlements Alliance Cross(uusi suosikkini) ja sitten vielä Power(Girl go game)
Lempiväri: musta, violetti punanen.
Lempivuodenaika: kesä, vihaan kylmää
Lempijuhla: en tiiä, aina tungetaan käsiin lahjoja, joten uusi vuosi!
No-life
Kirjojen lukeminen: pakko lukea aina jotain, nyt ei ole kun ingon vikaa osaa ei ollu kirjastossa Zz..
Tietokoneen käyttö: käyn kun pääsen :)
Sisin
Omien tunteiden osoittaminen: Suutun kun haluttaa, nauran aina.
Muiden ihmisten tunteiden tunnistaminen: tunnen mitä muut tuntee ja se siirtyy minuun...
Sanonta/motto: Hei hyvä idea!
Viimeinen muokkaaja, Neneko- pvm Ma 19 Toukokuu 2008, 16:42, muokattu 3 kertaa