Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ma 05 Toukokuu 2008, 22:11

Vieraili

Vierailija
Kenelle sana trade on nyt tuttu? Tämähän on enklantia, ja tarkoittaa vaihtoa, ja se tässä on ideana. Eli minä teen fan-arttia sinun hahmostasi (fani taidetta, damn että suomen kieli on köyhää ;3), ja sinä teet vuorostaan minun hahmostani. Ei vaikeata, vai mitä? Ei, sinä et tee sitä taidetta muille hommaan osallistuneille, ainoastaan sille traden heittäjälle.

Yritinhän tuolla vanhemmalla foorumillakin moista buumia herätellä, mutta se ei oikein ottanut tulta alleen. Pyh, suomalainen sisu se ei lannistu helposti ;3

Mutta siis, ottaisin vastaan ainakin viisi hemmoa tradeen, olkaatte hyvä. Tämä on kuitenkin tällä kertaa minun henkilökohtainen topikkini, joten jos joku muu haluaa tehdä omansa, me pleasure. Epäselvää, köh.

1. Delta - Fu
2. Kaze - Rieku
3. Opallynia - Leo
4. Lotengo - Sang
5. Miyako - Viivi

Viimeinen muokkaaja, tomppu pvm Ke 28 Toukokuu 2008, 10:39, muokattu 6 kertaa

2 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 05:07

Delta

Gnoomi
Gnoomi
...en tajua, mitä epäselvää tässä oli, se edellinen vasta epäselvä olikin.

Mutta joo, minä voisin osallistua. Haluatko, että sanon erikseen kenet (joo, kaksi vaihtoehtoa XD ja viimeksi piirsit Koiosin joten tietänet, kenet saisit nyt piirtää?) vaaai?

Ja sinä saat sanoa erikseen, kenet haluat minun piirtävän, muuten et saa arttia puoleenvuoteen, kuten kävi viime kerralla.

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 14:53

Vieraili

Vierailija
*Pyörittelee silmiä* Heh ?

Mutta! Kyllä, piiräpä sinä sitten Aditi, niin minä teen... teen.. (.. olen piirtänyt molemmat hemmosi, hmmhmmmhmm) Fun sitten 8)

No minusta ainakin illalla kun tuota tein, tuo oli ultra epäselvä viesti 8D

//ei ei ei, sinullahan on vielä tuo Belinda. Jukoliste, siitähän minä teenkin! PUhaahhaha.

4 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 16:48

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
GAH! Osallistun ehdottomasti, jos se vain passaa...? n___n

Minulle saa vapaasti määrätä kenestä hahmoistasi piirrän ja tuotah.. hahmoistani... Tee kenet lystäät, ei ne suutu kukanenkaan. n_n'

5 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 17:36

Vieraili

Vierailija
Tottahan toki, sitä varten tämä topa pystyssä on 8D

Eli, teenpäs sitten Riekun (josta heti tuli mieleen tuosta Rölli ja Metsänhenki leffasta se Peter Franzenin esittämä hahmo ulkomuotoisesti 8D).

Mutta, valitse kuka tahdot, Neranhan teit jo, joten jäljelle jää.. Aditi, Abraham ja Roch. Abrahamista ei ole edes kuvaa vielä, pöh. Mutta, tuota, teepä sitten hän 8D Mutta jos et halua, tee sitten joku toinen, minulle tuo on se ja sama! Kiitos!

6 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 18:48

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Hmm. Voisin osallistua leikkiin. Tunkea lusikkani soppaan. Mutta tällä viikolla minulla ei ole kyllä aikaa ja olen hitaanpuoleinen muiden hahmojen kanssa (kirottu PERFEKTIONISTIN POIKANEN) mutta anyhoo. Interest?

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

7 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 19:47

Vieraili

Vierailija
Eipäs tuo haittaa, kunhan tässä tämän vuoden puolella saan sen (kokemusta on vuodestakin 8D).

Leo tulossa, saat ihan vapaasti valita minun koplastani yhden! (Puahahahahah)

Eli, SOPII!

8 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty La 10 Toukokuu 2008, 08:52

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Minä voisin kanssa tunkeutua joukkoon ja yrittää saada jotain aikaiseksi. No kyllä minä saankin jotain aikaiseksi kunhan vain jaksan ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa. Eli toivoisin saavani piirtää Aditin, kun olen hänen seurassaan pelaillut. Minun puolestani voit valita katraastani kenet vain haluat.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

9 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty La 10 Toukokuu 2008, 17:11

Vieraili

Vierailija
Selema, ja meikä raapustaa sitten Sangin, jos sille linjalle lähdetään 8)

10 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ma 12 Toukokuu 2008, 16:14

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Aah, olin niin jumissa kun en päässyt tänne, etten ole saanut mitään aikaan... ;__; Gomenasaiii~ x'D Yes, a wiiabuu~

Ei kun palaamaan arkeen ja valitsemaan hahmoa. ^^

11 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ti 13 Toukokuu 2008, 21:05

Vieraili

Vierailija
Ei se mitään, ei maailma siihen kaadu. Taidetta tulee, silloin kun on tullakseen.

Mutta, Kaze ja Delta, hyppikääs katsomaan tuonne minun artti topaan katsomaan kultianne!

12 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 06:27

Miyako

Teiniangsti
Teiniangsti
Mä voisin ottaa tuon viimeisen paikan, jos ehtii vielä... *virn*
Ei luulisi olevan ainakaan hankala valita piirrettävää hahmoa, niitä kun löytyy tältä suunnalta (vielä) vain yksi.
Yritän saada oman luomukseni tänne sitten jotenkin. Joudun luultavasti turvautumaan digikameraan, kun ei skanneria ole, mutta eipä tuo haitanne...

Näytä käyttäjän tiedot

13 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 10:38

Vieraili

Vierailija
Selema, Miyako viimoseksi, thank you!

14 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ma 02 Kesä 2008, 13:44

Vieraili

Vierailija
TUPLAPOSTAUS JA ITSENSÄ TOISTAMINEN:

Kaikkien tradet valmiina miun taide topassa. Juoskaa sinne. *laiska laittamaan linkkiä*

15 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Su 13 Heinä 2008, 16:32

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Hei...öh... mie...en osaa piirtää Rochadia. ;___; On noin niin kuin kymmenen ylittävä kasa säälittäviä yrityksiä tuossa huoneessa ja aah... olen epätoivoinen. Tarvitsee varmaan ottaa joku toinen hahmo, ;___; Gomen.

16 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Su 13 Heinä 2008, 18:53

Vieraili

Vierailija
Siis ihan rauhassa, ota kuka haluat :3 Ei hätää.

17 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ma 14 Heinä 2008, 18:02

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
;____; Mutta kun mua TUSKASTUTTAA *ja päälle vähän v***ttaakin* yhyy~ Niin kuin oikeesti olisin kamala pikku pirpana joka ei saa tehtyä mitä lupaa. ;___;

18 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ke 16 Heinä 2008, 13:07

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
^Op, voimia! Kyllä sie saat sen tehtyä n__n Etkä oo pirpana :)

tomppu, muahahah! Sainpas Abrahamin piirettyä! Muahah! Se löytyy tuolla tekemässäni topicissa täällä art osiosssa. :)

19 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ke 17 Syys 2008, 14:05

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
kuvanen

Ja kyllä, siellä se on. Devin gallerian syvyyksissä. xD

20 Vs: Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Su 19 Loka 2008, 08:23

Miyako

Teiniangsti
Teiniangsti
Kauan siinä meni, mutta sainpas tämän koneelle. Hähhähäähää...
Minäkin koetin väsätä Abrahamin. ^_^

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa