1
Haastan sinut taiteilemaan - TRADE (5/5) lähetetty Ma 05 Toukokuu 2008, 22:11
Vieraili
Vierailija
Kenelle sana trade on nyt tuttu? Tämähän on enklantia, ja tarkoittaa vaihtoa, ja se tässä on ideana. Eli minä teen fan-arttia sinun hahmostasi (fani taidetta, damn että suomen kieli on köyhää ;3), ja sinä teet vuorostaan minun hahmostani. Ei vaikeata, vai mitä? Ei, sinä et tee sitä taidetta muille hommaan osallistuneille, ainoastaan sille traden heittäjälle.
Yritinhän tuolla vanhemmalla foorumillakin moista buumia herätellä, mutta se ei oikein ottanut tulta alleen. Pyh, suomalainen sisu se ei lannistu helposti ;3
Mutta siis, ottaisin vastaan ainakin viisi hemmoa tradeen, olkaatte hyvä. Tämä on kuitenkin tällä kertaa minun henkilökohtainen topikkini, joten jos joku muu haluaa tehdä omansa, me pleasure. Epäselvää, köh.
1. Delta - Fu
2. Kaze - Rieku
3. Opallynia - Leo
4. Lotengo - Sang
5. Miyako - Viivi
Yritinhän tuolla vanhemmalla foorumillakin moista buumia herätellä, mutta se ei oikein ottanut tulta alleen. Pyh, suomalainen sisu se ei lannistu helposti ;3
Mutta siis, ottaisin vastaan ainakin viisi hemmoa tradeen, olkaatte hyvä. Tämä on kuitenkin tällä kertaa minun henkilökohtainen topikkini, joten jos joku muu haluaa tehdä omansa, me pleasure. Epäselvää, köh.
1. Delta - Fu
2. Kaze - Rieku
3. Opallynia - Leo
4. Lotengo - Sang
5. Miyako - Viivi
Viimeinen muokkaaja, tomppu pvm Ke 28 Toukokuu 2008, 10:39, muokattu 6 kertaa