Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 7]

21 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Pe 23 Toukokuu 2008, 19:07

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
hohoo, yay, aika hyvän tästä jo saa aikaiseksi ehkäpä *virn* mukavasti ihmisiä tulossa näillä näkymin <3

Näytä käyttäjän tiedot

22 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 14:40

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Viitsiikö joku vaan tsekata onko ne sivut auennut? *ei muista osoitetta* Vaikea täällä sopia juuri mitään kun ei tiedä missä ollaan. xD

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

23 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 15:06

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Miks miun nimeä ei näy vieläkään siellä tulevien listalla? niis...

Näytä käyttäjän tiedot

24 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 15:14

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
ei oo varmaan Tomppu ehtinyt päivittelemään listaa?

Näytä käyttäjän tiedot

25 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 15:21

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
No mutku sir Kai on siellä ja hää sano tulevansa miun jälkeen.

Näytä käyttäjän tiedot

26 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 17:03

Vieraili

Vierailija
*viheltelee viattomasti* Minä kun katoin jo sinut kirjanneeni tuonne 8D Soriiii!

Argh, alkaa jo tosiaan ihkututtaa tosissaan tuo miitti, vähän jännittää, mitä tuosta tulee. Eh, ja miten tulen olemaankin niin hissukka paikan päällä 83

Eikä vieläkään animeconin sivuilla mitään uutta, pöhhöh. Onneksi foorumilla (anikissa) edes on jotakin.

27 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 20:53

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Hei se oli vitsi hei... ^^; xD

Hei, ihan oikeetakin puhetta voisi ilmestyä tänne. Kuten että miten tunnistetaan toisemme? Ei oikein voi laittaa ohtaan isoa tekstiä "Olen Opa Yumesta heipä hei!":kään, kun on väellä täällä cosseja... Mutta jotain vastaavaa? Tuskin voimme yksin tietyssä paikassa tapaamisen varaan laskea... Wink

28 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 20:55

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
tajusin hei...

mm... jotku nimilaput rintaan tai johonkin? ei niitä nyt koko ajan tarttis pitää mutta sillain kuitenkin... äh... tällä hetkellä on olo niin tyhjä ettei tule mitään järkevää ulosantia...

Näytä käyttäjän tiedot

29 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty La 24 Toukokuu 2008, 21:15

Vieraili

Vierailija
No jaahas, yritetään sitten jotain kehittävää.

Tässä vaiheessa sitten huomautan, että miitti on minulle ihan uusi asia, että niitä enemmän harrastaneet yrittäköön auttaa nyt pinteeseen joutuneita ihmisiä, ja sanokaatte, miten teillä toimi tuo tunnistaminen?

Ja vaikeampaahan siitä vielä tulee, jos ei ole cossia, köhköh.

Mutta, tosiaan laitetaan vaikka joku iso kyltin tapainen tapaamispaikalle, jossa lukee tyyliin 'YUMEN UNELMIEN KOKOONTUMINEN' tms ? Voihan sitä toki vähän helpottaa muiden tuskaa laittamalla sen nimi lappusen jonnekin roikkumaan (vaan missä on haaste ja ilo arvailla kuka on kuka!)

Ja mummojen potkiminen on mukavaa, se vain, miten me saadaan sinne anime hörhöjen sekaan niitä viekkaita siilejä ? Jonkun täytyy houkutella niitä.. Opa? Kerran halusit sitä puhetta, sinun pitää olla vastuussa jälkiseurauksista ! Niin justiinsa !

30 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 09:00

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Tuo kylttijuttu on hyvä idea. Sen lisäksi jos sopisimme ajan ja suunnilleen paikkaa niin saattaisi helpottaa paljon. Ja jos meillä olisi toistemme puhelinnumerot niin sekin helpottaisi. Ei tietenkään ole pakko numeroaan luovuttaa, mutta minusta se olisi hyvä.

Ja Kaze, jos luet tätä niin voisit laittaa tämän osaston joksikin aikaa niin etteivät ulkopuoliset näe. Siis jos meinaamme numeroitamme vaihtaa.

Vai mitä mieltä olette?

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

31 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 09:02

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Minä listalle myös..! Miuta ei saa unohtaa..

Näytä käyttäjän tiedot

32 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 09:04

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Ja sekin tietysti helpottaisi hieman jos porukat tietäisivät mitä muilla on päällä. Ja siis esimerkiksi jos cossaa jotakuta niin olisi kiva että ihmiset sen tietäisivät niin kävisi tunnistaminenkin helpommin.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

33 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 16:29

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Valitettavasti en taida olla mikään mummomagneetti. Pikemminkin yaoisteja ja pikkulapsia vedän puoleeni. (sama asia... xD)

Okei. Eli, varustustaan jos ilmoittelisi täällä, niin voisi tomppu laittaa vaikka sulkuihin tuonne ekaan viestiin nimen perään, että missä kamppeissa on tulossa. Opa ilmoittaa nyt sitten täälläkin, että tarkoitukseni on tehdä cossi Bleachin hahmosta nimeltään Kaname Tôsen kuva hänestä kokokuva

Mutta totuushan on, ettei sivuja ole vielä avattu, eikä minuun silmiini ainakana tuolta anikilta osu se, että onko paikkaa vielä edes päätetty. Sen kohtaamispaikan suunnittelua joutuu siis vielä vähän lykkäämään. ^^;

34 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 17:11

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Opa... olen yaoisti... kai sitten olen pikkulapsi myös, henkiseltä iältä noin viisi *virn*

mm... tuo numeroiden vaihtaminen... kaikilla ei välttämättä tarvii olla kaikkien numeroita, vai tarvitseeko? Jos niitä esim. mesettimen välityksellä vaihtaisi tai yksäreiden avulla? Kuitenkin sillain että jollakin on aina jonkun numero? Vai meneekö liian monimutkaiseksi? *ei tajua itsekään oikein enää mitä oli sanomassa*

Näytä käyttäjän tiedot

35 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 17:18

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
Lo, hoidan asiaa. Ilmoitan kun muutos on tehty.

Itse voin mahdollisesti tuoda lipun, jossa voisi olla Yume no Hate kirjoitettuna ja sen perusteella saattaisi olla helppo löytää miittipaikka. Tietääkseni tätä käytetään aikas monesti.
Lisäksi tuon kylttien ja lipun kanssa pitäisi vain tietää paikka ja aika.

Itse olisin tulossa Tales of Symphonian Yuanina (neljästä eri kulmasta, iso kuva) tai sitten jokin muu. Mahdollisesti One Piecestä.

Mietin tässä, että voisiko topicin ensimmäiseen viestiin lisätä miittiin tulevien nimien viereen linkit ketä kukakin cossaa? Näin tietäisi helposti eikä tarvitsi niitä kalastella.

EDIT// PULINA AIHE TURVALLISESTI POIS VIERAILIJOIDEN NÄKEMÄTTÖMYYKSISSÄ.

Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Su 25 Toukokuu 2008, 17:27, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : FOORUMIN EDITOINTI)

36 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 17:46

Delta

Gnoomi
Gnoomi
Jos pitää tuota asua ilmoitella niin minä cossin näillä näkymin lauantaina Dietrich von Lohengriniä Trinity bloodista.
Niin olihan tämän nyt tarkoitus olla lauantaina? Koska itse en välttämättä pääse miitteihin lainkaan sunnuntaina kuten olen jo tainnut sanoa.

Näytä käyttäjän tiedot

37 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 18:36

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
mm... en varmaan cossaa mitään näillä näkymin... Tässä vaiheessa voisi muistuttaa, että ainakin osallahan on galleriassa kuvia ja siellä on yhteisö Yume no Hate, sieltäkin voi bongailla miltä kukakin näyttää. n.n

Näytä käyttäjän tiedot

38 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Su 25 Toukokuu 2008, 19:04

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
No minä olen tulossa sinne pukeutuneena Chobitsin Freyaksi.
Kuvat: http://kawaiinekocosplay.com/images/chobits_s.jpg ja http://www.absoluteanime.com/chobits/thumbs/_freya-gif.jpg

Ja kuvani galleriassa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Luseina

Toivottavasti saitte nyt jonkinlaisen kuvan siitä minkä näköinen tyyppi sinne on tulossa. ^^

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

39 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ma 26 Toukokuu 2008, 06:09

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Hihiii, minä tiedän, minä tiedän 8D minut löytää galleriasta nickillä Shaido...yllätys yllätys *virn*

Näytä käyttäjän tiedot

40 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ma 26 Toukokuu 2008, 08:45

Vieraili

Vierailija
albino

... o_o okei, laitan ne cossit tuonne ekaan, ehhehheee.

Ja niin, paikka ainakin animen mainoksessa oli tampere talo, missä coni järjestetään! Ja Kaze tuo lipun, hyvä! (.. sivut, jos joku saa jotain sieltä irti), ja lauantai? Minulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan, mutta.. ? Kellä on :3
Hmm, sanon yhä sitä samaa, että aikaa ei oikein voi vielä sopia, kun ei yhtään tiedä mitä ohjelmaa tulee, mutta päivän ajan kai voi määritellä? Eli aamu, päivä, iltapäivä.. Miten teillä on kyydityksiä paikan päälle ja pois?

Minä en tiedä, cossaanko vielä ketään. Mieli tekee, mutta laiskuus.. :3

JA puhelinnumeroista. Ehkä parhaiten ne niitä voi jakaa, jotka eivät pääse netin ääreen kriittisimmillä ajalla, ovat ensimmäistä kertaa tuolla liikkeellä ja samaan tyyliin (*ilmoittautuu ensimmäiseen ryhmään*), jos ei kaikkien numeroita sitten jaeta. Mutta kuka on meidän ankkurimme.. Kuka tuntee Tamperetta jonkin verran tai itse Tre taloa?

41 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ma 26 Toukokuu 2008, 13:18

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Yritän ainakin cossata Soraa n.n Jos en jaksa tehdä sitä pukua, niin keksin jotkut omat vaatteet.. * laiskuus iskee*

Lauantai käy, eli ei ole mitään sitä vastaan. minä en tunne Tamperetta, en sitten yhtään.. .__.''

Näytä käyttäjän tiedot

42 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ma 26 Toukokuu 2008, 16:53

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Jep, lauantai tässä minunkin käsittääkseni on meidän miittipäivä. ^^

Noh, voin sanoa, että tunenn Tampereesta ehkä noin niin kuin yhden teatteritalon (joku pieni se oli kai...) Vapriikin alueen ja Hervannan. Että siinä Opan sivistystä, tosi laadukasta. xD Minun ulkonäköni tulee itse asiassa aika hyvin ilmi tuosta yhdestä omakuvasta jonka linkin olen tännekin laittanut Art-osioon. Vilkaiskaa sitä, en oikeita kuviani netissä tykkää julkaista.

Numeroani en sen kummemmin ole innokas jakamaan. mutta jotenkin olen saanut muutenkin tuosta Shaista sen käsityksen, että hänen numeronsa tulen ainakin saamaan (ja tarvitsemaan kanssa..!) ja olisi hyvä ehkä saada jonkun muunkin numero. Olisi noin niin kuin jonkinlainen piiri, ehkä. Mutta yksärillä noit numeroit olisi minustakin parempi vaihtaa.

43 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ma 26 Toukokuu 2008, 18:17

sir Kai

Käyttäjä
Käyttäjä
Sanon nytten että lauantai käy minullekin... Ja tulen omana itsenäni. Mutta roikun lotengon seurassa, ainakin luulisin niin ellei hän hätistä minua pois *vilkuilee edellämainittua*
Se tyypi jolla on räikeän punaiset hiukset irokeesimaisella harjaksella olen minä. Ja pitkät etuhiukset. ... mutta luotan siihen että lo ohjaa minut muiden luo.... xD

Mitä jos järjestetään ihan kunnon puhelinrinki? Että kaikilla on aina ainakin yhden ihmisen numero, ja kun joku laittaa vaikka jonkun viestin, niin sitä sitten välitetään eteenpäin...? Tyyliin A saa tietää että kokoontumispaikka jouduttiin vaihtamaan, hän laittaa siitä tietoa B:lle, B C:lle, etc...

O___O turhanoloinen viesti mutta tulipahan sanottua.

Näytä käyttäjän tiedot

44 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ma 26 Toukokuu 2008, 18:41

Shaido

Plutoniumkeksikauppias
Mmm... mulla on jo Lon ja Minton numerot ainakin, ja TULEN saamaan Opan numeron, halusi hän sitä tai ei *virn*

hmm...lauantai käy mulle myös, en vaan tiedä ollenkaan mihin aikaa olen tulossa. Saan sen ehkä selville vasta ihan melkein sinä päivänä vasta. Toivottavasti aikaisemmin kuitenkin... kun en edes tiedä mistä päin olen sinne lähdössä, kotoa vai hyppäänkö kenties Jyväskylästä tai jopa Jämsästä kyytiin... *ei tiedä missä päin maailmaa on silloin*

Näytä käyttäjän tiedot

45 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ti 27 Toukokuu 2008, 05:45

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Lauantai käy minulle mainiosti. Ja tulen Tampereelle jo edellisenä päivänä, joten olen paikalla jo heti aamusta. Kyseistä paikkaa en tunne yhtään ja minulla on olematon suuntavaisto, joten minusta ei suunnistamisen kanssa paljon apua ole.

Puhelinnumeroita minulla on tällä hetkellä Shaidon, Minton ja Nobukon.

Pitäisikö meidän sitten sopia, että kenen numero on kenelläkin? Tai siis, että suunnilleen tietäisi kuka saa keneenkin yhteyttä.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

46 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ti 27 Toukokuu 2008, 20:53

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Ai kamala, siehän olet vielä meiän juhannusmatkan matkanvarrella. O_O Joo. Onko joku toinen joka haluaa minun numeroni? Ja hyvänen aika, eikö tosiaan ole ketään joka tuntee tapahtumapaikkaa?

47 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ti 27 Toukokuu 2008, 20:57

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Minä haluan numerosi!
No minä en ainakaan tunne. Sinänsä hieman pelottaa, että eksyn sinne olemattoman suuntavaistoni kanssa.

Okei, toivon ettette ole kamala lauma pedofiilejä tai jotain muuta ja laitan nyt numeroni tähän kaikkien saataville. Viimeistään animeconin jälkeen poistan sen kyllä täältä keskustelusta, mutta annan sen nyt kuitenkin. Minuun sitten saatte ainakin yhteyden.
Eli numero on: 0505288106
Älkää tulko tappamaan minua *itkee*

//Jos tallennatte numeroni niin olisin iloinen siitä, että laittaisitte minulle tekstiviestin tai jotain ja kirjoittaisitte johonkin kohtaan kuka olet.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

48 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 14:51

Samirix

Kääpiö
Kääpiö
Tulen varmaan silloin lauantaina.. Mutta tiettyä kellon aikaa en tiedä.. Ja majoituskin pitäisi miettiä, kun mun kaverille ei sitten pääsekkään. Nuknu varmaan jossain puskassa.. NO EN TODELLAKAAN! o_O'' Ei kun alan telttailee siellä * reps*

Kröhöm.. Ja voin antaa numoeroni, joka on: 0400249322

Aion olla Sora, joka ei ole omissa vaatteissaan, vaan keksin sille sen tyyliset vaatteet. Ja minut tunnistaa kaikkien Sorien keskeltä, että miulla on ruskeat silmät.. * virn* Olisi muuten ihan kiva, jotta lähettäisitte teksiviesti ja kertoisitta, kuka olette, jotta tiedän, kuka kukin on.. n.n

Näytä käyttäjän tiedot

49 Vs: Animecon \'08 MIITTI [26.7.08] lähetetty Ke 28 Toukokuu 2008, 15:33

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Tuli tässä mieleen kertoa, että minut tunnistaa muiden seasta myös siksi, koska hyvällä todennäköisyydellä onnun oikeaa jalkaani. Silmieni väristä en osaa sanoa, se kun tuppaa vaihtelemaan *virn*

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava