Yume no Hate

Fantasy RPG

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Lotengon juttuja lähetetty Ke 16 Huhti 2008, 15:33

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Risti
Siinä on sitten risti. Tuo tuli piirretyksi rippijuhlakutsujani varten ja niissähän se esiintyykin. Lyijykynällä piirretty.

Okei, poistin kaikki muut kuvat paitsi tuon ristin... Siihen olen jotenkuten tyytyväinen...

Viimeisessä viestissä on nyt kirjoittamani juttu ^^

Viimeinen muokkaaja, Lotengo pvm Su 23 Elo 2009, 19:46, muokattu 6 kertaa

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Valerie ~ Ravintoloitsija
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

~I wonder how, I wonder why. Yesterday you told me about the blue blue sky~
Näytä käyttäjän tiedot

2 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Ke 16 Huhti 2008, 18:15

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Tuo demoni on mielenkiintoinen...tulee vähän mieleen Hauru no Ugoku Shiron Calcifer. Jotain yhteyttä?

Tuo lohari näyttää ihan serkkuni piirtämältä... Se on kaunis, ihanan yksinkertainen ja selkeä. Ehkä sen toisi paremmin esille, jos olisi joku valokehä tai jotain, mutta kukapa sellaisista välttämättä välittäisi hilpun vertaa?

Naisen pää on tosiaan vähän liian pieni. Mutta muuten tuo on kaunis. Jos jokin ahdistaa minua itseäni ainakin niin harteiden piirtäminen. Vaikeampaa saa hakea. Mutta olet minusta ainakin oinnistunut hyvin. ^^

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

3 Vs: Lotengon juttuja lähetetty To 17 Huhti 2008, 21:48

Nobuko

Teiniangsti
Teiniangsti
ai siekii laitoit kuvia tänne^^ mie en ollukaa nähny tuota naikkosta ennen. hieno :)

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Pe 02 Toukokuu 2008, 18:20

Vieraili

Vierailija
Voihan awwww, kun tuo demoni on soma. Hyvää väritystä, oletko harkinnut tusseja kokeilevasi. Tulisi muuten aivan superhienoa jälkeä, jos saat tuommoista aikaan värikynillä. Tulisi ehkä synkemipikin, jos tussaisit teoksen uudelleen.
Kynnet hyppää ihanasti silmille, ihastuin.!

Ja lohikäärme, pidän siitäkin hitto vie. Juuri mitä Opa sanoi, kauniin yksinkertainen. MInua vain nyt haittaa, kun kameralla otettu kuvat, mutta ei kait siinä muu auta u_u Taas joku, joka osaa käyttää puuvärejä!

Voi että tuo nainen näyttää minun ensimmäisiltä ihmis töiltä. Viiva on juuri sitä jälkeä, ja pose ja muukin. Vielä hieman sinulla on tuossa ihmisen ruumiissa oppimista, mutta tekemällähän sitä oppii. Pää on liian pieni, muuten aivan bueno teos.

Nättiä on, lisää odotetaan :3

5 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Ma 05 Toukokuu 2008, 20:11

Kaze

Viruspöpö
Viruspöpö
GAH! En ole älynnyt tänne laittaa kommenttia! Häpeällistä...

Anyway.. asiaan. Demonista tulee mieleen heti tatuointi/autoissa näkyviä maalauksia. Hieno on n_n Tulee mieleen Alien leffan alien.

Tuollaisen lohari korun jos saisi, olisi kyllä kuka vain iloinen .D Tai sitten tatuointina (miksi ne tulee koko ajan mieleen..?). Kopioin Opaa ja tomppua, yksinkertaisena kaunis. n__n

Oh. Osaat näemmä käyttää niin puuvärejä kuin lyijykynääkin n__n Kaunis nainen, josta tulee mieleen joku... mutta en nyt saa päähän kuka.. Ihan kuin olisin nähnyt tuon jossain aikaisemmin...?

6 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 13:02

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Ah, kiitos kaikille älyttömästi kommenteista ^^ No käytänpä niihin vastaamiseen samaa tekniikkaa kuin ficeissä eli yksi kerrallaan *virn*

Opallynia: Ei ole tuolla demonilla yhteyttä Calciferiin. Se oikeastaan syntyi siksi, koska minua pyydettiin piirtämään käsi, joka tulee läpi paperista, mutta en osannut niin piirsin tuon. Lohikäärmeen olen piirtänyt tarkoitukseen, josta Shai tietää enemmän *virn* Siitä oli tarkoituskin tulla yksinkertainen ja olen onnekseni näemmä onnistunut. Oi, kiitos. Olen erittäin otettu jos olen mielestäsi onnistunut hyvin tuon naisen piirtämisessä. Yritin suurentaa tyypin päätä, mutta sitten meni hermot ja jätin sen siihen. Kiitos hurjasti kommentista <3

Nobuko: Juu laitoin. Niin no tuon naisen piirtämisestä nyt ei olekaan kovin pitkä aika. En ole sitä koskaan kouluun asti raahannut. Kiva jos pidät sitä hienona ^^

Tomppu: Hihii ^^ Soma... Tuota nimitystä en olekaan kyseisestä demonista vielä kuullut. Ah, tussit. Olen ajatellut, että pitäisi ostaa jotkut, koska en tällä hetkellä omista tusseja ollenkaan. En ole koskaan ajatellut, että osaisin värittää värikynillä. Ehkä en osaa katsoa omia töitäni niin. Hmm.. Voisi kokeilla tuon työn tussaamista kunhan saan aikaiseksi ostaa ne tussit. Kiva jos pidit somasta demonistani *virn* Kuten jo aikaisemmin tuosta lohikäärmeestä sanoin niin kiva jos olen onnistunut tekemään siitä hyvän yksinkertaisen ^^ Minuakin haittaa tuo, että joudun ottamaan kuvat kameralla, mutta valitettavasti en omista skanneria niin on pakko antaa kameran raiskata kaikki kuvat. Olen kovasti yrittänyt saada kiinni tuosta ihmisen anatomiasta, mutta se on jotenkin vielä harjoittelutasolla. Ja ihanaa jos pidit töistäni ^^ Lisää on tulossa.

Kaze: Heh, no hyvä, kun laitoit nyt kommenttia *virn* Hmm... Olenkohan nähnyt tuon Alien leffan... En muista ainakaan. Mutta kiva jos pidät ^^ Ah, korua tuosta lohikäärmeestä ei ole muistaakseni aiemmin ehdotettukaan. Olet saattanut nähdä tuon naisen päällä olevan puvun aikaisemmin, koska olen ottanut siihen mallia eräästä leningistä, joka oli jonkun mallinuken päällä. Kiitos kommentista.

Kiitos kaikille kommenteista aivan valtavasti <3 Lisään tuonne ensimmäiseen viestiin yhden uuden kuvan tässä samalla.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

7 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 18:54

Opallynia

Hattupideke
Hattupideke
Tuosta viimeisemmästä... On ihanaa nähdä jotain missä ei ole (ainakaan selvää) linea... tekee ihan oman vaikutelman. ^^ Hieman harmittaa kun ilme jää kadoksiin, mutta muuten pidän. Värit kauniin pehmeät, tausta ehkä hieman hukuttava... *thumbs up*

Näytä käyttäjän tiedot http://www.opallynia.deviantart.com

8 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Ti 06 Toukokuu 2008, 19:45

Vieraili

Vierailija
O_O sinusta on synnynnäiseksi tietokoneella värittäjäksi! Hienosti hallitsit tuon varjostuksen ja värittämisen jalon taidon! Minä tein heti ensimmäisenä itse kaikki vaikeimman kautta, snif.

Mutta siis, väritys oli bueno (..adjektiivitvähissäpistecom) mutta! Huomasin, olisit saanut vähän hienosti tehtyä, jos olisit laittanut vielä yhden toisen väri asteen, siis tuon valopallosta tulevan valon vaatteisiin, kasvoihin yms! (Olen opetellut antamaan rakentavaakin kommenttia, tsih). Hyvä muuten! Edistystä!

Ihkut vaatteet 8)

9 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Ma 19 Toukokuu 2008, 14:51

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
Opallynia: Siinä oli selkeä line silloin, kun piirsin sen paperille, mutta line hävisi väritettäessä ja se on minun mielestäni hyvä juttu. Huulista tuli ehkä hieman liian vaaleat, mutta ovat ne siellä joka tapauksessa *virn*

tomppu: Olen otettu. Ja sitten loppuivatkin sanat. Saisinko ostaa yhden vokaalin? En nimittäin keksi mitään sanottavaa (onkohan minulla jotain ongelmia...?) Kiitos kommentista kuitenkin.

Lisäsin sitten yhden uuden kuvan. Linkki siihen on tuolla ensimmäisessä viestissä.

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

10 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Su 23 Elo 2009, 19:35

Lotengo

Heinähattu
Heinähattu
No nyt tuli tuplapost, mutta ei maha mitään : D Kirjoittelin tuollaisen jutun yhdestä NPC hahmosta (Zor, Marvin 'Valerie' Lisherin poika) niin halusin sitten laittaa sen tänne.

Hello

~Playground schoolbell rings, again
Rainclouds come to play, again~

He istuivat keinussa sylikkäin ja nauroivat. Tytön hameenhelmat liehuivat, kun kaksikko otti vauhtia. Pojan syvänpunaiset hiukset heilahtivat silmille ja peittivät hetkeksi nuo savunharmaat silmät. Kaksikko oli tuttu toisilleen koulusta. He olivat hieman yli kahdeksan, poika muutaman kuukauden vanhempi ja ylpeä siitä.

Taivaalta alkoi tihuttaa hiljalleen vettä, mutta kaksikko ei siitä välittänyt. Tytön luonnonpunaiset kiharat suoristuivat hieman ja pojan leukaperiin ulottuvat hiukset liimautuivat kasvoihin. Kaksikko nousi ylös ja tyttö nosti kasvonsa kohti taivasta ja antoi sateen valua pyöreille poskilleen.
”Minä tykkään sinusta hurjasti”, hän nauroi, levitti kätensä ja rupesi pyörimään villisti ympäri. Poika katsoi hetken toisen leikkiä, naurahti ja meni mukaan. Heidän vauhtinsa kasvoi ja kasvoi, kunnes kumpikin rojahti maahan. Poika nauraen ja tyttö ääneti.

~Has no one told you she's not breathing?
Hello, I'm your mind, giving you someone to talk to... Hello...~

”Alya?” pojan ääni oli kysyvä, kun hän kääntyi tytön puoleen. Miksi toinen ei liikkunut? Miksi toinen ei noussut ylös nauraen makeasti? Poika konttasi tytön viereen ja tökkäsi tätä kylkeen. Pieni keho heilahti vähän tökkäisyn voimasta, mutta mitään muuta ei tapahtunut.
”Alya?” ääni muuttui hieman hätäisemmäksi ja savunharmaat silmät haravoivat tuota hentoa olentoa yrittäen löytää tästä elonmerkkejä. Tummahiuksinen kumartui tytön ylle ja käänsi tämän kasvot itseään päin. Vihreät silmät tuijottivat häntä tyhjinä ja niissä aina kimallellut valo oli kadonnut.
”Alya!” hento ääni sortui huutamisen voimasta ja poika ravisteli leikkikumppaniaan, yrittäen saada tämän heräämään. Tyttöhän vain nukkui. Nukkuihan? Pojan olan yli ilmestyi kalpea käsi, joka painoi tytön luomet kiinni.
”Hän ei herää”, pehmeä ääni sanoi surumielisesti. Poika pyörähti ympäri ja kohtasi lemmikinsiniset silmät ja uskomattoman kauniit kasvot. Tuo mies näytti etäisesti tutulta.
”Kyllä hän herää jos minä huudan häntä”, nuorempi sanoi vakavalla äänellä ja rupesi kuiskimaan tytölle.
”Alya, herää. Sinä sanoit tykkääväsi minusta. Alya.”
”Hän ei herää. Usko minua”, mies sanoi laittaen kätensä tärisevän pojan olkapäälle. Kuumat kyynelet valuivat pitkin pieniä kasvoja ja mies nosti pojan syliinsä…

~If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream~

”Minä haluan muuttaa isän luo! Minä en halua olla täällä enää! Tuo miehesi ei edes pidä minusta!”
Ilmiriidat eivät olleet harvinaisia siinä perheessä. Tämä kerta oli vain hieman edellistä pahempi.
”Nuori mies, sinä et muuta yhtään minnekään!”
”Kyllä vain muutan! Isä ottaa minut mielellään luokseen! Hän ei tuo typeryksiä meille asumaan! Typeryksiä, jotka eivät edes pidä minusta!”
”Helvetin pentu! Mene! Painu vaikka isäsi perseeseen, minua ei ainakaan kiinnosta!”
”Olet kamala! Kamalin mies, jonka olen koskaan tavannut! En tajua miten tuo jaksaa sinua!”
”Älä puhu isäpuolestasi tuohon sävyyn!”
”Ja sinä annat hänen puhua pojastasi mihin sävyyn huvittaa?”
”Hän on aikuinen!”
”Sillä ei saatana sentään ole mitään väliä!”
”Hiljaa!”
”Sinä et minua määräile!”
”Sinä et ole minun poikani enää!”
”Hyvä, sitten voinkin lähteä!”
”Hyvästi! En jää kaipaamaan sinua!”

Nuorukainen naputti jalkaansa kärsimättömänä. Ovikellon kaiku kuului vielä asunnossa, jonka ovella hän nyt seisoi. Tulisipa joku avaamaan.
Hitaasti ovi raottui ja lemmikinsiniset silmät tuijottivat savunharmaisiin.
”Onko isä täällä?” nuorukainen kysyi ja hymy nousi oven avanneen lähes täydellisille huulille.
”Valitettavasti ei, mutta voit tulla sisään odottamaan. Hän tulee varmasti pian”, mies vastasi ja avasi oven kokonaan päästäen nuorukaisen sisään.

Tummahiuksinen asteli sisälle katsellen tarkasti ympärilleen. Hän ei ollut käynyt täällä noin vuoteen ja paikat olivat muuttuneet hieman. Hän potkaisi kenkänsä eteiseen ja ripusti takkinsa naulakkoon astellen sitten olohuoneeseen. Aikuinen lipui hänen perässään ja viittasi häntä istumaan sohvalle.
”Mikäs sinut tänne lennättää?” hän kysyi nuorukaiselta, joka kohdisti silmiensä katseen valkoiset hiukset omistavaan aikuiseen.
”Haluan muuttaa tänne”, nuorukainen tokaisi ja risti kätensä rinnalleen katsellen edessään seisovaa uhmakkaasti. Miehen kulmat kohosivat ja hän heilautti hiuksensa kasvoiltaan.
”Muuttaa tänne? Miksi?” hän kysyi ja istahti nojatuoliin viistosti sohvaa vastapäätä.
”Koska kotonani asuu paskamainen mies, joka ei välitä minusta”, poika sanoi hampaitaan kiristellen ja käänsi katseensa lattiaan. Mies naurahti.
”Minä mietinkin milloin saisit tarpeeksesi hänestä”, tämä sanoi ja vilkaisi kohti eteistä, ovi oli juuri käynyt.
”Sinä tiesit?” poika kysyi katsellessaan isänsä kävelevän huoneeseen.

~Don't try to fix me i'm not broken
Hello i'm the lie living for you so you can hide
Don't cry~

Punamustahiuksinen nuorukainen hoiperteli pitkin kotikaupunkinsa katuja ottaen tukea seinistä ja lyhtypylväistä. Hänen huulensa vuoti verta ja vasen silmänsä turposi hiljalleen umpeen. Astuttuaan eräälle kujalle poika lyyhistyi istumaan seinää vasten ja katsoi pelokkaana kohti isoa tietä. Pojan oikea käsi roikkui velttona sivulla olkapää muljahdellen ikävästi. Kuuma kyynel valui kalpealle poskelle avonaisesta silmästä. Poika oli tiennyt jo kauan ettei voisi olla kenen tahansa ystävä. Ystävät nimittäin olivat verenhimoisimpia ja vaarallisimpia olentoja maailmassa. He eivät epäröi iskeä heti kääntäessäsi selkäsi.
”Helvetti”, hän kuiskasi hiljaa ja löi terveen kätensä nyrkin lujaa maahan.

”Noh, noh. Älä satuta itseäsi enää lisää.”
Hän hätkähti yllättäistä ääntä ja käänsi päänsä sivulleen kohdatakseen lemmikinsiniset silmät.
”Mitä sinulle on taas tehty”, valkohiuksinen mies huokaisi ja kosketti varovaisesti pojan olkaa. Poika katsoi miestä umpeutumaton silmä suurena ja kosketti kevyesti tämän kättä.
”Kiitos”, hän kuiskasi hiljaa, kun kokoonsa nähden suuret voimat omaava mies nosti hänet käsivarsilleen ja lähti kantamaan kohti kotia.

~Suddenly i know i'm not sleeping
Hello i'm still here
All that's left of yesterday~

Nuorukainen käänsi levottomasti kylkeään unissaan. Jopa unensa läpi hän tunsi jonkun katsovan häntä, tutkivan häntä. Hän melkein näki lemmikinsiniset silmät suljettujen silmäluomiensa läpi. Punamustahiuksinen ynähti ja käänsi kylkeään uudestaan. Hän näki unta, jota oli nähnyt lapsesta asti. Uni oli kovin epäselvä, mutta hän saattoi nähdä lemmikinsiniset silmät yhä uudestaan ja uudestaan varjoissa. Hänestä tuntui, että yksin nuo silmät voisivat ajaa kaiken pimeyden hänen elämästään. Uni jatkui vähemmän mukavana. Hän käveli silmiä kohti, kun hänen vanhempansa ilmestyivät hänen eteensä riidellen. Huutaen toisilleen, toistellen lemmikinsinisilmäisen nimeä. He riitelivät miehen vuoksi. Äiti väitti, että isä välitti tuosta miehestä enemmän kuin hänestä ja isä huusi, että oli mennyt naimisiin äidin, eikä tuon miehen kanssa. Lopulta, kun äiti heitti kätensä suuttuneena ilmaan ja kääntyi pois samalla, kun isä puhkesi kyyneliin lemmikinsinisilmäinen tuli pojan luo, kietoi kätensä tämän harteille ja vei tämän pois.

Poika heräsi säpsähtäen ja hamuili katseellaan huonetta.
”Sinä heräsit”, kuului ääni hänen työpöytänsä äärestä. Hän näki lemmikinsiniset silmät pimeydessä ja hymyili helpottuneesti.
”Olitko täällä koko ajan?” hän kysyi onnellisesti hymyillen.
”Minä olen aina siellä missä sinä tarvitset minua”, mies sanoi ja nousi ylös kävellen sitten vetämään peiton paremmin pojan päälle.
”Hyvää yötä Zor”, mies sanoi hymyillen.
”Hyvää yötä Rís”, poika vastasi ja nukahti rauhalliseen uneen.

//Kommentteja?

Svane ~ Hullu
Nía ~ Sotilas
Leith ~ Seppä
Kim ~ Rikollinen
Ravana ~ Johtaja
Rakesh ~ Baarinomistaja
Kiz ~ Kalamies

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Lotengon juttuja lähetetty Su 23 Elo 2009, 21:30

Dias

Homunculus
Homunculus
Hyvää ja selkeää!

Näin väsyneenäkin jaksoin lukea kokonaan ilman, että missään vaiheessa olisi tehnyt mieli lopettaa. Sopivan pituinen, ei liian lyhyt eikä pitkä. Hyvää jälkeä!

Hieman odotin alussa olleesta tytöstä uudelleenmainintaa, mutta ehkei se ollut tärkeää.

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa